This is the Moment, mooi nummer van Frogerquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja HairMaar er komen vast nog wat musicalnummers voorbij, zonder dat mensen weten dat het uit een musical komt. Zoals This is the Moment bijvoorbeeld, komt uit Jekyll and Hyde. En One Night in Bangkok komt uit Chess.
Ik dacht dat This is the moment van René Froger was.quote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh ja HairMaar er komen vast nog wat musicalnummers voorbij, zonder dat mensen weten dat het uit een musical komt. Zoals This is the Moment bijvoorbeeld, komt uit Jekyll and Hyde. En One Night in Bangkok komt uit Chess.
je mag niet liegenquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ken ze niet allemaal hoor. Alleen de goeie en aardige nummers.
Ja is dat die ik bedoel?quote:
De tettenbelgquote:
Ik moet altijd denken aan een trompet of zoquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik vind tetten echt zo een niet erotisch woord.
en de echt hele slechtequote:
Dat ben ikquote:
tijd voor t-shirtsquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef NaturalScience het volgende:
De crisis is voorbij!We made it!
quote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
This is the Moment, mooi nummer van Froger
Als zoveel mensen het zeggen zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat This is the moment van René Froger was.
da's geen titelquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een man weet niet wat ie mist en eh....
Mooie postquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat This is the moment van René Froger was.
Was wel hilarisch toen ik de musical op Broadway zag, zat echt even vanquote:Op zondag 29 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
This is the Moment, mooi nummer van Froger
Musical liedjesquote:Op zondag 29 december 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 29 december 2013 23:03 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
hem ff de tijd geven....een bloeding hoeft niet meteen het einde te zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |