quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:41 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze foto heb ik gebruikt voor mijn kerstkaart, wel nog met leuke versiering eromheen.
Alleen vergeten te sturen![]()
Ach ja, bewaren en kan ik ze volgend jaar gebruiken
![]()
[ afbeelding ]
Wooow, in mijn hoofd was 'ie veeeeel kleinerquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:33 schreef Bamba het volgende:
[ afbeelding ] Beetje rare foto, want ik heb mij en R. eraf geknipt. Maar zal van de week wel eens een betere maken. Hij kan alleen niet zo goed stilzitten voor een foto, dus dat wordt nog wat
Hij is ook niet supergroot hoor, ik denk dat de foto een beetje vertekendquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wooow, in mijn hoofd was 'ie veeeeel kleiner
Mupke hoor
Die foto's!quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:45 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb 1 hond die dat echt niet wil... die heeft een hekel aan poseren. Ze blijft wel zitten maar helemaal in elkaar gedoken en een kop alsof ze vermoord gaat worden..
Mijn opvanghondje Gaby bleef ook 2 tellen stil zitten
[ afbeelding ]
Mijn Jules
[ afbeelding ]
Sadie![]()
![]()
[ afbeelding ]
en de andere dame wil dus niet
Ach, sneu voor jou maar wel fijn voor haar!quote:Op zondag 29 december 2013 11:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Gaby is vandaag opgehaald door haar nieuwe baasje![]()
![]()
Haha nou ik zou dan eerder mijn nieuwe opvanger kiezen.. die past beter bij de rest hier.quote:Op zondag 29 december 2013 11:10 schreef Rewimo het volgende:
Dat is ook niet leuk, jammer dat je ze niet allemaal kunt houden hè?
Dat is fijn voor haar jaquote:Op zondag 29 december 2013 11:17 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha nou ik zou dan eerder mijn nieuwe opvanger kiezen.. die past beter bij de rest hier.
Gaby zit daar wel goed, alle aandacht voor haar...lekker alleen met het baasje.
Ik niet, ik pas me aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |