ja ik vond t ietwat shockerendquote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zapte en ineens zag ik nog net de laatste drie seconden, toen lette ik alleen op het gebouw op de achtergrond dat ik herkende
Ik lees het net jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat was vanochtend, situatie is inmiddels ernstig verslechterd.
Metoclopramide gok ik?quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
Ing kan ik metrocloperemide innemen bij misselijkheid met buikgriep?
Ah heldin...dan ga ik er nu 1 innemenquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Metoclopramide gok ik?
Zo ja, dan ja
Max. 3 per dag.
Ja, doe dan ook ff niet zo woestquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes
Ik duik zo m'n bed weer in, ben zeker al 6 uur op geweest vandaag
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Trust Ing!
Queller, we zijn de matching onderbroekjes vergeten gister
Trust!!quote:
Ik had mijn zwarte broekie ook aan, maar bij nader inzien was mijn jurkje niet handig, dus maar goed dat we het vergeten zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja
Ik was het niet vergeten, maar dacht er even niet aan. Of is dat het zelfde?
Ik had wel al wilde fantasieen over hoe je dat zou gaan doen met dat jurkjequote:Op maandag 30 december 2013 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik had mijn zwarte broekie ook aan, maar bij nader inzien was mijn jurkje niet handig, dus maar goed dat we het vergeten zijn![]()
Donderdag of vrijdag herkansing!
Komt ze nou meequote:Op maandag 30 december 2013 01:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb er helemaal niet meer bij stil gestaan![]()
![]()
Maar als je me nou even had herinnerd, hadden we helemaal aan het eind toen we bij de auto stonden wel even creatief kunnen doen hoor, daar had toch niemand het gezien
ik ging slapen met als laatste. Hij is bij en het is allemaal niks en ik pak net mijn telefoon en het is: "coma, hersenbloeding en levensgevaar".quote:
mn eerste gedacht veilig hoor skiën.quote:Op maandag 30 december 2013 06:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ging slapen met als laatste. Hij is bij en het is allemaal niks en ik pak net mijn telefoon en het is: "coma, hersenbloeding en levensgevaar".
Ik ben en was geen fan van hem maar dit gun je niemand. Al zag ik op sport wel paar mensen zo reageren.
Goedemorgen trouwens.
tsja als je off piste gaat....dat kan gevaarlijker zijn dan F1. Schumi reed grote deel van zijn loopbaan na de dood van Senna. Dat heeft het gevaar in de F1 weggenomen. Denk dat met de NS reizen inmiddels gevaarlijker is.quote:Op maandag 30 december 2013 06:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste gedacht veilig hoor skiën.
Hoop dat hij t haalt zonder veel beperkingen.
Doe je jaren een gevaarlijke sport en krijg je dan dir
enige? Ik ben jaloers. Ik moet 5 en een halve dagquote:Op maandag 30 december 2013 06:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik lees het net pas. Ziet er niet goed uit, hopelijk komt hij erbovenop en wordt het geen tweede Friso
Mogge trouwensWordt een zware dag vandaag. Mijn enige werkdag deze week
Jij vindt je werk toch altijd zo leuk?quote:Op maandag 30 december 2013 06:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
enige? Ik ben jaloers. Ik moet 5 en een halve dag
Jawel maar deze week nemen veel collega's afscheid en daar ken ik niet zo goed tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 09:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij vindt je werk toch altijd zo leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |