Ik heb al genoeg aan m'n hoofd (quote:
Ja ik snap het wel. Maar de andere kant is, dat stel je hebt wel reuma, dan kan er behandeld worden. En zul je minder klachten daarvan hebben. Maar goed, dat zeg ik, ik snap het wel hoor.quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg aan m'n hoofd () om dat er ook nog eens bij te hebben. Ik kan het echt ff niet erbij hebben.
Dat is waarquote:Op maandag 30 december 2013 09:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat laatste overkomt je, zou er niet teveel op hopen
Ja. maar ik heb toch geen ontstekingen e.d. zoals jij. Ik ben op z'n hoogst nogal stram, maar ik ben oud en (veel) te zwaar, dus aan dat laatste moet ik van mezelf wat gaan doen (schijnt ook te helpen tegen migraineaanvallen) en dan kijk ik wel weer verder.quote:Op maandag 30 december 2013 09:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel. Maar de andere kant is, dat stel je hebt wel reuma, dan kan er behandeld worden. En zul je minder klachten daarvan hebben. Maar goed, dat zeg ik, ik snap het wel hoor.
Die heb ik 9 v/d 10x ook niet hoorquote:Op maandag 30 december 2013 09:56 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja. maar ik heb toch geen ontstekingen e.d. zoals jij.
Stram, maar geen bewegingsbeperking? Ik kan vaak mijn hand/handen niet meer gebruiken. Kan ze niet dicht doen, kracht zetten doet veel pijn, ect. En met mijn knieën idem dito. Vaak kan ik er niet eens op lopen.quote:Ik ben op z'n hoogst nogal stram, maar ik ben oud en (veel) te zwaar, dus aan dat laatste moet ik van mezelf wat gaan doen (schijnt ook te helpen tegen migraineaanvallen) en dan kijk ik wel weer verder.
Nee, dat heb ik niet. Alhoewel ik soms ineens helemaal niet meer kan bewegen. Maar dat is in de afgelopen 3 jaar 1x gebeurd en in de periodes daarvoor misschien 5x in totaal. Het is voornamelijk stramheid, maar dan moet ik met m'n dikke gat maar eens in beweging komenquote:Op maandag 30 december 2013 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die heb ik 9 v/d 10x ook niet hoorHeb 3x een ontsteking gehad. Rest van de tijd nada.
[..]
Stram, maar geen bewegingsbeperking? Ik kan vaak mijn hand/handen niet meer gebruiken. Kan ze niet dicht doen, kracht zetten doet veel pijn, ect. En met mijn knieën idem dito. Vaak kan ik er niet eens op lopen.
Maar ontstekingen heb ik nietIig, niet de verschijnselen
Niet rood, warm en dik.
gegoogledquote:
Dit als eerstequote:Op maandag 30 december 2013 09:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik vond het over het algemeen echt een k*tjaar met hier en daar wat hoogtepunten maar met name de nodige ellende. Soms ligt dat ook aan mezelf. Soms moet ik ook gewoon het positieve van dingen in kunnen zien en niet overal het slechtste van hopen en [b]een beetje liever zijn voor mezelf vooral[/b], maar daar ben ik niet zo goed in.
denk t niet. deeg is te knapperigquote:Op maandag 30 december 2013 10:02 schreef indaha het volgende:
[..]
gegoogled, klinkt goed
, kan ik die ook gewoon tussen een hartjeswafeliizer bakken, de vorm verandert de smaak niet toch
![]()
2013 was een redelijk jaar , veel ziekenhuisbezoeken voor onszelf en naasten maar iedereen is er nog.
Dus ik wens jullie vooral allemaal veel gezondheid toe en verder alles wat jullie graag willen in 2014
quote:
Dan luister er ook naarquote:Op maandag 30 december 2013 10:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is ook niemand die me in het echt kent, die dat niet tegen me zegt trouwens. Misschien is het een hint
Dan zal ik mijn man maar niet vragen om het te proberen want hij moet voor de halve familie al wafels bakken en van mislukte dingen wordt hij niet erg vrolijkquote:
Wie wel?quote:Op maandag 30 december 2013 10:11 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn man maar niet vragen om het te proberen want hij moet voor de halve familie al wafels bakken en van mislukte dingen wordt hij niet erg vrolijk
quote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Bohhh boe heeft een acute aalvleesklierontsteking met waardes van boven de 1000
Dikke props voor mijn DA's... Klachten waren erg vaag en duiden er eigenlijk niet op maar toch wilden ze een bloedtest ervoor doen want het was een gevoel van dr
Jup. Ga ff sporten afmaken en dan langs.quote:Op maandag 30 december 2013 10:39 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
En nu gaat ze gelijk behandelen? wat een dikke vette pech voor boe
sterkte alvastquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Dikke props voor mijn DA's... Klachten waren erg vaag en duiden er eigenlijk niet op maar toch wilden ze een bloedtest ervoor doen want het was een gevoel van dr
O dat is best heftigquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ja maar gekken lopen hier ook nog los rond hoor, niet alleen in Rotterdamquote:Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
Mijn collega zit in Valkenburg en stuurt me foto's van de omgeving
Ik wil ook.....alhoewel toen las ik dat Limburg net Rotterdam is.
Nou hopelijk kan hij je helpen zodat je snel beter wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |