Omdat het salaris dan vaak ook lager is. Als je dan onverhoopt weer in de WW belandt, dan wordt je uitkering gebaseerd op het laatst verdiende loon en dat kan knap lager uitvallen.quote:Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dan nóg. Waarom zou je in de WW gaan zitten als je ook een baan van onder je niveau kan accepteren? Ik zou dat echt raar vinden.
Hier zoekt men ook altijd mensenquote:
Dus dan maar (even overdreven) jaren in de WW?quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Omdat het salaris dan vaak ook lager is. Als je dan onverhoopt weer in de WW belandt, dan wordt je uitkering gebaseerd op het laatst verdiende loon en dat kan knap lager uitvallen.
dat is echt iets wat niet de waarheid is tis meen ik zelfs een 80% hulpverlening 20% verkoopquote:Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het grote verschil is helpen tegenover verkopen. Helpen doe ik graag, verkopen in de zin van mensen of bedrijven dingen aansmeren die ze niet nodig hebben niet. Tenminste dat idee heb ik altijd van callcenterwerk gericht op sales. Kan ook mijn onderbuik zijn hoor, maar ik weet dat het gewoon niet mijn ding is.
mja, van de andere kant zou ik ook niet graag een groot gat op mijn cv willenquote:Ik zit er wel aan te denken om wanneer ik langer werkloos ben in ieder geval vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat je niet hele dagen thuis zit en je toch het gevoel hebt dat je iets goeds doet.
Nee, maar ik zou ook niet direct na 2 weken al een baan aannemen onder m'n niveau terwijl ik al sinds m'n 15e gewoon betaal voor m'n WW-premie alleen omdat andere mensen vinden dat ik dan van de staat 'profiteer'. WW is gewoon een verzekering waar je dik voor betaalt.quote:Op maandag 30 december 2013 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus dan maar (even overdreven) jaren in de WW?
Pesies. Toen ik een paar maanden tussen twee banen zat heb ik daarom toch maar WW gedaan toen ik een aanbod kreeg waarbij het salaris een stuk lager lag. Werd me zelfs aangeraden door de man van het UWV. Ik betaalde jaren premie voor dit vangnet, en als de overheid dan niks regelt zodat je niet gestraft wordt als je tijdelijk lager betaald werk accepteert dan ga ik mooi cashen hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Omdat het salaris dan vaak ook lager is. Als je dan onverhoopt weer in de WW belandt, dan wordt je uitkering gebaseerd op het laatst verdiende loon en dat kan knap lager uitvallen.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 13:14 schreef sararaats het volgende:
WW? ik heb dat misschien al gevraagd.
is dat hetzelfde dan de werkloosheidsuitkering in België? ik moet enkel niet naar werk zoeken omdat ik niet kan werken.
Snap ik, wat ik alleen niet snap is dat mensen bepaalde banen meteen afschuiven als dat ga ik nooit doen terwijl ze niet weten wat het werk inhoud.quote:Op maandag 30 december 2013 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Toen ik een paar maanden tussen twee banen zat heb ik daarom toch maar WW gedaan toen ik een aanbod kreeg waarbij het salaris een stuk lager lag. Werd me zelfs aangeraden door de man van het UWV. Ik betaalde jaren premie voor dit vangnet, en als de overheid dan niks regelt zodat je niet gestraft wordt als je tijdelijk lager betaald werk accepteert dan ga ik mooi cashen hoor.![]()
Als ik langer werkeloos was gebleven had ik natuurlijk wel lager betaald werk geaccepteerd, is het niet om de inkomsten dan wel om weer structuur te krijgen in je dag en je CV aan te vullen.
Heb je een heftruck en/of reach??truck certificaat? En is die nog geldig.quote:Op maandag 30 december 2013 12:04 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Meeste ervaring heb ik met magazijnwerk, dat heb ik het meeste gedaan, dus ja, dat. Heb ook heel lang op een retourenafdeling gewerkt, maar dat is maar heel weinig te vinden. Of in een winkel als medewerker, daar ben ik ook naar aan het kijken.
Aan de andere kant zit ik er misschien ook aan te denken om iets met fotografie te doen, bijvoorbeeld ook in een winkel. Omdat dat een beetje mijn hobby is. Alleen ja, geen opleidingen voor gedaan, en zo groot is mijn kennis en ervaring met fotografie nou ook weer niet. Maar misschien dat ik in het nieuwe jaar eens bij de fotograaf hier in het dorp langs loop, is altijd een heel aardige man en een praatje maken kan geen kwaad denk ik zo.
Jup. Geen prednison want de bijwerkingen zijn daarvan te fors.quote:Op maandag 30 december 2013 11:43 schreef senesta het volgende:
Och arme BoeIk heb net even gegoogled maar het schijnt erg pijnlijk te zijn ook he? Hoop dat ze nu wat voor hem kunnen doen. Sterkte Q
30 kilo?quote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je een heftruck en/of reach??truck certificaat? En is die nog geldig.
2013 heeft natuurlijk voor ons een hoogtepunt de geboorte van onze 2e dochter de rest Skip ik. Ik wil in 2014 volledig herstellen en zo'n 30 kilo afvallen dan moet wel lukken als ik na het eten van een boterham al uren kotsmisselijk ben.
Q veel sterkte voor boe wat schrikken.
Pb dat ook jij in 2014 maar volledig mag herstellen.
Dus dat. Mijn vader was er ook zo 1. Leverde vaak gezeik op. Maargoed, ik verveel me al als ik een dag ziek benquote:Op maandag 30 december 2013 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
Snap ik, wat ik alleen niet snap is dat mensen bepaalde banen meteen afschuiven als dat ga ik nooit doen terwijl ze niet weten wat het werk inhoud.
Zou mij niks verbazen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
30 kilo?Dan neem ik aan dat je nu 90 kilo bent en dat is niet zo. Beetje overdreven.
Tegenwoordig niet meer. Als je binnen 2 jaar weer de ww ingaat, krijg je mits je een volledige maand ww minimaal hebt genoten, je oude ww van je oude salaris.quote:Op maandag 30 december 2013 13:07 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja, alleen met vlees erdoor. Nu weet ik waarom, die gewone brokken doen natuurlijk pijn. Maar komt vast goedquote:Op maandag 30 december 2013 14:02 schreef indaha het volgende:
Wat fijn dat je een goede DA hebt , hier duimen we voor Baloe en dat het speciaal voer en de tramadol maar snel mag baten![]()
Hij at toch wel al beter ?
Dit iddquote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat een realistisch doel f_r? Als je zoveel kunt sporten als Q of zoveel te zwaar bent als ik wel ja, maar in jouw geval? Het lijkt me verre van reëel eigenlijk... waarom niet een haalbaar doel stellen? Dan voel je je ongetwijfeld ook een stuk beter over jezelf!
Dat. Je kan jezelf nu een doel van 30kg stellen, maar dat gaat echt niet makkelijk lukken zonder veel te sporten en GOED te eten. En als het niet lukt, word je half depressief. Dus beter stel je je een realistisch doel en val je op een GEZONDE manier af. Anders heb je het er zo weer bij.quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat een realistisch doel f_r? Als je zoveel kunt sporten als Q of zoveel te zwaar bent als ik wel ja, maar in jouw geval? Het lijkt me verre van reëel eigenlijk... waarom niet een haalbaar doel stellen? Dan voel je je ongetwijfeld ook een stuk beter over jezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Dat is al een goed teken dat hij die nieuwe brokken lekker vindt en die 4 euro zullen jou worst zijn als het goed is voor Baloe dat weet ik zekerquote:Op maandag 30 december 2013 14:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen met vlees erdoor. Nu weet ik waarom, die gewone brokken doen natuurlijk pijn. Maar komt vast goed
Hij eet die nieuwe brokken iig prima. Heb ook 4 blikjes meegenomen, want het is Boe en hij vind het lekker (4 euro per blikje). Ik kreeg nog een compliment over mijn haarkleur ook van de DA's
Ja.quote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag : Als ik iemand toevoeg op facebook, kan ik die dan bv in de groep "kennis" plaatsen en dan restricties opleggen zodat zij selectieve posts van mij zien?
Dat wil ik overleggenquote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het al bekend of diner of lunch wordt? Muis kan alleen als het diner is geloof ik.
Ja dat kan want ik heb ook 2 groepen vrienden , gewone en goede die hebben een sterretjequote:Op maandag 30 december 2013 14:29 schreef Qwea het volgende:
Vraag : Als ik iemand toevoeg op facebook, kan ik die dan bv in de groep "kennis" plaatsen en dan restricties opleggen zodat zij selectieve posts van mij zien?
En je kan dus ook bv als je "HAHAHAHJDHJHFOUIYRUYEKJEHJKHEGJGEJKGDHJ" post, zeggen dat groep 1 dat mag zien en groep 2 niet?quote:Op maandag 30 december 2013 14:33 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat kan want ik heb ook 2 groepen vrienden , gewone en goede die hebben een sterretje
Vast niet en ook niet heel gezond. En echt sporten lukt nog niet.quote:Op maandag 30 december 2013 14:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Je kunt volgens mij sowieso per post aangeven wie het mag zien , zo heb ik alle updates van Farmville op alleen mijzelf gezet aangezien het voor mijn vrienden vervelend is als ze daar elke keer bericht over zouden krijgenquote:Op maandag 30 december 2013 14:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je kan dus ook bv als je "HAHAHAHJDHJHFOUIYRUYEKJEHJKHEGJGEJKGDHJ" post, zeggen dat groep 1 dat mag zien en groep 2 niet?
Nee, nooit nodig gehad ook, alhoewel ik bij mijn eerste bedrijf er wel mee werkte. Zit er ook aan te denken om dat dan maar voor mezelf te halen, ook omdat het veel gevraagd wordt. Moet ik nog wel even kijken wat dat gaat kosten, want kan me nu natuurlijk niet al te grote uitgaven veroorloven.quote:Op maandag 30 december 2013 13:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Heb je een heftruck en/of reach??truck certificaat? En is die nog geldig.
Yesquote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef indaha het volgende:
Ik alleen als het niet te laat wordt , maar volgens mij had ik dat al gemeld of niet
Nice, heb het gevondenquote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij sowieso per post aangeven wie het mag zien , zo heb ik alle updates van Farmville op alleen mijzelf gezet aangezien het voor mijn vrienden vervelend is als ze daar elke keer bericht over zouden krijgen
Beter doe je dan gewoon goed op je voeding letten en voldoende en goed eten.quote:Op maandag 30 december 2013 14:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vast niet en ook niet heel gezond. En echt sporten lukt nog niet.
Het is ook meer een kreet ik ben blij als ik volgend jaar 5 kilo lichter ben.
Nou ja, ik hoefde ook geen 26 kilo perse kwijt. Maar goed wat staat een maatje S van sportbroek mij primaquote:Op maandag 30 december 2013 14:55 schreef Bamba het volgende:
Ferrari, ik zou eerst eens zorgen dat je een wat positiever zelfbeeld krijgt, want zelfs ik hoed geen 30 kilo af te vallen en ik ben echt veel flinker dan jou
Geen idee wat het kost. Vriend heeft hem ooit gehaald tijdens zijn bijbaan en toen hij afgestudeerd was en niet meteen studiegerelateerd werk kon vinden heeft hij even op een de gewerkt. Daar wilde ze hem graag hebben want heftruckcertificaat en hoogopgeleid. Je kunt proberen er bij een Dc in te komen. Vaak zoeken ze behalve medelanders ook wel wat echte Nederlanders.quote:Op maandag 30 december 2013 14:52 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nee, nooit nodig gehad ook, alhoewel ik bij mijn eerste bedrijf er wel mee werkte. Zit er ook aan te denken om dat dan maar voor mezelf te halen, ook omdat het veel gevraagd wordt. Moet ik nog wel even kijken wat dat gaat kosten, want kan me nu natuurlijk niet al te grote uitgaven veroorloven.
Yes, zal ik zo doen.quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Schiet niet op zomisschien even via pm doen?
Soep geen beter idee?quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef Laysa het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niks binnen.
Straks maar een beetje witte rijst koken en zien of dat goed gaat
/zeurmodus
Kan best zo zijn, maar ik vond mezelf een dief van eigen beurs als ik 36 uur ging werken (tijdelijk contract) voor minder geld dan ik destijds (maand werkeloos) aan WW kreeg. Zonder dat het tekort aangevuld werd.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Als je binnen 2 jaar weer de ww ingaat, krijg je mits je een volledige maand ww minimaal hebt genoten, je oude ww van je oude salaris.
Staat nog wel zo op de site van de rijksoverheid maar wellicht loopt dat achter.quote:Op maandag 30 december 2013 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Als je binnen 2 jaar weer de ww ingaat, krijg je mits je een volledige maand ww minimaal hebt genoten, je oude ww van je oude salaris.
Misschien juist iets zoets proberen?quote:Op maandag 30 december 2013 15:09 schreef Laysa het volgende:
Ik hou gewoon helemaal niks binnen.
Straks maar een beetje witte rijst koken en zien of dat goed gaat
/zeurmodus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |