quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef IJsblock het volgende:
lekker luisterliedje, nu moet ik echt even de mail sturen, tot straks!
Voor een 10 op de schaal van n00bie wel.quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Alsof je elk nummer moet kennen..
48 uur, 2 dagen. Hèquote:
Die ene? Welke?quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Staat die ene van de Cats erin?Of die andere over die Hell Angel met een staartje?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Alsof je elk nummer moet kennen..
What it is als opener en dan deze erachteraanquote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Leer 'm maar goed kennen Uccie, pak de hele cd er maar bij
yup en het blijft een niemendalletje voor mij.quote:
Klasse kerel...afgesprokenquote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo tijdens een flophit van de een of andere straatzanger post ik de youtube link en dan bleren we samen okee?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een 10 op de schaal van n00bie wel.
Ik denk de musical Catsquote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ene? Welke?
Lea, Marianne, One Way Wind of toch die andere?
What it is ken ik welquote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Solo plaat van Mark Knopfler (zanger en gitarist van Dire Straits).
Zijn grootste solohit (What it is) gaan we volgens mij nog tegenkomen in de lijst.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
yup en het blijft een niemendalletje voor mij.
n00bie kent 2000 platen uit deze lijstquote:
Ga ik even zoekenquote:Op zondag 29 december 2013 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Leer 'm maar goed kennen Uccie, pak de hele cd er maar bij
Hopelijk de volledige en niet de radioversie. Ingeknipte solo is zondequote:
Ja Memory, en die andere gaat over een vrouw die op zoek is naar een ruige man die ze heeft ontmoet. Me tstukjes als 'And on the back of his leather jacket, are written the names, Mary and Mom, and Hells Angels' En dan nog een stukje met 'Tell him Angela and I don't want our 2 dollars back, Just him'quote:
hij heeft waarschijnlijk geen levenquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
n00bie kent 2000 platen uit deze lijst
ik vind het minder erg dan een gemiddeld nummer van Coldplay. Dat is toch een complimentquote:
Die cover van dat nummer van the Lemonheads bedoel je? Nee, volgens mij niet (meer)quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
......Of die andere over die Hell Angel met een staartje?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft waarschijnlijk geen leven
Blote tetten is natuurlijk ook foeiquote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Memory, en die andere gaat over een vrouw die op zoek is naar een ruige man die ze heeft ontmoet. Me tstukjes als 'And on the back of his leather jacket, are written the names, Mary and Mom, and Hells Angels' En dan nog een stukje met 'Tell him Angela and I don't want our 2 dollars back, Just him'
Touchequote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die nummers van De Dijk ook allemaal...
quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die nummers van De Dijk ook allemaal...
Nee ik denk het niet.quote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ken ik nietKomt dat ook uit Cats?
Via Delaware Riverquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vind het wel aardig. kun je eigenlijk wel naar Philadelphia zeilen ?
De meeste ken ik wel hoorquote:
GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIquote:
KOEKOEK GOL ATLETIquote:
In dit gevalquote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef NaturalScience het volgende:
Jezus.... anders kap je het nummer even bruut af ofzo....
Jonguh!!!quote:
Frank Mills, uit Hairquote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ken ik nietKomt dat ook uit Cats?
Owen?quote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het demente broertje van Michael is er dus ook bij.
Mooi voor hem.quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
n00bie kent 2000 platen uit deze lijst
Ralf Mackenbachquote:
Nieuwslezeresquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zeggen jullie toch allemaal koekoek? Waar heeft dat mee te maken.
Die mevrouw haar vader heeft Koekoek als achternaam.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom zeggen jullie toch allemaal koekoek? Waar heeft dat mee te maken.
Mooi, morgen werken. Oh wachtquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef NaturalScience het volgende:
De crisis is voorbij!We made it!
Oh ja Hairquote:
Ken ze niet allemaal hoor. Alleen de goeie en aardige nummers.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar gaan ze dus gewoon de stekker uittrekken..
Niet iedereen...quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef NaturalScience het volgende:
Daar kwam ik toen ook achterquote:
Okequote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken ze niet allemaal hoor. Alleen de goeie en aardige nummers.
Een man weet niet wat ie mist en eh....quote:
Eens. Gewoon een stom woord.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind tetten echt zo een niet erotisch woord.
This is the Moment, mooi nummer van Frogerquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja HairMaar er komen vast nog wat musicalnummers voorbij, zonder dat mensen weten dat het uit een musical komt. Zoals This is the Moment bijvoorbeeld, komt uit Jekyll and Hyde. En One Night in Bangkok komt uit Chess.
Ik dacht dat This is the moment van René Froger was.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja HairMaar er komen vast nog wat musicalnummers voorbij, zonder dat mensen weten dat het uit een musical komt. Zoals This is the Moment bijvoorbeeld, komt uit Jekyll and Hyde. En One Night in Bangkok komt uit Chess.
je mag niet liegenquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken ze niet allemaal hoor. Alleen de goeie en aardige nummers.
Ja is dat die ik bedoel?quote:
De tettenbelgquote:
Ik moet altijd denken aan een trompet of zoquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind tetten echt zo een niet erotisch woord.
en de echt hele slechtequote:
Dat ben ikquote:
tijd voor t-shirtsquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef NaturalScience het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
This is the Moment, mooi nummer van Froger
Als zoveel mensen het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat This is the moment van René Froger was.
da's geen titelquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een man weet niet wat ie mist en eh....
Mooie postquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat This is the moment van René Froger was.
Was wel hilarisch toen ik de musical op Broadway zag, zat echt even vanquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
This is the Moment, mooi nummer van Froger
Musical liedjesquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hem ff de tijd geven....een bloeding hoeft niet meteen het einde te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |