Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Stiekeme lapohunter!quote:
Hij gaat echt steeds verder de grens overquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Piet Pee stond laatst ook zomaar in Bleiswijk zag ik op tv, voor Elysium, de sauna hier
IN de sauna zelfsquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Piet Pee stond laatst ook zomaar in Bleiswijk zag ik op tv, voor Elysium, de sauna hier
IN Bleiswijk, VOOR de sauna.quote:
neequote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee
Ik meld even dat ie IN de sauna stond
Bij de bubbelbaden
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?quote:Op maandag 30 december 2013 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh en protip:
Als je uit een Merci-doos loopt te snaaien en er springt een kat op zodat ie omvalt, check dan goed of je ALLE reepjes weer in de doos hebt gedaan![]()
![]()
Bruine smurrie tussen de wangenquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?
Goeien tip
dat was dus op tvquote:
dat jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?
Goeien tip
hij zit net in de wasquote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Je broek aflikken is zeker geen optie?
Optionele badkledingdag of zo? Ik zou er écht niet blij van worden als mijn sauna opeens zou melden dat er dadelijk een cameraploeg komt binnenrollen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat was dus op tv
Stiefvader en ik hadden nog discussie omdat 1 mevrouw topless leek te zitten en 1 met bikini
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Eerst aflikken, dan in de wasquote:
Zo doen wij dat he Ing?quote:
Zund van die lekkere chocolaquote:
Je hebt een punt!quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zund van die lekkere chocola
Bij de broek van Tombo's huisgenoot zou ik het er niet op wagen
Echt?quote:
Kan ik wat bij voorstellenquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Laysa het volgende:
En persoonlijk moet ik even niet aan merci denken
Ik lees het netquote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoop dat het goed komt met Schumacher
Dat is dan zo zonde...alles smaakt dan naar kartonquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik wat bij voorstellen
Ik ben nog steeds zodanig verkouden dat alles hetzelfde smaakt
Vrijdag vierden we kerst bij de ouders van meneer I. en daar werd Chinees geserveerd.
Had echt een ravage op m'n bord en alles smaakte hetzelfde
Leek wel mee te vallen geloof ikquote:
Vind ik ookquote:
Dat was vanochtend, situatie is inmiddels ernstig verslechterd.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leek wel mee te vallen geloof ik
dat was t eerste bericht, nu coma en kritiekquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In het begin wel maar hij schijnt nu in kritieke toestand te zijn en in coma te zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ja ik vond t ietwat shockerendquote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zapte en ineens zag ik nog net de laatste drie seconden, toen lette ik alleen op het gebouw op de achtergrond dat ik herkende
Ik lees het net jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat was vanochtend, situatie is inmiddels ernstig verslechterd.
Metoclopramide gok ik?quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
Ing kan ik metrocloperemide innemen bij misselijkheid met buikgriep?
Ah heldin...dan ga ik er nu 1 innemenquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Metoclopramide gok ik?
Zo ja, dan ja
Max. 3 per dag.
Ja, doe dan ook ff niet zo woestquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes
Ik duik zo m'n bed weer in, ben zeker al 6 uur op geweest vandaag
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Trust Ing!
Queller, we zijn de matching onderbroekjes vergeten gister
Trust!!quote:
Ik had mijn zwarte broekie ook aan, maar bij nader inzien was mijn jurkje niet handig, dus maar goed dat we het vergeten zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja
Ik was het niet vergeten, maar dacht er even niet aan. Of is dat het zelfde?
Ik had wel al wilde fantasieen over hoe je dat zou gaan doen met dat jurkjequote:Op maandag 30 december 2013 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik had mijn zwarte broekie ook aan, maar bij nader inzien was mijn jurkje niet handig, dus maar goed dat we het vergeten zijn![]()
Donderdag of vrijdag herkansing!
Komt ze nou meequote:Op maandag 30 december 2013 01:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb er helemaal niet meer bij stil gestaan![]()
![]()
Maar als je me nou even had herinnerd, hadden we helemaal aan het eind toen we bij de auto stonden wel even creatief kunnen doen hoor, daar had toch niemand het gezien
ik ging slapen met als laatste. Hij is bij en het is allemaal niks en ik pak net mijn telefoon en het is: "coma, hersenbloeding en levensgevaar".quote:
mn eerste gedacht veilig hoor skiën.quote:Op maandag 30 december 2013 06:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ging slapen met als laatste. Hij is bij en het is allemaal niks en ik pak net mijn telefoon en het is: "coma, hersenbloeding en levensgevaar".
Ik ben en was geen fan van hem maar dit gun je niemand. Al zag ik op sport wel paar mensen zo reageren.
Goedemorgen trouwens.
tsja als je off piste gaat....dat kan gevaarlijker zijn dan F1. Schumi reed grote deel van zijn loopbaan na de dood van Senna. Dat heeft het gevaar in de F1 weggenomen. Denk dat met de NS reizen inmiddels gevaarlijker is.quote:Op maandag 30 december 2013 06:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste gedacht veilig hoor skiën.
Hoop dat hij t haalt zonder veel beperkingen.
Doe je jaren een gevaarlijke sport en krijg je dan dir
enige? Ik ben jaloers. Ik moet 5 en een halve dagquote:Op maandag 30 december 2013 06:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik lees het net pas. Ziet er niet goed uit, hopelijk komt hij erbovenop en wordt het geen tweede Friso
Mogge trouwensWordt een zware dag vandaag. Mijn enige werkdag deze week
Jij vindt je werk toch altijd zo leuk?quote:Op maandag 30 december 2013 06:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
enige? Ik ben jaloers. Ik moet 5 en een halve dag
Jawel maar deze week nemen veel collega's afscheid en daar ken ik niet zo goed tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 09:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij vindt je werk toch altijd zo leuk?
dat laatste overkomt je, zou er niet teveel op hopenquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Toekito het volgende:
2013 was wel goed maar toch hé............hoop dat 2014 een vast contract en een vriendin oplevert.
quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste overkomt je, zou er niet teveel op hopen
BRENGEN!quote:
Niks on hollands aan, ze heten kniepertjesquote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En nu voor de Hollanders onder ons?
Nog nooit van gehoord, maar na wat gegoogle lijken het wafels oidquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
Niks on hollands aan, ze heten kniepertjes
kom maar halenquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
BRENGEN!
Ik heb geen kniepertjes ijzer
flinterdunne wafeltjes bestaand uit suiker, eieren, boter. bloem, kaneel en wat citroenraspquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar na wat gegoogle lijken het wafels oid
Klinkt goedquote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
flinterdunne wafeltjes bestaand uit suiker, eieren, boter. bloem, kaneel en wat citroenrasp
2013 was opzich niet heel slecht voor mij.quote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop dat 2014 beter wordtDit was niets in ieder geval. Behalve jullie natuurlijk
![]()
Kun je geen variant maken met bladerdeeg dan? Dan kan het in de oven. Niet dat bladerdeeg echt zoveel caloriearmer isquote:Op maandag 30 december 2013 09:44 schreef Qwea het volgende:
Ik ga morgen appelbeignets bakkenAlleen hoerig dat dat in frituur olie moet. Ik had gehoopt op de oven
Oeh, morgen oliebollen etenIk ben vanaf morgen aaf tot en met 1 januari 22:00 niet op dieet
Nou ja, net wat je zegt, qua kcal maakt het weinig uit. Zit alleen even met mijn darmen. Ah joh, ik zal het ws bij 2 oliebollen houden, ook omdat mijn darmen nog niet happy zijn. Straks maar eens bloedprikken. Zijn godsamme als ik het zo tel 7 buisjesquote:Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kun je geen variant maken met bladerdeeg dan? Dan kan het in de oven. Niet dat bladerdeeg echt zoveel caloriearmer is
Vanochtend ook al gedaan. 3 buisjes hier (viel mee dus).quote:Op maandag 30 december 2013 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, net wat je zegt, qua kcal maakt het weinig uit. Zit alleen even met mijn darmen. Ah joh, ik zal het ws bij 2 oliebollen houden, ook omdat mijn darmen nog niet happy zijn. Straks maar eens bloedprikken. Zijn godsamme als ik het zo tel 7 buisjes
Nice! Ook voor je darmen? Heb jij je al eens laten prikken eigenlijk op de reumafactor?quote:Op maandag 30 december 2013 09:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vanochtend ook al gedaan. 3 buisjes hier (viel mee dus).
Ja, darmen en nee, geen zin inquote:Op maandag 30 december 2013 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Ook voor je darmen? Heb jij je al eens laten prikken eigenlijk op de reumafactor?
Niet heel handigquote:Op maandag 30 december 2013 09:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, darmen en nee, geen zin inVoorlopig negeer ik alles.
Ik heb al genoeg aan m'n hoofd (quote:
Ja ik snap het wel. Maar de andere kant is, dat stel je hebt wel reuma, dan kan er behandeld worden. En zul je minder klachten daarvan hebben. Maar goed, dat zeg ik, ik snap het wel hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan m'n hoofd () om dat er ook nog eens bij te hebben. Ik kan het echt ff niet erbij hebben.
Dat is waarquote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste overkomt je, zou er niet teveel op hopen
Ja. maar ik heb toch geen ontstekingen e.d. zoals jij. Ik ben op z'n hoogst nogal stram, maar ik ben oud en (veel) te zwaar, dus aan dat laatste moet ik van mezelf wat gaan doen (schijnt ook te helpen tegen migraineaanvallen) en dan kijk ik wel weer verder.quote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. Maar de andere kant is, dat stel je hebt wel reuma, dan kan er behandeld worden. En zul je minder klachten daarvan hebben. Maar goed, dat zeg ik, ik snap het wel hoor.
Die heb ik 9 v/d 10x ook niet hoorquote:Op maandag 30 december 2013 09:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja. maar ik heb toch geen ontstekingen e.d. zoals jij.
Stram, maar geen bewegingsbeperking? Ik kan vaak mijn hand/handen niet meer gebruiken. Kan ze niet dicht doen, kracht zetten doet veel pijn, ect. En met mijn knieën idem dito. Vaak kan ik er niet eens op lopen.quote:Ik ben op z'n hoogst nogal stram, maar ik ben oud en (veel) te zwaar, dus aan dat laatste moet ik van mezelf wat gaan doen (schijnt ook te helpen tegen migraineaanvallen) en dan kijk ik wel weer verder.
Nee, dat heb ik niet. Alhoewel ik soms ineens helemaal niet meer kan bewegen. Maar dat is in de afgelopen 3 jaar 1x gebeurd en in de periodes daarvoor misschien 5x in totaal. Het is voornamelijk stramheid, maar dan moet ik met m'n dikke gat maar eens in beweging komenquote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik 9 v/d 10x ook niet hoorHeb 3x een ontsteking gehad. Rest van de tijd nada.
[..]
Stram, maar geen bewegingsbeperking? Ik kan vaak mijn hand/handen niet meer gebruiken. Kan ze niet dicht doen, kracht zetten doet veel pijn, ect. En met mijn knieën idem dito. Vaak kan ik er niet eens op lopen.
Maar ontstekingen heb ik nietIig, niet de verschijnselen
Niet rood, warm en dik.
gegoogledquote:
Dit als eerstequote:Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vond het over het algemeen echt een k*tjaar met hier en daar wat hoogtepunten maar met name de nodige ellende. Soms ligt dat ook aan mezelf. Soms moet ik ook gewoon het positieve van dingen in kunnen zien en niet overal het slechtste van hopen en [b]een beetje liever zijn voor mezelf vooral[/b], maar daar ben ik niet zo goed in.
denk t niet. deeg is te knapperigquote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef indaha het volgende:
[..]
gegoogled, klinkt goed
, kan ik die ook gewoon tussen een hartjeswafeliizer bakken, de vorm verandert de smaak niet toch
![]()
2013 was een redelijk jaar , veel ziekenhuisbezoeken voor onszelf en naasten maar iedereen is er nog.
Dus ik wens jullie vooral allemaal veel gezondheid toe en verder alles wat jullie graag willen in 2014
quote:
Dan luister er ook naarquote:Op maandag 30 december 2013 10:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is ook niemand die me in het echt kent, die dat niet tegen me zegt trouwens. Misschien is het een hint
Dan zal ik mijn man maar niet vragen om het te proberen want hij moet voor de halve familie al wafels bakken en van mislukte dingen wordt hij niet erg vrolijkquote:
Wie wel?quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn man maar niet vragen om het te proberen want hij moet voor de halve familie al wafels bakken en van mislukte dingen wordt hij niet erg vrolijk
quote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Bohhh boe heeft een acute aalvleesklierontsteking met waardes van boven de 1000
Dikke props voor mijn DA's... Klachten waren erg vaag en duiden er eigenlijk niet op maar toch wilden ze een bloedtest ervoor doen want het was een gevoel van dr
Jup. Ga ff sporten afmaken en dan langs.quote:Op maandag 30 december 2013 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
En nu gaat ze gelijk behandelen? wat een dikke vette pech voor boe
sterkte alvastquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Dikke props voor mijn DA's... Klachten waren erg vaag en duiden er eigenlijk niet op maar toch wilden ze een bloedtest ervoor doen want het was een gevoel van dr
O dat is best heftigquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ja maar gekken lopen hier ook nog los rond hoor, niet alleen in Rotterdamquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
Mijn collega zit in Valkenburg en stuurt me foto's van de omgeving
Ik wil ook.....alhoewel toen las ik dat Limburg net Rotterdam is.
Nou hopelijk kan hij je helpen zodat je snel beter wordtquote:
ik snotter nogquote:Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou hopelijk kan hij je helpen zodat je snel beter wordt
quote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
hoelang kun je nu nog uitzingen?quote:Op maandag 30 december 2013 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Van mij mag 2014 ook wel een beter jaar worden dan afgelopen jaar. Hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe baan, alhoewel ik dat eerlijk gezegd niet verwacht, gezien de banenmarkt.
hehe nee. gewoon een check up van Neus, Keel en Orenquote:Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar kan de huisarts vast niets mee.
Oh, dat is op zich het probleem niet, krijg wel gewoon een uitkering (vanaf februari) en zal dan rond die tijd ook huurtoeslag aanvragen, het zal wel wat krapper worden, maar we komen niet in de problemen ofzo. Dan maar een biertje en een chipje minder, dat is niet zo erg. Daar gaat het ook verder niet om.quote:
Wat voor werk zoek je?quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich het probleem niet, krijg wel gewoon een uitkering (vanaf februari) en zal dan rond die tijd ook huurtoeslag aanvragen, het zal wel wat krapper worden, maar we komen niet in de problemen ofzo. Dan maar een biertje en een chipje minder, dat is niet zo erg. Daar gaat het ook verder niet om.
Het is alleen het uitzicht zeg maar, van heel lang thuis zitten. Afgaande op alle afwijzingen die ik tot nu toe op mijn sollicitaties heb ontvangen en de wetenschap dat er heel veel meer mensen nu werkloos thuis zitten vermoed ik dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Je moet er ook geluk mee hebben natuurlijk. Maar soms word je wel een beetje moedeloos als je iedere keer een zo goed mogelijke brief schrijft, je zelf zo goed mogelijk profileert daarin en weer een afwijzing krijgt.
Mja, tuurlijk is t lastig een passende functie te vinden waar ze je op aan nemen.quote:Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Oh, dat is op zich het probleem niet, krijg wel gewoon een uitkering (vanaf februari) en zal dan rond die tijd ook huurtoeslag aanvragen, het zal wel wat krapper worden, maar we komen niet in de problemen ofzo. Dan maar een biertje en een chipje minder, dat is niet zo erg. Daar gaat het ook verder niet om.
Het is alleen het uitzicht zeg maar, van heel lang thuis zitten. Afgaande op alle afwijzingen die ik tot nu toe op mijn sollicitaties heb ontvangen en de wetenschap dat er heel veel meer mensen nu werkloos thuis zitten vermoed ik dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Je moet er ook geluk mee hebben natuurlijk. Maar soms word je wel een beetje moedeloos als je iedere keer een zo goed mogelijke brief schrijft, je zelf zo goed mogelijk profileert daarin en weer een afwijzing krijgt.
Meeste ervaring heb ik met magazijnwerk, dat heb ik het meeste gedaan, dus ja, dat. Heb ook heel lang op een retourenafdeling gewerkt, maar dat is maar heel weinig te vinden. Of in een winkel als medewerker, daar ben ik ook naar aan het kijken.quote:Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je?
(Ik ben zelf ook op zoek, en misschien kom ik eens wat tegen of hoor ik wat.)
En sterkte met Boe Q!
Ik ben vanaf november werkloos, in februari gaat mijn uitkering in, om nu al op "minder" werk te gaan solliciteren vind ik een beetje te snel. Ik vind niet dat ik gelijk al op alles moet gaan reageren. Dat kan en zal waarschijnlijk later wel moeten. Maar nu zoek ik vooralsnog eerst maar op werk wat meer in de richting komt van wat ik wil.quote:Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mja, tuurlijk is t lastig een passende functie te vinden waar ze je op aan nemen.
niet om jou nu aan te vallen, maar er zijn op aardig wat plekken functies beschikbaar waar mensen niet op reageren want die vinden ze te min. tuurlijk is callcenterwerk niemands droombaan maar ik denk altijd maar werk is werk.
Welk beeld heb je erbij dan? En nee ik ga je niet overhalen maar zoek nog collega's.quote:Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Kper_Norci het volgende:
Callcenterwerk heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ook niet echt een goed beeld van, maar ik zou denk ik liever schoonmaakwerk doen, dan dat. Met alle respect hoor.
Het is heel breed natuurlijk, een telefonische helpdesk is ook callcenterwerk, maar ik denk altijd eerder aan van dat sales gerichte callcenterwerk. En dat is gewoon niet mijn ding. Sowieso niet om heel de dag aan de telefoon te zitten. Hou ik gewoon niet van. Ben ook niet echt commercieel ingesteld. Helpdesk zou ik dan nog wel willen doen, maar daar heb ik verder ook geen (technische) achtergrond voor, dus dat wordt hem ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Welk beeld heb je erbij dan? En nee ik ga je niet overhalen maar zoek nog collega's.
Ik zit idd op tel helpdesk en heb hiervoor als vakantiebaantje jaartje verkoop gedaan. Is een wereld van verschil en dit ligt me stukken beter dan ik vooraf dacht.quote:Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is heel breed natuurlijk, een telefonische helpdesk is ook callcenterwerk, maar ik denk altijd eerder aan van dat sales gerichte callcenterwerk. En dat is gewoon niet mijn ding. Sowieso niet om heel de dag aan de telefoon te zitten. Hou ik gewoon niet van. Ben ook niet echt commercieel ingesteld. Helpdesk zou ik dan nog wel willen doen, maar daar heb ik verder ook geen (technische) achtergrond voor, dus dat wordt hem ook niet.
Zoveel mensen die aangenomen worden en gewoon opgeleid worden zonder achtergrond en het werk zonder problemen doen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het is heel breed natuurlijk, een telefonische helpdesk is ook callcenterwerk, maar ik denk altijd eerder aan van dat sales gerichte callcenterwerk. En dat is gewoon niet mijn ding. Sowieso niet om heel de dag aan de telefoon te zitten. Hou ik gewoon niet van. Ben ook niet echt commercieel ingesteld. Helpdesk zou ik dan nog wel willen doen, maar daar heb ik verder ook geen (technische) achtergrond voor, dus dat wordt hem ook niet.
Hier hetzelfde, al lijkt het er op dat ik meer kans heb op het laatste dan op het eerstequote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Toekito het volgende:
2013 was wel goed maar toch hé............hoop dat 2014 een vast contract en een vriendin oplevert.
Het grote verschil is helpen tegenover verkopen. Helpen doe ik graag, verkopen in de zin van mensen of bedrijven dingen aansmeren die ze niet nodig hebben niet. Tenminste dat idee heb ik altijd van callcenterwerk gericht op sales. Kan ook mijn onderbuik zijn hoor, maar ik weet dat het gewoon niet mijn ding is.quote:Op maandag 30 december 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zit idd op tel helpdesk en heb hiervoor als vakantiebaantje jaartje verkoop gedaan. Is een wereld van verschil en dit ligt me stukken beter dan ik vooraf dacht.
Hoop via hier verder te komen binnen bedrijf maar is lastig door de vele veranderingen in telecomland
Ah, gezellig. In die buurt heb ik gisteravond laat nog gefietst.quote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
Mijn collega zit in Valkenburg en stuurt me foto's van de omgeving
Ik wil ook.....alhoewel toen las ik dat Limburg net Rotterdam is.
Oh echt?quote:Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
Welk beeld heb je erbij dan? En nee ik ga je niet overhalen maar zoek nog collega's.
ja, zie randstad.nlquote:
Ohquote:Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, gezellig. In die buurt heb ik gisteravond laat nog gefietst.
Sales werkt idd zo. Daarom ga ik dat ook nooit meer doen.quote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het grote verschil is helpen tegenover verkopen. Helpen doe ik graag, verkopen in de zin van mensen of bedrijven dingen aansmeren die ze niet nodig hebben niet. Tenminste dat idee heb ik altijd van callcenterwerk gericht op sales. Kan ook mijn onderbuik zijn hoor, maar ik weet dat het gewoon niet mijn ding is.
Ik zit er wel aan te denken om wanneer ik langer werkloos ben in ieder geval vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat je niet hele dagen thuis zit en je toch het gevoel hebt dat je iets goeds doet.
Maar als je langer werkloos bent dan kun je ipv vrijwilligerswerk toch wel een baan aannemen die je niet zo leuk vindt? Hoef je ook niet op de kas van de staat te terenquote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het grote verschil is helpen tegenover verkopen. Helpen doe ik graag, verkopen in de zin van mensen of bedrijven dingen aansmeren die ze niet nodig hebben niet. Tenminste dat idee heb ik altijd van callcenterwerk gericht op sales. Kan ook mijn onderbuik zijn hoor, maar ik weet dat het gewoon niet mijn ding is.
Ik zit er wel aan te denken om wanneer ik langer werkloos ben in ieder geval vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat je niet hele dagen thuis zit en je toch het gevoel hebt dat je iets goeds doet.
Voor WW betaal je natuurlijk gewoon premie.quote:Op maandag 30 december 2013 13:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als je langer werkloos bent dan kun je ipv vrijwilligerswerk toch wel een baan aannemen die je niet zo leuk vindt? Hoef je ook niet op de kas van de staat te teren
Maar dan nóg. Waarom zou je in de WW gaan zitten als je ook een baan van onder je niveau kan accepteren? Ik zou dat echt raar vinden.quote:Op maandag 30 december 2013 13:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Voor WW betaal je natuurlijk gewoon premie.
Omdat het salaris dan vaak ook lager is. Als je dan onverhoopt weer in de WW belandt, dan wordt je uitkering gebaseerd op het laatst verdiende loon en dat kan knap lager uitvallen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan nóg. Waarom zou je in de WW gaan zitten als je ook een baan van onder je niveau kan accepteren? Ik zou dat echt raar vinden.
Hier zoekt men ook altijd mensenquote:
Dus dan maar (even overdreven) jaren in de WW?quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Omdat het salaris dan vaak ook lager is. Als je dan onverhoopt weer in de WW belandt, dan wordt je uitkering gebaseerd op het laatst verdiende loon en dat kan knap lager uitvallen.
dat is echt iets wat niet de waarheid is tis meen ik zelfs een 80% hulpverlening 20% verkoopquote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
mja, van de andere kant zou ik ook niet graag een groot gat op mijn cv willenquote:Ik zit er wel aan te denken om wanneer ik langer werkloos ben in ieder geval vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat je niet hele dagen thuis zit en je toch het gevoel hebt dat je iets goeds doet.
Nee, maar ik zou ook niet direct na 2 weken al een baan aannemen onder m'n niveau terwijl ik al sinds m'n 15e gewoon betaal voor m'n WW-premie alleen omdat andere mensen vinden dat ik dan van de staat 'profiteer'. WW is gewoon een verzekering waar je dik voor betaalt.quote:Op maandag 30 december 2013 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus dan maar (even overdreven) jaren in de WW?
Pesies. Toen ik een paar maanden tussen twee banen zat heb ik daarom toch maar WW gedaan toen ik een aanbod kreeg waarbij het salaris een stuk lager lag. Werd me zelfs aangeraden door de man van het UWV. Ik betaalde jaren premie voor dit vangnet, en als de overheid dan niks regelt zodat je niet gestraft wordt als je tijdelijk lager betaald werk accepteert dan ga ik mooi cashen hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Omdat het salaris dan vaak ook lager is. Als je dan onverhoopt weer in de WW belandt, dan wordt je uitkering gebaseerd op het laatst verdiende loon en dat kan knap lager uitvallen.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef sararaats het volgende:
WW? ik heb dat misschien al gevraagd.
is dat hetzelfde dan de werkloosheidsuitkering in België? ik moet enkel niet naar werk zoeken omdat ik niet kan werken.
Snap ik, wat ik alleen niet snap is dat mensen bepaalde banen meteen afschuiven als dat ga ik nooit doen terwijl ze niet weten wat het werk inhoud.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Toen ik een paar maanden tussen twee banen zat heb ik daarom toch maar WW gedaan toen ik een aanbod kreeg waarbij het salaris een stuk lager lag. Werd me zelfs aangeraden door de man van het UWV. Ik betaalde jaren premie voor dit vangnet, en als de overheid dan niks regelt zodat je niet gestraft wordt als je tijdelijk lager betaald werk accepteert dan ga ik mooi cashen hoor.![]()
Als ik langer werkeloos was gebleven had ik natuurlijk wel lager betaald werk geaccepteerd, is het niet om de inkomsten dan wel om weer structuur te krijgen in je dag en je CV aan te vullen.
Heb je een heftruck en/of reach??truck certificaat? En is die nog geldig.quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Meeste ervaring heb ik met magazijnwerk, dat heb ik het meeste gedaan, dus ja, dat. Heb ook heel lang op een retourenafdeling gewerkt, maar dat is maar heel weinig te vinden. Of in een winkel als medewerker, daar ben ik ook naar aan het kijken.
Aan de andere kant zit ik er misschien ook aan te denken om iets met fotografie te doen, bijvoorbeeld ook in een winkel. Omdat dat een beetje mijn hobby is. Alleen ja, geen opleidingen voor gedaan, en zo groot is mijn kennis en ervaring met fotografie nou ook weer niet. Maar misschien dat ik in het nieuwe jaar eens bij de fotograaf hier in het dorp langs loop, is altijd een heel aardige man en een praatje maken kan geen kwaad denk ik zo.
Jup. Geen prednison want de bijwerkingen zijn daarvan te fors.quote:Op maandag 30 december 2013 11:43 schreef senesta het volgende:
Och arme BoeIk heb net even gegoogled maar het schijnt erg pijnlijk te zijn ook he? Hoop dat ze nu wat voor hem kunnen doen. Sterkte Q
30 kilo?quote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je een heftruck en/of reach??truck certificaat? En is die nog geldig.
2013 heeft natuurlijk voor ons een hoogtepunt de geboorte van onze 2e dochter de rest Skip ik. Ik wil in 2014 volledig herstellen en zo'n 30 kilo afvallen dan moet wel lukken als ik na het eten van een boterham al uren kotsmisselijk ben.
Q veel sterkte voor boe wat schrikken.
Pb dat ook jij in 2014 maar volledig mag herstellen.
Dus dat. Mijn vader was er ook zo 1. Leverde vaak gezeik op. Maargoed, ik verveel me al als ik een dag ziek benquote:Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Snap ik, wat ik alleen niet snap is dat mensen bepaalde banen meteen afschuiven als dat ga ik nooit doen terwijl ze niet weten wat het werk inhoud.
Zou mij niks verbazen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
30 kilo?Dan neem ik aan dat je nu 90 kilo bent en dat is niet zo. Beetje overdreven.
Tegenwoordig niet meer. Als je binnen 2 jaar weer de ww ingaat, krijg je mits je een volledige maand ww minimaal hebt genoten, je oude ww van je oude salaris.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, alleen met vlees erdoor. Nu weet ik waarom, die gewone brokken doen natuurlijk pijn. Maar komt vast goedquote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat je een goede DA hebt , hier duimen we voor Baloe en dat het speciaal voer en de tramadol maar snel mag baten![]()
Hij at toch wel al beter ?
Dit iddquote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat een realistisch doel f_r? Als je zoveel kunt sporten als Q of zoveel te zwaar bent als ik wel ja, maar in jouw geval? Het lijkt me verre van reëel eigenlijk... waarom niet een haalbaar doel stellen? Dan voel je je ongetwijfeld ook een stuk beter over jezelf!
Dat. Je kan jezelf nu een doel van 30kg stellen, maar dat gaat echt niet makkelijk lukken zonder veel te sporten en GOED te eten. En als het niet lukt, word je half depressief. Dus beter stel je je een realistisch doel en val je op een GEZONDE manier af. Anders heb je het er zo weer bij.quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat een realistisch doel f_r? Als je zoveel kunt sporten als Q of zoveel te zwaar bent als ik wel ja, maar in jouw geval? Het lijkt me verre van reëel eigenlijk... waarom niet een haalbaar doel stellen? Dan voel je je ongetwijfeld ook een stuk beter over jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Dat is al een goed teken dat hij die nieuwe brokken lekker vindt en die 4 euro zullen jou worst zijn als het goed is voor Baloe dat weet ik zekerquote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen met vlees erdoor. Nu weet ik waarom, die gewone brokken doen natuurlijk pijn. Maar komt vast goed
Hij eet die nieuwe brokken iig prima. Heb ook 4 blikjes meegenomen, want het is Boe en hij vind het lekker (4 euro per blikje). Ik kreeg nog een compliment over mijn haarkleur ook van de DA's
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag : Als ik iemand toevoeg op facebook, kan ik die dan bv in de groep "kennis" plaatsen en dan restricties opleggen zodat zij selectieve posts van mij zien?
Dat wil ik overleggenquote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het al bekend of diner of lunch wordt? Muis kan alleen als het diner is geloof ik.
Ja dat kan want ik heb ook 2 groepen vrienden , gewone en goede die hebben een sterretjequote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag : Als ik iemand toevoeg op facebook, kan ik die dan bv in de groep "kennis" plaatsen en dan restricties opleggen zodat zij selectieve posts van mij zien?
En je kan dus ook bv als je "HAHAHAHJDHJHFOUIYRUYEKJEHJKHEGJGEJKGDHJ" post, zeggen dat groep 1 dat mag zien en groep 2 niet?quote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat kan want ik heb ook 2 groepen vrienden , gewone en goede die hebben een sterretje
Vast niet en ook niet heel gezond. En echt sporten lukt nog niet.quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt volgens mij sowieso per post aangeven wie het mag zien , zo heb ik alle updates van Farmville op alleen mijzelf gezet aangezien het voor mijn vrienden vervelend is als ze daar elke keer bericht over zouden krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je kan dus ook bv als je "HAHAHAHJDHJHFOUIYRUYEKJEHJKHEGJGEJKGDHJ" post, zeggen dat groep 1 dat mag zien en groep 2 niet?
Nee, nooit nodig gehad ook, alhoewel ik bij mijn eerste bedrijf er wel mee werkte. Zit er ook aan te denken om dat dan maar voor mezelf te halen, ook omdat het veel gevraagd wordt. Moet ik nog wel even kijken wat dat gaat kosten, want kan me nu natuurlijk niet al te grote uitgaven veroorloven.quote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je een heftruck en/of reach??truck certificaat? En is die nog geldig.
Yesquote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef indaha het volgende:
Ik alleen als het niet te laat wordt , maar volgens mij had ik dat al gemeld of niet
Nice, heb het gevondenquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij sowieso per post aangeven wie het mag zien , zo heb ik alle updates van Farmville op alleen mijzelf gezet aangezien het voor mijn vrienden vervelend is als ze daar elke keer bericht over zouden krijgen
Beter doe je dan gewoon goed op je voeding letten en voldoende en goed eten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vast niet en ook niet heel gezond. En echt sporten lukt nog niet.
Het is ook meer een kreet ik ben blij als ik volgend jaar 5 kilo lichter ben.
Nou ja, ik hoefde ook geen 26 kilo perse kwijt. Maar goed wat staat een maatje S van sportbroek mij primaquote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef Bamba het volgende:
Ferrari, ik zou eerst eens zorgen dat je een wat positiever zelfbeeld krijgt, want zelfs ik hoed geen 30 kilo af te vallen en ik ben echt veel flinker dan jou
Geen idee wat het kost. Vriend heeft hem ooit gehaald tijdens zijn bijbaan en toen hij afgestudeerd was en niet meteen studiegerelateerd werk kon vinden heeft hij even op een de gewerkt. Daar wilde ze hem graag hebben want heftruckcertificaat en hoogopgeleid. Je kunt proberen er bij een Dc in te komen. Vaak zoeken ze behalve medelanders ook wel wat echte Nederlanders.quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, nooit nodig gehad ook, alhoewel ik bij mijn eerste bedrijf er wel mee werkte. Zit er ook aan te denken om dat dan maar voor mezelf te halen, ook omdat het veel gevraagd wordt. Moet ik nog wel even kijken wat dat gaat kosten, want kan me nu natuurlijk niet al te grote uitgaven veroorloven.
Yes, zal ik zo doen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Schiet niet op zomisschien even via pm doen?
Soep geen beter idee?quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef Laysa het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niks binnen.
Straks maar een beetje witte rijst koken en zien of dat goed gaat
/zeurmodus
Kan best zo zijn, maar ik vond mezelf een dief van eigen beurs als ik 36 uur ging werken (tijdelijk contract) voor minder geld dan ik destijds (maand werkeloos) aan WW kreeg. Zonder dat het tekort aangevuld werd.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Als je binnen 2 jaar weer de ww ingaat, krijg je mits je een volledige maand ww minimaal hebt genoten, je oude ww van je oude salaris.
Staat nog wel zo op de site van de rijksoverheid maar wellicht loopt dat achter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Als je binnen 2 jaar weer de ww ingaat, krijg je mits je een volledige maand ww minimaal hebt genoten, je oude ww van je oude salaris.
Misschien juist iets zoets proberen?quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef Laysa het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niks binnen.
Straks maar een beetje witte rijst koken en zien of dat goed gaat
/zeurmodus
Nee zoet schijnt de darmen nog erger te prikkelen bij diarree...Dat neemt niet weg dat ik mijn thee met suiker drink hoor...gaf wel een beetje energie.quote:Op maandag 30 december 2013 15:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien juist iets zoets proberen?
de dokter deed me toch wel pijn zeker.quote:Op maandag 30 december 2013 15:28 schreef Laysa het volgende:
Vervelend Sara, hopelijk doet de antibiotica snel zijn werk
voor de keel antibiotica en voor de neus neuszalfquote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Antibiotica voor een flinke verkoudheid![]()
Toevallig vorige week nog met het uwv gebeld omdat Mo met die vraag zatquote:Op maandag 30 december 2013 15:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Staat nog wel zo op de site van de rijksoverheid maar wellicht loopt dat achter.
Heb ik ook wel eens gehad. Achteraf bleek dat preventief ivm de Humira. Idioten. En maar raar opkijken dat men resistent word voor ABquote:Op maandag 30 december 2013 15:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
Antibiotica voor een flinke verkoudheid![]()
Dat laatste inderdaad. Echt belachelijkquote:Op maandag 30 december 2013 15:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad. Achteraf bleek dat preventief ivm de Humira. Idioten. En maar raar opkijken dat men resistent word voor AB
Lijkt me een wijs planquote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef Qwea het volgende:
Ooh en *klein dansje doet* gewoon eigenwijs gaan sporten ondanks dat je aan de race bent, want dat is goed voor de darmpjes. Weg spetterpoep![]()
![]()
Heb alleen nog buikpijn, maar dat word ook al minder. Ik vier echt nooit meer kerst met veel vlees
Goed plan, ik eet ook heel veel dingen niet meer omdat het niet gaatquote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef Qwea het volgende:
Heb alleen nog buikpijn, maar dat word ook al minder. Ik vier echt nooit meer kerst met veel vlees
Ik vind die griepprik ook zo debielquote:Op maandag 30 december 2013 15:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Echt belachelijk
als ik 30 kilo afval zou ik 53 kilo wegen. Dat vind ik voor mijn bouw te weinig. Dat bedoelde ik meerquote:Op maandag 30 december 2013 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ik hoefde ook geen 26 kilo perse kwijt. Maar goed wat staat een maatje S van sportbroek mij prima![]()
Als je afvalt komt je zelfbeeld vanzelf.
Maar dit is echt nieuwquote:Op maandag 30 december 2013 15:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Goed plan, ik eet ook heel veel dingen niet meer omdat het niet gaat
Soms heb ik van die momenten eyquote:
Ja, maar dat is vochtquote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef Laysa het volgende:
ik ben nu wel 3,5 kilo kwijt...Zit gelijk onder mijn streefgewicht
Ik ben dol op doperwtjes maar als ik ze eet ben ik 2 dagen ziek. Ik heb het er echt niet meer voor over. Eet wel wat andersquote:Op maandag 30 december 2013 15:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dit is echt nieuwVan de zomer nog t-bone steak lopen vreten, 600gr, no problemo
Nou ja, ach, tegenwoordig doe je me toch meer een plezier met groente. En mocht ik ooit in de verleiding komen weer hoef ik enkel maar te denken aan 1ste kerstdag en mijn toilet bezoek
![]()
ohquote:Op maandag 30 december 2013 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vochtZit er zo weer aan als het goed is
Q schopt dat voordeel zo onderuitquote:Op maandag 30 december 2013 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat was het enige voordeel aan die klote griep
Voordelen zijn net als walrussen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:53 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Q schopt dat voordeel zo onderuit
Venijn zat daar vast in de staart.quote:Op maandag 30 december 2013 15:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die walrus bood tenminste nog wat tegenstand
heeft je oom nu ook door dat je oma toch meer hulp nodig heeft dan hij eerst dacht? Das wel fijn idd!!quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
Ik ben blijDe oom die alles voor mijn oma regelt heeft extra thuiszorg geregeld en oma gaat indien nodig naar de dagopvang. Slecht teken dat het nodig is (en confronterend), maar blij dat ze goed verzorgt wordt
Jepquote:Op maandag 30 december 2013 16:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
heeft je oom nu ook door dat je oma toch meer hulp nodig heeft dan hij eerst dacht? Das wel fijn idd!!
O dat is wel goed nieuws, de dagopvang zou best goed zijn voor haar, ze wordt dan in de gaten gehouden en er wordt dan ook opgelet of ze eet.quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
Ik ben blijDe oom die alles voor mijn oma regelt heeft extra thuiszorg geregeld en oma gaat indien nodig naar de dagopvang. Slecht teken dat het nodig is (en confronterend), maar blij dat ze goed verzorgt wordt
Ik kom er echt nooit meer vanaf he?quote:
Thanxquote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
Wat fijnquote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
Thanxquote:Op maandag 30 december 2013 16:08 schreef indaha het volgende:
[..]
O dat is wel goed nieuws, de dagopvang zou best goed zijn voor haar, ze wordt dan in de gaten gehouden en er wordt dan ook opgelet of ze eet.
Zeker is het confronterend , maar voor haar echt het beste
Laysa beterschap en wat rot dat je helemaal niets binnenhoud
Fijn! Kan me goed voorstellen dat dit een opluchting is na alle zorgen!quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
Gelukkig! Als ze goed in de gaten gehouden wordt kan dat flinke gezondheidswinst opleveren, al zal ze nooit meer worden als voorheen natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
He gets! Hopelijk houd je de ors wel binnen.quote:Op maandag 30 december 2013 16:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
Er staat een glas met ors klaar![]()
En de huisarts belt straks even terug of ik lopramide mag gebruiken.
Zegt ass dat deze buikgriep wel 2 tot 3 weken kan duren
quote:Op maandag 30 december 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
Beterschap Laysa
quote:
Gelukkig dat je je weer wat beter voeltquote:Op maandag 30 december 2013 16:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Helpt de metoclopramide je niet Laysa? Of hou je het niet binnen?
Want ze zijn ook als zetpil te krijgen bij de apotheek onder Primperan.
Hier knapt het eindelijk wat op gelukkig.
Hopelijk wordt O&N dus wel gezellig itt 2 lamlendige kerstdagen
En over AB bij verkoudheid; juist als je al langdurig (> 1,5 week) last hebt van een virus ben je extra vatbaar voor een bacteriële infectie en wil het vrij makkelijk overgaan in een bacteriële bronchitis of sinusitis of nog erger; longontsteking.
En in zo'n geval heb je echt AB nodig om het tij te keren
quote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, dit blijft je je hele leven achtervolgen, al word ik dement
fijn dat ook zij zo samen werkenquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Qwea het volgende:
Dierenarts belde nog even hoe het met Baloe was en dat ze de specialist had gebeld en had overlegd. Alternatief voor de lyrica is een epidurale injectie met pijnstilling. We hebben samen besloten dat we dat maar niet doen. Hij red het voor nu prima en we vinden dat nu iig nog een veel te heftig iets.
Dagopvang vindt mijn oma helemaal niet leukquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx
Dagopvang is leuk
En mocht Oma toch volledig naar een verzorgings/verpleeghuis moeten, is het iig al een beetje bekend
Q, dit blijft je je hele leven achtervolgen, al word ik dement
Onze oma had ook een weerstand er tegen, maar ineens niet meer...Ging ze ineens altijd mee wandelen want dan hoefde ze niet mee af te wassenquote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dagopvang vindt mijn oma helemaal niet leuknu niet iig. Ze zegt altijd dat als je daar heen gaat, je wel iets mankeren want je komt er niet zomaar (x200
) dus ze wil daar niet heen. Maar ja, ze moet er wat aan geloven. Nu is haar daginvulling slapen, boodschappen doen, iets zoeken, boodschappen doen, slapen, iets zoeken dus dat is ook niet wat
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 16:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Onze oma had ook een weerstand er tegen, maar ineens niet meer...Ging ze ineens altijd mee wandelen want dan hoefde ze niet mee af te wassen
Mijn moeder wou ook eerst niet naar alle activiteiten toe en nu kan ze niet wachten om te gaan (de halve tijd als ik op bezoek ga moet ik kijken waar ze nu weer uithangtquote:Op maandag 30 december 2013 16:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dagopvang vindt mijn oma helemaal niet leuknu niet iig. Ze zegt altijd dat als je daar heen gaat, je wel iets mankeren want je komt er niet zomaar (x200
) dus ze wil daar niet heen. Maar ja, ze moet er wat aan geloven. Nu is haar daginvulling slapen, boodschappen doen, iets zoeken, boodschappen doen, slapen, iets zoeken dus dat is ook niet wat
Nou, ik vind het zo ontzettend fijn dat ze zo de vinger aan de pols houden. En telkens bellen. Ik heb ook gewoon beide hun prive nr, dat mocht er wat zijn en ze hebben geen dienst ik kan bellen. En ik vind het zo onwijs fijn dat ze zo adequaat hebben gereageerd ook al waren de symptomen zo ontzettend vaag.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 17:05 schreef Toekito het volgende:
Zo op de valreep nog even een goede daad gedaan. Heb 2 power discs van Disney Infinity dubbel en heb die aan 2 lieve jochies gestuurd.
quote:Op maandag 30 december 2013 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik vind het zo ontzettend fijn dat ze zo de vinger aan de pols houden. En telkens bellen. Ik heb ook gewoon beide hun prive nr, dat mocht er wat zijn en ze hebben geen dienst ik kan bellen. En ik vind het zo onwijs fijn dat ze zo adequaat hebben gereageerd ook al waren de symptomen zo ontzettend vaag.
En eerlijk is eerlijk, ik heb nergens meegemaakt dat ze alle 2 of zelfs alle 3 bellen omdat ze benieuwd zijn hoe het met die dikzak gaat
Ik kreeg zelfs vasteklant korting
tuurlijk wel. braaf de pilletjes nemen en zalf smeren en het komt allemaal in ordequote:
Ja ik ben daar echt zo blij mee. Maar ze doet ook zélf aan follow-up. Niet de assistente, maar zelf. En ze staan ook open voor experimentele dingen. Ik wilde graag anarthron met Baloe proberen afgelopen zomer. Weinig over bekend in NL, Amerika wel goede resultaten mee. Ze ging helemaal op zoek naar onderzoeken enzo en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat als ik het wilde proberen zij het ook wilde proberen. Was voor haar ook weer een ervaring want ze had nog nooit iemand gehad die het wilde proberen en ze was wel benieuwd naar de resultaten ook voor andere honden eventueel.quote:Op maandag 30 december 2013 17:27 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]De mijne doet ook aan follow-up, dat vind ik toch wel erg fijn idd
Lekkerrrrrrquote:Op maandag 30 december 2013 17:30 schreef Rewimo het volgende:
Q, wat goed dat het nu duidelijk is wat Boe heeft en dat hij nu dus ook behandeld kan worden![]()
Oognip goed omanieuws, ze gaat het vast leuk vinden hoor
Ing weer wat beter, Sara vast ook snel
Laysa, ik hoop voor je dat het geen 3 weken duurt zegHoe ging het met de rijst?
6 dagen vrij
Toen de Puma werd geopereerd was het vreselijk koud en ik moest die bolle met het ov vervoeren. Vond ze niet goed en toen is ze de Puma zelf komen brengenquote:Op maandag 30 december 2013 17:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik ben daar echt zo blij mee. Maar ze doet ook zélf aan follow-up. Niet de assistente, maar zelf. En ze staan ook open voor experimentele dingen. Ik wilde graag anarthron met Baloe proberen afgelopen zomer. Weinig over bekend in NL, Amerika wel goede resultaten mee. Ze ging helemaal op zoek naar onderzoeken enzo en kwam uiteindelijk tot de conclusie dat als ik het wilde proberen zij het ook wilde proberen. Was voor haar ook weer een ervaring want ze had nog nooit iemand gehad die het wilde proberen en ze was wel benieuwd naar de resultaten ook voor andere honden eventueel.
Ze heeft nog met eurovet e.d gebeld, het besteld, nog 2x met eurovet gebeld, ect. Ze doet echt dr huiswerk goed (Ze hebben 2 DA's in de praktijk, nu tijdelijk 3, en dit is echt mijn en Boe's favoriet).
Droog spul wil vaak het beste ja. Cracker, beschuit, zoiets.quote:Op maandag 30 december 2013 17:37 schreef Laysa het volgende:
Lekkerrrrrr![]()
Nee nog niet en ik denk dat ik dat ook niet ga doen...Misschien een crackertje straks
Ja dat zei de huisarts ook daarnetquote:Op maandag 30 december 2013 17:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Droog spul wil vaak het beste ja. Cracker, beschuit, zoiets.
O jaquote:Op maandag 30 december 2013 17:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Toen de Puma werd geopereerd was het vreselijk koud en ik moest die bolle met het ov vervoeren. Vond ze niet goed en toen is ze de Puma zelf komen brengenSommige DA's hebben er echt hart voor.
De Puma had een speciaal warmtekussentje en ze hadden d'r onder haar eigen fleecedekentje verstopt. Ze was ook wel echt heel zielig daarquote:Op maandag 30 december 2013 17:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
O ja![]()
En was er ook niet iets met een dekentje omdat De Puma dat zo fijn vond terwijl ze lag bij te komen?
Lach jij maar, ik had best een middagje vrij gewildquote:
Ja dat snap ikquote:Op maandag 30 december 2013 17:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Lach jij maar, ik had best een middagje vrij gewild
Aaaahw! Ja écht, dat zijn echt de DA's die je moet hebben. Ik heb ook nog van geen enkele DA het privenummer gekregen. Shirley telt niet want die heeft altijd dienstquote:Op maandag 30 december 2013 17:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Toen de Puma werd geopereerd was het vreselijk koud en ik moest die bolle met het ov vervoeren. Vond ze niet goed en toen is ze de Puma zelf komen brengenSommige DA's hebben er echt hart voor.
Ja he, de jaren gaan zo snel als je iets ouder bentquote:Op maandag 30 december 2013 18:08 schreef Rewimo het volgende:
qltel en ik kennen elkaar vandaag 14 jaar![]()
Tijd vliegt
quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja he, de jaren gaan zo snel als je iets ouder bent, ik was gisteren aan het bedenken dat wij al bijna 20 jaar samen zijn, het lijkt nog zo kort geleden .
Het kan natuurlijk ook komen omdat ik denk dat ik nog 35 ben![]()
Q wat een fijne DA
Je ziet er wel uit als 35 iig.quote:Op maandag 30 december 2013 18:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja he, de jaren gaan zo snel als je iets ouder bent, ik was gisteren aan het bedenken dat wij al bijna 20 jaar samen zijn, het lijkt nog zo kort geleden .
Het kan natuurlijk ook komen omdat ik denk dat ik nog 35 ben![]()
Q wat een fijne DA
Jij vleiertquote:Op maandag 30 december 2013 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Je ziet er wel uit als 35 iig.
Das heel lief maar mams zorgt voor mequote:Op maandag 30 december 2013 19:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lays, als we iets voor je kunnen doen dan laat je het weten he
Ik hoor graag of het te zuipen isquote:Op maandag 30 december 2013 19:43 schreef Qwea het volgende:
http://www.detuinen.nl/00(...)n-cookies-cream.html*koopt
Douche-eendje vind van welquote:Op maandag 30 december 2013 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik hoor graag of het te zuipen is
Ik ken hem niet maar 27 jaar is veel te jongquote:Op maandag 30 december 2013 21:39 schreef Adnap het volgende:
pff ben even uit het veld geslagen door het bericht dat Sjoerd Huisman is overleden, hartstilstand.
Zat OKT te kijken en ineens ging het heel raar, deden ze de mededeling, hoor je Erben *what* roepen en boem einde uitzending.
Blijf thuis voor de poessies. Er komen wat vrienden langs en ik verzorg de hapjesquote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef Oognip het volgende:
Gaat er iemand hier nog iets leuks doen met oud en nieuw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |