SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
tof!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:03 schreef Sjeen het volgende:
Zo... Ik heb net een heerlijke kerstlunch achter de rug (denk vongole, kaviaar, bisque, slibtong) en twee geile jurkjes gekregen van mijn lief
Sorry?quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
als je longkanker hebt, heeft stoppen met roken weinig zin meer...
ok, nuancering... Als je longkanker met uitzaaiingen hebt, genezing niet meer mogelijk is, dan heeft stoppen met roken geen zin.quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry?
Van longkanker kun je ook genezen. Stoppen met roken heeft ALTIJD zin IMHO
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik liet de zuurkool aanbranden en dus bestond mijn avondeten uit gehakt-tomatenprut met sperziebonen.
Niet heel veel water onder de piepers (die onder de zuurkool lagen) en toen niet op de tijd gelet.quote:
Hè bah, van die 'het glas is halfvol mensen'quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet heel veel water onder de piepers (die onder de zuurkool lagen) en toen niet op de tijd gelet.Net toen ik naar de keuken liep begon het te walmen.
Ach, is de rookmelder ook weer eens getest.
chemo imho ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ok, nuancering... Als je longkanker met uitzaaiingen hebt, genezing niet meer mogelijk is, dan heeft stoppen met roken geen zin.
quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hè bah, van die 'het glas is halfvol mensen'
Hier ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak ik mis je ook
Maar zoals in alle discussies... je kan er alle kanten mee op en alles doodredeneren.
Het gaat eigenlijk gewoon over 1 ding en dat is een heel fijn leven met dierbaren, goed eten, genieten van alles wat je maar kan.
Jij lijdt je leven en daar moet je het beste van maken en dan maakt het geen fuck uit of je nou 50 of 150 kg weegtl.
Laat elkaar toch in zijn waarde
Nee, volledig mee eens! Precies de reden waarom mijn schoonmoeder zei dat ze liever een paar maanden minder had die kwalitatief beter waren...quote:
Jij beschikt over een teletijdmachine?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
OT dan maar even, hè? Als ik hier toch weer zo binnen kom stormen met m'n hihihahahohoposts.
Afvallen: geen idee. gaat wel goed denk ik. Loop veel hard, 1050km tot nu toe in 2014, komt nog wat bij de komende twee weken. Dat is wel goed voor m'n fitheid en plezier. Komend jaar staan er 2 volledige marathons op de kalender, de eerste in mei, dus ik verwacht daar nog wel aardig wat gewicht mee te verliezen, maargoed, daar doe ik 't niet voor.
Eten: kán wat gezonder. Ben een tijdje mijn kookmojo kwijtgeweest, en niet dat we nou zo slecht aten, maar het kon wat beter en vooral afwisselender (vind ik fijn). Dus da's een mooi voornemen voor 2014. Ofzo.
Sporten: ja, gaat goed dus, zie boven.
Vandaag dus een niet zo ontzettend geweldig (wit brood) lijstje, maar ook niet slecht, want vis, en groente.
O: stuk ciabatta van de Lidl met wat boter en zalm.
L: stuk ciabatta van de Lidl met wat boter en zalm.
S: 10km hardlopen op een drafje van 9.5km/uur
T: stuk ciabatta van de Lidl met wat boter en zalm.
D: ik heb een bakje met daarop 'curry' uit de vriezer gehaald. Zo eens kijken of ik nog ergens naan of rijst voor erbij kan vinden.
Ik zie dat je van afwisselend eten houd ja.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
OT dan maar even, hè? Als ik hier toch weer zo binnen kom stormen met m'n hihihahahohoposts.
Afvallen: geen idee. gaat wel goed denk ik. Loop veel hard, 1050km tot nu toe in 2013, komt nog wat bij de komende twee weken. Dat is wel goed voor m'n fitheid en plezier. Komend jaar staan er 2 volledige marathons op de kalender, de eerste in mei, dus ik verwacht daar nog wel aardig wat gewicht mee te verliezen, maargoed, daar doe ik 't niet voor.
Eten: kán wat gezonder. Ben een tijdje mijn kookmojo kwijtgeweest, en niet dat we nou zo slecht aten, maar het kon wat beter en vooral afwisselender (vind ik fijn). Dus da's een mooi voornemen voor 2014. Ofzo.
Vandaag dus een niet zo ontzettend geweldig (wit brood) lijstje, maar ook niet slecht, want vis, en groente.
D: ik heb een bakje met daarop 'curry' uit de vriezer gehaald. Zo eens kijken of ik nog ergens naan of rijst voor erbij kan vinden.
Niet in mijn quotequote:
Als je hartslag hoog was gedurende het verven wel.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat doet een dagje huis verven qua calorieen eigenlijk? Niet veel zeker?
*jank*quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Afvallen: geen idee. gaat wel goed denk ik. Loop veel hard, 1050km tot nu toe in 2013, komt nog wat bij de komende twee weken. Dat is wel goed voor m'n fitheid en plezier. Komend jaar staan er 2 volledige marathons op de kalender, de eerste in mei, dus ik verwacht daar nog wel aardig wat gewicht mee te verliezen, maargoed, daar doe ik 't niet voor.
Staat zeker op de planning, maar ze is nog geen half jaar en super baby achtig, dus we waren er niet op bedacht, tot ze ons vanochtend bruut wakker blerde terwijl ze met dr kontje aan het draaien was voor mijn katers neus. Maar ze komt gelukkig nog niet buiten, en mijn kater is geholpen. Die probeert wel iets aan d'r gebrul te doen, maar snapt écht NIET wat er precies van hem verwacht wordt.quote:
Jij blijft maar goed gaan!quote:Op zaterdag 21 december 2013 06:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallon ATL
[ afbeelding ]
Net voor kerst))))))
Hmmquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je hartslag hoog was gedurende het verven wel.
Kolere.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:00 schreef laiveneertiekje het volgende:
Volgens mij heb ik het een week of 4 geleden eens gezien. Dat meisje woog 36 kilo op haar lichtst.
Echt schokkend.
En toen was ze al 'dikker'. Toen Leontien met haar begon was ze geloof ik 38 kilo..quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kolere.
Dit meisje moet nu uit eten geloof ik. Je ziet dr worstelen.
Holy crap. 47 kiloecht mager.
Ik heb alle afleveringen gekeken, heftig wel ja. Ik vond het vooral boeiend om te zien dat een aantal meisje al best ver waren met herstellen, maar toch nog heel erg de controle willen houden. Een eetlijst krijgen, eerst met moeite daaraan houden en vervolgens zo'n lijst juist weer helemaal niet meer los kunnen laten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 13:58 schreef Qwea het volgende:
Ik zit tot op het bot te kijken. Men, 47 kilo
Godallemachtig wat stoer!quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Komend jaar staan er 2 volledige marathons op de kalender, de eerste in mei, dus ik verwacht daar nog wel aardig wat gewicht mee te verliezen, maargoed, daar doe ik 't niet voor.
Gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Godallemachtig wat stoer!![]()
Ik heb veel complimenten gehad over De Jurk die ik droeg bij mijn promotie! Ik voelde me ook echt heel tof. Ik heb inmiddels honderden foto's van mezelf gezien en op het merendeel sta ik gewoon leuk. Dat ik nu op zo'n manier naar mezelf kan kijken, vind ik nog toffer dan het gewichtsverlies zelf. Dus hoera voor zelfacceptatie en weg met fascistoïde praatjes over een overheid die zich mag bemoeien met de eet- en leefstijlgewoontes van haar burgers!
Is het voor mij ook. En ergens ben ik op zo'n moment ook nog soort van jaloers, omdat zij wel kunnen stoppen met eten, en ik dat niet kan.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:11 schreef Patoshik het volgende:
[..]
En toen was ze al 'dikker'. Toen Leontien met haar begon was ze geloof ik 38 kilo..
Edit: Heel veel dingen zijn trouwens wel herkenbaar, maar dan voor mij net omgekeerd. Maar gewoon de manier hoe je omgaat met eten. Het opent wel m'n ogen..
Deed mij heel erg denken aan hoe sommige meiden in Slank postten. Het rigide omgaan met eten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen gekeken, heftig wel ja. Ik vond het vooral boeiend om te zien dat een aantal meisje al best ver waren met herstellen, maar toch nog heel erg de controle willen houden. Een eetlijst krijgen, eerst met moeite daaraan houden en vervolgens zo'n lijst juist weer helemaal niet meer los kunnen laten.
Fuck me, amen to that one sister!quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Zeester het volgende:
Gefeliciteerd Claudia!
Wat is het vandaag een INTENS KUTWEER
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Nou, inderdaad. Was op zich ook wel weer een lekker gevoel. Nog donker en met een flinke wind tegen naar de sportschool. Terug verregend. En daarna lekker gedoucht en de hele dag binnen gebleven.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:53 schreef Zeester het volgende:
Wat is het vandaag een INTENS KUTWEER zeg. Dit is echt mijn allerminst-favoriete weersoort, ijskoude regen die onder je paraplu doorwaait. En op de fiets krijg ik koppijn van die koude regen op mijn hoofd. Dan liever sneeuw!
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
De enige foto die ik kon vinden zonder andermans gezicht erop.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ziet er professioneel uit.
Hier is het helemaal niet zo'n slecht weer...
En, autist, was het gezellig?quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:18 schreef Sarabi het volgende:
Mooi lijstje Q!
Over twee uur komt de visite pas maar toch zit ik nu al niet meer rustig/autist
2e kerstdag bootcamp voor de brandwondenstichting op t strand van Castricum en callantsoog!quote:Op zondag 22 december 2013 10:24 schreef Qwea het volgende:
![]()
Zijn trouwens jullie sportscholen ook dicht met kerst?
Waar sign ik up?quote:Op zondag 22 december 2013 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2e kerstdag bootcamp voor de brandwondenstichting op t strand van Castricum en callantsoog!![]()
Hier is hij 1ste en 2de dichtquote:Op zondag 22 december 2013 11:21 schreef miss_sly het volgende:
Gewijzigde openingstijden, dus ik denk dat ik, voor we naar de schoonfamilie gaan, even lekker ga sporten 1e kerstdag!
Ik vind het wel fijn, even knallen en ontspannen voor ik daarheen gaquote:Op zondag 22 december 2013 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hier is hij 1ste en 2de dichtGeen enkele is open, zag ik
Ik dm u wel even. Minimale donatie van ¤10 voor de brandwondenstichting om mee te mogen doen.quote:
DM mequote:Op zondag 22 december 2013 12:48 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben eerste kerstdag forever alonemaar in mn vitatas zat deze week pompoen en pastinaak dus dat tover ik wel om tot een lekker soepje. Tijd genoeg die dag dus ik bak ook mn eigen brood wel, wat lekker spul voor op brood erbij en een toetje
en dan vind ik het wel prima.
[..]
Ik dm u wel even. Minimale donatie van ¤10 voor de brandwondenstichting om mee te mogen doen.
Ja vertel mij wat. Dat wil ik ook. Ik zit er echt zwaar over te denken gewoon naar die bootcamp van DE te gaanquote:Op zondag 22 december 2013 12:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn, even knallen en ontspannen voor ik daarheen ga
Leuk! Ik vind het ook een fijn vooruitzicht hoor, ik heb dinsdag voor het laatst een training gedaan en ben nu wel echt toe aan weer wat sporten. Donderdag kon niet ivm kerstdiner werk, vandaag niet vanwege vrijwilligerswerk en dinsdag is er geen training omdat kerstavond. Dus ik denk dat ik dinsdag zelf even een rondje ga hardlopen.quote:Op zondag 22 december 2013 12:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Dat wil ik ook. Ik zit er echt zwaar over te denken gewoon naar die bootcamp van DE te gaan
Ik ga eens kijken of ik een vriendin mee kan krijgen die ook wel van bootcamp houdtquote:Op zondag 22 december 2013 12:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Leuk! Ik vind het ook een fijn vooruitzicht hoor, ik heb dinsdag voor het laatst een training gedaan en ben nu wel echt toe aan weer wat sporten. Donderdag kon niet ivm kerstdiner werk, vandaag niet vanwege vrijwilligerswerk en dinsdag is er geen training omdat kerstavond. Dus ik denk dat ik dinsdag zelf even een rondje ga hardlopen.
True story!quote:Op zondag 22 december 2013 13:03 schreef douche-eendje het volgende:
Tofen sporten voor een goed doel is sowieso al
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:46 schreef Claudia_x het volgende:
De enige foto die ik kon vinden zonder andermans gezicht erop.Wauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gefeliciteerd met je promotie!Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
lukt je zeker!quote:Op maandag 23 december 2013 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja hi, ik bedacht me net onder de douche dat ik dit topic maar ga ontvolgen want het wil gewoon niet hier en hier meelezen frustreert alleen maar.
Ik meld me wel weer als ik de boel weer op de rit heb.Want dat gaat zeker wel gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Patoshik op 23-12-2013 11:58:17 ]
quote:Op maandag 23 december 2013 11:05 schreef Patoshik het volgende:
En weer geen hap door m'n keel.DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte
Gelukt?quote:Op zondag 22 december 2013 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Menu in elkaar flansen voor eerste kerstdag. Moeluk!
Zit je wel lekker in je vel? En probeer toch regelmatig te eten al voelt het soms een beetje tegenstrijdig. Of anders een wat vollere romigere soep, iets vetter vlees, nootjes enzo.quote:Op maandag 23 december 2013 18:26 schreef Tink89 het volgende:
Hi!
Hier gaat het redelijk, al mis ik enorm de regelmaat van werken. Nu eet ik als ik trek heb. Ook prima, maar ik heb net iets te vaak geen trek.
Vandaag iig een goede dag gehad met veel beweging en normaal eten. Morgen, woensdag en donderdag eten we wat meer gangen, maar los van de toetjes staat er weinig echt ongezonds op het menu. Dan vrij, zat en zo naar Groningen en elke dag buiten de deur eten. Daar maak ik me meer zorgen om dan om kerst...
Ik zat voor de vakantie helemaal niet lekker in m'n vel, maar het gaat nu langzaam de goede kant op. Vandaag hebben we te veel gedaan en dat breekt me op. Gisteren ook al zo. Allemaal leuke dingen, maar ook die vragen energie.quote:Op maandag 23 december 2013 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zit je wel lekker in je vel? En probeer toch regelmatig te eten al voelt het soms een beetje tegenstrijdig. Of anders een wat vollere romigere soep, iets vetter vlees, nootjes enzo.
Maar jou "kennende " gaat dat helemaal goedkomen
quote:Op maandag 23 december 2013 11:05 schreef Patoshik het volgende:
En weer geen hap door m'n keel.? Ik ben dr ook beroerd van..... Kreeg bodypump van hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Jep..quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Ook - ? Ik ben dr ook beroerd van..... Kreeg bodypump van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht trouwens al, ja dit klinkt heel stom hoor, dat je me bekend voorkwam uit het transformatie topic. Maar nu kan het dus zijn dat ik je wel eens tegen ben gekomen.quote:Op maandag 23 december 2013 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
? Ik ben dr ook beroerd van..... Kreeg bodypump van hem
Zou maar zo kunnen :-)quote:Op maandag 23 december 2013 21:09 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens al, ja dit klinkt heel stom hoor, dat je me bekend voorkwam uit het transformatie topic. Maar nu kan het dus zijn dat ik je wel eens tegen ben gekomen.
Gezond slankquote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Qwea het volgende:
Voor vragen over wheypoeder hoef ik hier zeker niet te zijn maar in gym?
Wat wil je weten?quote:Op maandag 23 december 2013 20:35 schreef Qwea het volgende:
Voor vragen over wheypoeder hoef ik hier zeker niet te zijn maar in gym?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:09 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben helemaal klaar met mijn tour! Ik ben flink in BMI teruggezakt en pas alle oude kleding weer! Uiteindelijk ruim 20 kilo kwijt. En ik voel me echt perfect. Energieniveau is enorm hoog
Het vasthouden zal me niet zoveel moeite kosten, ik vind veel dingen niet eens meer lekker. Behalve kaas
Dan vragen mensen zich nog af waarom ze zo zwaar zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
We hebben een feeststol voor de kerstdagen waarop staat dat 1 gemiddeld plakje zo'n 35 gram is (120 kcal). Snij ik een dun plakje af weeg ik het: 84 fucking gram.Heel fijn.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dan vragen mensen zich nog af waarom ze zo zwaar zijn.
Wat mij nog meer verbaasd is dat sommige moeite hebben om op meer calorieen te komen, dat is juist het makkelijks
Zelfs in de nacht wordt het geen -1quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
De -20 gehaald dit jaar. Nu nog even zorgen dat dat op 31/12 nog zo is.
Dankquote:Op dinsdag 24 december 2013 20:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zelfs in de nacht wordt het geen -1
Nee, respect vooral ook door je , soms haperende, lichaam
Goed gedaan! Maar verkijk je niet op het vasthouden, dat is echt lastiger dan het lijkt...quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:09 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben helemaal klaar met mijn tour! Ik ben flink in BMI teruggezakt en pas alle oude kleding weer! Uiteindelijk ruim 20 kilo kwijt. En ik voel me echt perfect. Energieniveau is enorm hoog
Het vasthouden zal me niet zoveel moeite kosten, ik vind veel dingen niet eens meer lekker. Behalve kaas
Heftig BE, heb ik twee jaar terug gehad... Ook niet herkent door weekendarts in eerste instantie. Herstel zal echt nog wel even duren, ik had al moeite met de trappen naar zolder. Beterschapquote:Op dinsdag 24 december 2013 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Dat heb ik idd ook nog nooit gesnapt.
Even hier nog melden ook hoor, dat griepje? Bleek toch een longontsteking te zijn. Gisteren terug gegaan omdat ik pijn bleef houden, toen longfoto laten maken en daar was nog een restje ontsteking op te zien. Nu een nieuw kuurtje AB en dan zou ik weer as good as new moeten zijn.
Ik ben dus toch geen gekke hypochonder!![]()
Ik voelde me zo'n aanstelster, maar nu dus best opgelucht dat ik toch niet gek ben.
En nu als de sodemieter opknappen en weer gaan hardlopen!
Merry Christmas meiden!
goed bezig!quote:Op woensdag 25 december 2013 10:35 schreef Vicky het volgende:
76,4 op de weegschaal vanmorgen![]()
Gaat de goede kant weer op.
Fijne kerst allemaal.
yep.. ik was gisteren jarigquote:Op woensdag 25 december 2013 14:27 schreef Tink89 het volgende:
Zag ik nou ergens tussen de regels door dat je jarig was Vicky? Gefeliciteerd!
Hier tot nu toe best prima gegeten. Vanavond drie gangen, maar gisteren hebben we ook geen toetje meer gedaan. We hadden geen trek meer. Zie vanavond wel hoe het dan gaat
Nope. Niet geweest. Ik ben aan de diarreequote:
Doe je goedquote:Op donderdag 26 december 2013 21:35 schreef douche-eendje het volgende:
O: overnight oats met banaan
S: 1.5 uur bootcamp op het strand. Daarna een kop chocomel.
L: brood met kaas, glas vruchtensap
T: appel
D: Indonesisch buffet, toe een stukje tiramisutaart en wat ijs. En 2 bonbons.Schade zal hier zeker wel meevallen. Supperlekker gesport vandaag!
Dat idd..quote:
oeh dat is kut!quote:Ik hoop morgen echt te kunnen sporten. Mijn darmen zijn zwaar over de zeik
Kekke patta'squote:Op donderdag 26 december 2013 22:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat idd..
[..]
oeh dat is kut!
Ik wil morgen ook sporten! Heb nieuwe schoenen en die moeten natuurlijk wel goed gebruikt worden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |