abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134866501
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:48 schreef indaha het volgende:

[..]

Nou hopelijk kan hij je helpen zodat je snel beter wordt :*
ik snotter nog ;) :{
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_134866652
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:52 schreef sararaats het volgende:

[..]

ik snotter nog ;) :{
Daar kan de huisarts vast niets mee.
pi_134866671
Schrikken Q! :o ik ben benieuwd naar de behandeling van Boe.
pi_134866700
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Qwea het volgende:
Bohhh boe heeft een acute aalvleesklierontsteking met waardes van boven de 1000 :o

Dikke props voor mijn DA's... Klachten waren erg vaag en duiden er eigenlijk niet op maar toch wilden ze een bloedtest ervoor doen want het was een gevoel van dr _O_
:o Goede DA _O_
pi_134867529
Goeiemorgen!

Van mij mag 2014 ook wel een beter jaar worden dan afgelopen jaar. Hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe baan, alhoewel ik dat eerlijk gezegd niet verwacht, gezien de banenmarkt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 december 2013 @ 11:28:37 #131
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134867544
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 11:27 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!

Van mij mag 2014 ook wel een beter jaar worden dan afgelopen jaar. Hopelijk zo snel mogelijk een nieuwe baan, alhoewel ik dat eerlijk gezegd niet verwacht, gezien de banenmarkt.
hoelang kun je nu nog uitzingen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 december 2013 @ 11:28:50 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134867550
Boe :o Wat doe je nu kerel!
Today is life -

Dale Carnegie
pi_134867873
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 10:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Daar kan de huisarts vast niets mee.
hehe nee. gewoon een check up van Neus, Keel en Oren :)
Werewolf
  Moderator maandag 30 december 2013 @ 11:43:30 #134
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_134868011
Och arme Boe :o Ik heb net even gegoogled maar het schijnt erg pijnlijk te zijn ook he? Hoop dat ze nu wat voor hem kunnen doen. Sterkte Q :*
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_134868190
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

hoelang kun je nu nog uitzingen?
Oh, dat is op zich het probleem niet, krijg wel gewoon een uitkering (vanaf februari) en zal dan rond die tijd ook huurtoeslag aanvragen, het zal wel wat krapper worden, maar we komen niet in de problemen ofzo. Dan maar een biertje en een chipje minder, dat is niet zo erg. Daar gaat het ook verder niet om.

Het is alleen het uitzicht zeg maar, van heel lang thuis zitten. Afgaande op alle afwijzingen die ik tot nu toe op mijn sollicitaties heb ontvangen en de wetenschap dat er heel veel meer mensen nu werkloos thuis zitten vermoed ik dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Je moet er ook geluk mee hebben natuurlijk. Maar soms word je wel een beetje moedeloos als je iedere keer een zo goed mogelijke brief schrijft, je zelf zo goed mogelijk profileert daarin en weer een afwijzing krijgt.
pi_134868506
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Oh, dat is op zich het probleem niet, krijg wel gewoon een uitkering (vanaf februari) en zal dan rond die tijd ook huurtoeslag aanvragen, het zal wel wat krapper worden, maar we komen niet in de problemen ofzo. Dan maar een biertje en een chipje minder, dat is niet zo erg. Daar gaat het ook verder niet om.

Het is alleen het uitzicht zeg maar, van heel lang thuis zitten. Afgaande op alle afwijzingen die ik tot nu toe op mijn sollicitaties heb ontvangen en de wetenschap dat er heel veel meer mensen nu werkloos thuis zitten vermoed ik dat dit nog wel een tijdje zo blijft. Je moet er ook geluk mee hebben natuurlijk. Maar soms word je wel een beetje moedeloos als je iedere keer een zo goed mogelijke brief schrijft, je zelf zo goed mogelijk profileert daarin en weer een afwijzing krijgt.
Wat voor werk zoek je? :)
(Ik ben zelf ook op zoek, en misschien kom ik eens wat tegen of hoor ik wat.)

En sterkte met Boe Q! :*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 december 2013 @ 12:00:56 #137
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134868575
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 11:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Mja, tuurlijk is t lastig een passende functie te vinden waar ze je op aan nemen.

niet om jou nu aan te vallen, maar er zijn op aardig wat plekken functies beschikbaar waar mensen niet op reageren want die vinden ze te min. tuurlijk is callcenterwerk niemands droombaan maar ik denk altijd maar werk is werk. :@
Today is life -

Dale Carnegie
pi_134868668
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 11:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat voor werk zoek je? :)
(Ik ben zelf ook op zoek, en misschien kom ik eens wat tegen of hoor ik wat.)

En sterkte met Boe Q! :*
Meeste ervaring heb ik met magazijnwerk, dat heb ik het meeste gedaan, dus ja, dat. Heb ook heel lang op een retourenafdeling gewerkt, maar dat is maar heel weinig te vinden. Of in een winkel als medewerker, daar ben ik ook naar aan het kijken.

Aan de andere kant zit ik er misschien ook aan te denken om iets met fotografie te doen, bijvoorbeeld ook in een winkel. Omdat dat een beetje mijn hobby is. Alleen ja, geen opleidingen voor gedaan, en zo groot is mijn kennis en ervaring met fotografie nou ook weer niet. Maar misschien dat ik in het nieuwe jaar eens bij de fotograaf hier in het dorp langs loop, is altijd een heel aardige man en een praatje maken kan geen kwaad denk ik zo.
pi_134868866
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

Mja, tuurlijk is t lastig een passende functie te vinden waar ze je op aan nemen.

niet om jou nu aan te vallen, maar er zijn op aardig wat plekken functies beschikbaar waar mensen niet op reageren want die vinden ze te min. tuurlijk is callcenterwerk niemands droombaan maar ik denk altijd maar werk is werk. :@
Ik ben vanaf november werkloos, in februari gaat mijn uitkering in, om nu al op "minder" werk te gaan solliciteren vind ik een beetje te snel. Ik vind niet dat ik gelijk al op alles moet gaan reageren. Dat kan en zal waarschijnlijk later wel moeten. Maar nu zoek ik vooralsnog eerst maar op werk wat meer in de richting komt van wat ik wil.

Callcenterwerk heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ook niet echt een goed beeld van, maar ik zou denk ik liever schoonmaakwerk doen, dan dat. Met alle respect hoor.
pi_134868906
Indaha, bedankt voor het mooie kaartje!!! ik had hem vandaag (nadat ik de postbode omver liep)

ook een knuffel van Frasier!
Werewolf
  maandag 30 december 2013 @ 12:29:01 #141
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134869378
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 12:11 schreef Kper_Norci het volgende:

Callcenterwerk heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, ook niet echt een goed beeld van, maar ik zou denk ik liever schoonmaakwerk doen, dan dat. Met alle respect hoor.
Welk beeld heb je erbij dan? En nee ik ga je niet overhalen maar zoek nog collega's.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_134869518
quote:
19s.gif Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef Toekito het volgende:

[..]

Welk beeld heb je erbij dan? En nee ik ga je niet overhalen maar zoek nog collega's.
Het is heel breed natuurlijk, een telefonische helpdesk is ook callcenterwerk, maar ik denk altijd eerder aan van dat sales gerichte callcenterwerk. En dat is gewoon niet mijn ding. Sowieso niet om heel de dag aan de telefoon te zitten. Hou ik gewoon niet van. Ben ook niet echt commercieel ingesteld. Helpdesk zou ik dan nog wel willen doen, maar daar heb ik verder ook geen (technische) achtergrond voor, dus dat wordt hem ook niet.
  maandag 30 december 2013 @ 12:36:36 #143
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134869637
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het is heel breed natuurlijk, een telefonische helpdesk is ook callcenterwerk, maar ik denk altijd eerder aan van dat sales gerichte callcenterwerk. En dat is gewoon niet mijn ding. Sowieso niet om heel de dag aan de telefoon te zitten. Hou ik gewoon niet van. Ben ook niet echt commercieel ingesteld. Helpdesk zou ik dan nog wel willen doen, maar daar heb ik verder ook geen (technische) achtergrond voor, dus dat wordt hem ook niet.
Ik zit idd op tel helpdesk en heb hiervoor als vakantiebaantje jaartje verkoop gedaan. Is een wereld van verschil en dit ligt me stukken beter dan ik vooraf dacht.

Hoop via hier verder te komen binnen bedrijf maar is lastig door de vele veranderingen in telecomland :')
Sporten voor Sophia
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 30 december 2013 @ 12:37:55 #144
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_134869689
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 12:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zoveel mensen die aangenomen worden en gewoon opgeleid worden zonder achtergrond en het werk zonder problemen doen.

Sales is maar een ontzettend klein onderdeel van callcenterwerk
Today is life -

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 30 december 2013 @ 12:39:33 #145
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_134869756
Beterschap voor alle zieken :*

quote:
19s.gif Op maandag 30 december 2013 09:36 schreef Toekito het volgende:
2013 was wel goed maar toch hé............hoop dat 2014 een vast contract en een vriendin oplevert.
Hier hetzelfde, al lijkt het er op dat ik meer kans heb op het laatste dan op het eerste ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  maandag 30 december 2013 @ 12:40:27 #146
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134869781
Ik had ook weinig tot geen kaas van telefonie gegeten en maar beetje van pc's en niks noemenswaardig van internet btw,
Sporten voor Sophia
pi_134869798
quote:
19s.gif Op maandag 30 december 2013 12:36 schreef Toekito het volgende:

[..]

Ik zit idd op tel helpdesk en heb hiervoor als vakantiebaantje jaartje verkoop gedaan. Is een wereld van verschil en dit ligt me stukken beter dan ik vooraf dacht.

Hoop via hier verder te komen binnen bedrijf maar is lastig door de vele veranderingen in telecomland :')
Het grote verschil is helpen tegenover verkopen. Helpen doe ik graag, verkopen in de zin van mensen of bedrijven dingen aansmeren die ze niet nodig hebben niet. Tenminste dat idee heb ik altijd van callcenterwerk gericht op sales. Kan ook mijn onderbuik zijn hoor, maar ik weet dat het gewoon niet mijn ding is.

Ik zit er wel aan te denken om wanneer ik langer werkloos ben in ieder geval vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat je niet hele dagen thuis zit en je toch het gevoel hebt dat je iets goeds doet.
pi_134869831
quote:
19s.gif Op maandag 30 december 2013 10:36 schreef Toekito het volgende:
Mijn collega zit in Valkenburg en stuurt me foto's van de omgeving :(
Ik wil ook.....alhoewel toen las ik dat Limburg net Rotterdam is.
Ah, gezellig. In die buurt heb ik gisteravond laat nog gefietst. :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134869898
quote:
19s.gif Op maandag 30 december 2013 12:29 schreef Toekito het volgende:

[..]

Oh echt?
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 30 december 2013 @ 12:50:03 #150
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_134870110
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 12:44 schreef roos85 het volgende:

[..]

Oh echt?
ja, zie randstad.nl
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 12:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, gezellig. In die buurt heb ik gisteravond laat nog gefietst. :')
Oh :')
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 12:41 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Het grote verschil is helpen tegenover verkopen. Helpen doe ik graag, verkopen in de zin van mensen of bedrijven dingen aansmeren die ze niet nodig hebben niet. Tenminste dat idee heb ik altijd van callcenterwerk gericht op sales. Kan ook mijn onderbuik zijn hoor, maar ik weet dat het gewoon niet mijn ding is.

Ik zit er wel aan te denken om wanneer ik langer werkloos ben in ieder geval vrijwilligerswerk te gaan doen. Dat je niet hele dagen thuis zit en je toch het gevoel hebt dat je iets goeds doet.
Sales werkt idd zo. Daarom ga ik dat ook nooit meer doen.
Sporten voor Sophia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')