Dank je en bedankt voor jullie kaartjequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:03 schreef MissBliss het volgende:
Beterschap Laysa! Gelukkig valt het mee!
Pfff, spannend geweest weer dus. Rustig aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:52 schreef Laysa het volgende:
Nou ik heb helemaal huiduitslag dus ik was bang voor de pokken![]()
Mijn moeder zei gelijk toen ze het zag dat ik moest bellen en toen moest ik gelijk komen.
Het goede nieuws: het zijn geen waterpokken, maar vervelende huiduitslag.
Dat betekende niet dat het niet nog zou kunnen gebeuren, maar dat zien we dan wel weer![]()
Nu ff wat paracetamol want mn kop ploft
Graag gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 20:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dank je en bedankt voor jullie kaartje![]()
Had Toek die niet ook in zijn kerstpakket?quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Laysa, wat vervelend maar gelukkig toch geen pokken. Beterschap!
Faalhazen van KPN bij Thialf
[ afbeelding ]
Maar wel handschoenen van ze gekregen
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2013 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Had Toek die niet ook in zijn kerstpakket?
Ik heb nog naar je gezwaaid onderweg!quote:
Je was vlakbij iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je gezwaaid onderweg!
Ja klopt, ik zei het nog tegen Christan: dat is waar de chocolaatjes vandaan komenquote:
Ik heb ze niet zelf gemaakt heurquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja klopt, ik zei het nog tegen Christan: dat is waar de chocolaatjes vandaan komen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Echt slordig van KPN![]()
Laysa, wat weer een schrik
Beterschap
Ja, ik dacht vanavond ook ineens dat oudjaarsavond al begonnen was, wat een herriequote:Op zaterdag 28 december 2013 21:42 schreef Laysa het volgende:
Het is te merken dat de vuurwerk verkoop begonnen is...Schrik me telkens de pleuris...ook dat nog![]()
Elk jaar lijkt het wel erger...Dit is dus ook geen vuurwerk meerquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik dacht vanavond ook ineens dat oudjaarsavond al begonnen was, wat een herrie
Op zich is het hier veel minder dan een paar jaar geleden, toen knalde het rond september al regelmatig... misschien dat het daardoor extra opvalt nu...quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Elk jaar lijkt het wel erger...Dit is dus ook geen vuurwerk meer
Kan het zijn dat ik al een poos geen foto meer van Charlie heb gezien?quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:06 schreef Bamba het volgende:
Ik vind het rond deze tijd zo eng om Charlie uit te latenWe hadden hem echt net toen het oud en nieuw was en tijdens het uitlaten gooide er een snotjong een rotje recht voor Charlie z'n poten. Gelukkig kon ik hem nog wegtrekken, maar wat was ik kwaad zeg. Hij deed het niet expres, maar damn..
Kan iddquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Op zich is het hier veel minder dan een paar jaar geleden, toen knalde het rond september al regelmatig... misschien dat het daardoor extra opvalt nu...
[..]
Kan het zijn dat ik al een poos geen foto meer van Charlie heb gezien?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze foto heb ik gebruikt voor mijn kerstkaart, wel nog met leuke versiering eromheen.
Alleen vergeten te sturen![]()
Ach ja, bewaren en kan ik ze volgend jaar gebruiken
![]()
[ afbeelding ]
Wooow, in mijn hoofd was 'ie veeeeel kleinerquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ] Beetje rare foto, want ik heb mij en R. eraf geknipt. Maar zal van de week wel eens een betere maken. Hij kan alleen niet zo goed stilzitten voor een foto, dus dat wordt nog wat
Hij is ook niet supergroot hoor, ik denk dat de foto een beetje vertekendquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wooow, in mijn hoofd was 'ie veeeeel kleiner
Mupke hoor
Die foto's!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb 1 hond die dat echt niet wil... die heeft een hekel aan poseren. Ze blijft wel zitten maar helemaal in elkaar gedoken en een kop alsof ze vermoord gaat worden..
Mijn opvanghondje Gaby bleef ook 2 tellen stil zitten
[ afbeelding ]
Mijn Jules
[ afbeelding ]
Sadie![]()
![]()
[ afbeelding ]
en de andere dame wil dus niet
Ach, sneu voor jou maar wel fijn voor haar!quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaby is vandaag opgehaald door haar nieuwe baasje![]()
![]()
Haha nou ik zou dan eerder mijn nieuwe opvanger kiezen.. die past beter bij de rest hier.quote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Dat is ook niet leuk, jammer dat je ze niet allemaal kunt houden hè?
Dat is fijn voor haar jaquote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha nou ik zou dan eerder mijn nieuwe opvanger kiezen.. die past beter bij de rest hier.
Gaby zit daar wel goed, alle aandacht voor haar...lekker alleen met het baasje.
Ik niet, ik pas me aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |