Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Stiekeme lapohunter!quote:
Hij gaat echt steeds verder de grens overquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Piet Pee stond laatst ook zomaar in Bleiswijk zag ik op tv, voor Elysium, de sauna hier
IN de sauna zelfsquote:Op zondag 29 december 2013 23:51 schreef Greys het volgende:
Piet Pee stond laatst ook zomaar in Bleiswijk zag ik op tv, voor Elysium, de sauna hier
IN Bleiswijk, VOOR de sauna.quote:
neequote:
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee
Ik meld even dat ie IN de sauna stond
Bij de bubbelbaden
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?quote:Op maandag 30 december 2013 00:09 schreef tombolafan het volgende:
Oh en protip:
Als je uit een Merci-doos loopt te snaaien en er springt een kat op zodat ie omvalt, check dan goed of je ALLE reepjes weer in de doos hebt gedaan![]()
![]()
Bruine smurrie tussen de wangenquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?
Goeien tip
dat was dus op tvquote:
dat jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:11 schreef Queller het volgende:
[..]
Zeg maar, zodat er niet een uur later een onder je bips geplakt zit?
Goeien tip
hij zit net in de wasquote:Op maandag 30 december 2013 00:14 schreef Queller het volgende:
[..]
Je broek aflikken is zeker geen optie?
Optionele badkledingdag of zo? Ik zou er écht niet blij van worden als mijn sauna opeens zou melden dat er dadelijk een cameraploeg komt binnenrollen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat was dus op tv
Stiefvader en ik hadden nog discussie omdat 1 mevrouw topless leek te zitten en 1 met bikini
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Eerst aflikken, dan in de wasquote:
Zo doen wij dat he Ing?quote:
Zund van die lekkere chocolaquote:
Je hebt een punt!quote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zund van die lekkere chocola
Bij de broek van Tombo's huisgenoot zou ik het er niet op wagen
Echt?quote:
Kan ik wat bij voorstellenquote:Op maandag 30 december 2013 00:24 schreef Laysa het volgende:
En persoonlijk moet ik even niet aan merci denken
Ik lees het netquote:Op maandag 30 december 2013 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoop dat het goed komt met Schumacher
Dat is dan zo zonde...alles smaakt dan naar kartonquote:Op maandag 30 december 2013 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kan ik wat bij voorstellen
Ik ben nog steeds zodanig verkouden dat alles hetzelfde smaakt
Vrijdag vierden we kerst bij de ouders van meneer I. en daar werd Chinees geserveerd.
Had echt een ravage op m'n bord en alles smaakte hetzelfde
Leek wel mee te vallen geloof ikquote:
Vind ik ookquote:
Dat was vanochtend, situatie is inmiddels ernstig verslechterd.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leek wel mee te vallen geloof ik
dat was t eerste bericht, nu coma en kritiekquote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In het begin wel maar hij schijnt nu in kritieke toestand te zijn en in coma te zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
ja ik vond t ietwat shockerendquote:Op maandag 30 december 2013 00:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ik zapte en ineens zag ik nog net de laatste drie seconden, toen lette ik alleen op het gebouw op de achtergrond dat ik herkende
Ik lees het net jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat was vanochtend, situatie is inmiddels ernstig verslechterd.
Metoclopramide gok ik?quote:Op maandag 30 december 2013 00:39 schreef Laysa het volgende:
Ing kan ik metrocloperemide innemen bij misselijkheid met buikgriep?
Ah heldin...dan ga ik er nu 1 innemenquote:Op maandag 30 december 2013 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Metoclopramide gok ik?
Zo ja, dan ja
Max. 3 per dag.
Ja, doe dan ook ff niet zo woestquote:Op maandag 30 december 2013 00:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes
Ik duik zo m'n bed weer in, ben zeker al 6 uur op geweest vandaag
Jaquote:Op maandag 30 december 2013 00:58 schreef Greys het volgende:
Trust Ing!
Queller, we zijn de matching onderbroekjes vergeten gister
Trust!!quote:
Ik had mijn zwarte broekie ook aan, maar bij nader inzien was mijn jurkje niet handig, dus maar goed dat we het vergeten zijnquote:Op maandag 30 december 2013 00:59 schreef Queller het volgende:
[..]
Ja
Ik was het niet vergeten, maar dacht er even niet aan. Of is dat het zelfde?
Ik had wel al wilde fantasieen over hoe je dat zou gaan doen met dat jurkjequote:Op maandag 30 december 2013 01:24 schreef Greys het volgende:
Ik had mijn zwarte broekie ook aan, maar bij nader inzien was mijn jurkje niet handig, dus maar goed dat we het vergeten zijn![]()
Donderdag of vrijdag herkansing!
Komt ze nou meequote:Op maandag 30 december 2013 01:30 schreef Greys het volgende:
Ik heb er helemaal niet meer bij stil gestaan![]()
![]()
Maar als je me nou even had herinnerd, hadden we helemaal aan het eind toen we bij de auto stonden wel even creatief kunnen doen hoor, daar had toch niemand het gezien
ik ging slapen met als laatste. Hij is bij en het is allemaal niks en ik pak net mijn telefoon en het is: "coma, hersenbloeding en levensgevaar".quote:
mn eerste gedacht veilig hoor skiën.quote:Op maandag 30 december 2013 06:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ging slapen met als laatste. Hij is bij en het is allemaal niks en ik pak net mijn telefoon en het is: "coma, hersenbloeding en levensgevaar".
Ik ben en was geen fan van hem maar dit gun je niemand. Al zag ik op sport wel paar mensen zo reageren.
Goedemorgen trouwens.
tsja als je off piste gaat....dat kan gevaarlijker zijn dan F1. Schumi reed grote deel van zijn loopbaan na de dood van Senna. Dat heeft het gevaar in de F1 weggenomen. Denk dat met de NS reizen inmiddels gevaarlijker is.quote:Op maandag 30 december 2013 06:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn eerste gedacht veilig hoor skiën.
Hoop dat hij t haalt zonder veel beperkingen.
Doe je jaren een gevaarlijke sport en krijg je dan dir
enige? Ik ben jaloers. Ik moet 5 en een halve dagquote:Op maandag 30 december 2013 06:49 schreef Rewimo het volgende:
Ik lees het net pas. Ziet er niet goed uit, hopelijk komt hij erbovenop en wordt het geen tweede Friso
Mogge trouwensWordt een zware dag vandaag. Mijn enige werkdag deze week
Jij vindt je werk toch altijd zo leuk?quote:Op maandag 30 december 2013 06:56 schreef Toekito het volgende:
[..]
enige? Ik ben jaloers. Ik moet 5 en een halve dag
Jawel maar deze week nemen veel collega's afscheid en daar ken ik niet zo goed tegen.quote:Op maandag 30 december 2013 09:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij vindt je werk toch altijd zo leuk?
dat laatste overkomt je, zou er niet teveel op hopenquote:Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Toekito het volgende:
2013 was wel goed maar toch hé............hoop dat 2014 een vast contract en een vriendin oplevert.
quote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste overkomt je, zou er niet teveel op hopen
BRENGEN!quote:
Niks on hollands aan, ze heten kniepertjesquote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
En nu voor de Hollanders onder ons?
Nog nooit van gehoord, maar na wat gegoogle lijken het wafels oidquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Adnap het volgende:
[..]
Niks on hollands aan, ze heten kniepertjes
kom maar halenquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
BRENGEN!
Ik heb geen kniepertjes ijzer
flinterdunne wafeltjes bestaand uit suiker, eieren, boter. bloem, kaneel en wat citroenraspquote:Op maandag 30 december 2013 09:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar na wat gegoogle lijken het wafels oid
Klinkt goedquote:Op maandag 30 december 2013 09:41 schreef Adnap het volgende:
[..]
flinterdunne wafeltjes bestaand uit suiker, eieren, boter. bloem, kaneel en wat citroenrasp
2013 was opzich niet heel slecht voor mij.quote:Op maandag 30 december 2013 09:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik hoop dat 2014 beter wordtDit was niets in ieder geval. Behalve jullie natuurlijk
![]()
Kun je geen variant maken met bladerdeeg dan? Dan kan het in de oven. Niet dat bladerdeeg echt zoveel caloriearmer isquote:Op maandag 30 december 2013 09:44 schreef Qwea het volgende:
Ik ga morgen appelbeignets bakkenAlleen hoerig dat dat in frituur olie moet. Ik had gehoopt op de oven
Oeh, morgen oliebollen etenIk ben vanaf morgen aaf tot en met 1 januari 22:00 niet op dieet
Nou ja, net wat je zegt, qua kcal maakt het weinig uit. Zit alleen even met mijn darmen. Ah joh, ik zal het ws bij 2 oliebollen houden, ook omdat mijn darmen nog niet happy zijn. Straks maar eens bloedprikken. Zijn godsamme als ik het zo tel 7 buisjesquote:Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Kun je geen variant maken met bladerdeeg dan? Dan kan het in de oven. Niet dat bladerdeeg echt zoveel caloriearmer is
Vanochtend ook al gedaan. 3 buisjes hier (viel mee dus).quote:Op maandag 30 december 2013 09:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, net wat je zegt, qua kcal maakt het weinig uit. Zit alleen even met mijn darmen. Ah joh, ik zal het ws bij 2 oliebollen houden, ook omdat mijn darmen nog niet happy zijn. Straks maar eens bloedprikken. Zijn godsamme als ik het zo tel 7 buisjes
Nice! Ook voor je darmen? Heb jij je al eens laten prikken eigenlijk op de reumafactor?quote:Op maandag 30 december 2013 09:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vanochtend ook al gedaan. 3 buisjes hier (viel mee dus).
Ja, darmen en nee, geen zin inquote:Op maandag 30 december 2013 09:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Ook voor je darmen? Heb jij je al eens laten prikken eigenlijk op de reumafactor?
Niet heel handigquote:Op maandag 30 december 2013 09:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, darmen en nee, geen zin inVoorlopig negeer ik alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |