hij heeft waarschijnlijk geen levenquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
n00bie kent 2000 platen uit deze lijst
ik vind het minder erg dan een gemiddeld nummer van Coldplay. Dat is toch een complimentquote:
Die cover van dat nummer van the Lemonheads bedoel je? Nee, volgens mij niet (meer)quote:Op zondag 29 december 2013 22:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
......Of die andere over die Hell Angel met een staartje?
quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hij heeft waarschijnlijk geen leven
Blote tetten is natuurlijk ook foeiquote:
Die ken ik nietquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja Memory, en die andere gaat over een vrouw die op zoek is naar een ruige man die ze heeft ontmoet. Me tstukjes als 'And on the back of his leather jacket, are written the names, Mary and Mom, and Hells Angels' En dan nog een stukje met 'Tell him Angela and I don't want our 2 dollars back, Just him'
Touchequote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die nummers van De Dijk ook allemaal...
quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die nummers van De Dijk ook allemaal...
Nee ik denk het niet.quote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ken ik nietKomt dat ook uit Cats?
Via Delaware Riverquote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
vind het wel aardig. kun je eigenlijk wel naar Philadelphia zeilen ?
De meeste ken ik wel hoorquote:
GOOOOOOOOOOLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIquote:
KOEKOEK GOL ATLETIquote:
In dit gevalquote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef NaturalScience het volgende:
Jezus.... anders kap je het nummer even bruut af ofzo....
Jonguh!!!quote:
Frank Mills, uit Hairquote:Op zondag 29 december 2013 23:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die ken ik nietKomt dat ook uit Cats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |