SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, J
ochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
TV / BZV #129 - (Nog) niks te zien hier
TV / BZV #130 - Niet te pruimen!
TV / Boer Zoekt Vrouw #131 - Trekken met Yvonneke
Jeetje die ene kan echt geen minuut haar tetter houden.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ze kunnen ook niet hun mond houden ook he, die dames van Wim."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Evelyne verdient beter dan Wim
wim verdient JanneKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De trekzak zit in Canada op de bank."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Gescheiden vrouwen vinden dat ze recht hebben op me-time. Of hoe de Margriet dat dan ook noemt.quote:Op zondag 29 december 2013 20:38 schreef marcodej het volgende:
Ze kunnen ook niet hun mond houden ook he, die dames van Wim.![]()
Meteen de vrouwen aan het koken en de strijk zetten
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Hij heeft de was voor de vrouwen bewaard?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Voor hem willen zorgen.
Wereldwijven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Echt? Oh, die met dat korte pittige kapsel.quote:Op zondag 29 december 2013 20:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er zijn er twee toch die Ingrid heten bij Johan![]()
dames van de oude stempelquote:Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Gaan ze hem vragen stellen over hoe ze moeten koken xD
Weet hij veel, hij warmt alleen gehaktballen op.![]()
Johan gaat inhalen en aan meerwijverij beginnen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
zijn eigen harem....quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef OProg het volgende:
Johan gaat inhalen en aan meerwijverij beginnen.![]()
Ik vind ze alledrie van Jos wel lief."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Inderdaadquote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Kinga het volgende:
Willemijn heeft echt een Julianne Moore gezicht...But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Wauw, dit echt, nu je het zegtquote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef Kinga het volgende:
Willemijn heeft echt een Julianne Moore gezicht...Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vind ze alledrie van Jos wel lief.![]()
Alle drie leuker dan die van die Canadees![]()
![]()
Stemming onderling is daar een stuk beter dan in Canada.quote:Op zondag 29 december 2013 20:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vind ze alledrie van Jos wel lief.Stop the world, I want to get out.![]()
Verleiden met muziek."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Vind ik ook ja.quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Starlie het volgende:
Die gitaar gozer is veeeeel te leuk voor ArlettaBut while the earth sinks to its grave
Barbiequote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Hoe heet die ruitjes blouse van Johen? Die lijkt me nog het normaalst.![]()
![]()
Barbaraquote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Hoe heet die ruitjes blouse van Johen? Die lijkt me nog het normaalst.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Barbara die is veruit het leukst jaquote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
hahaquote:Op zondag 29 december 2013 20:45 schreef Eerin het volgende:
Ook echt van dat boereneten daar, lijkt wel hondenkots.![]()
Barbara en mee eens. De andere dames lijken soms wel niet helemaal 100quote:Op zondag 29 december 2013 20:44 schreef Eerin het volgende:
Dat is Clairequote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Boomchickenquote:
Kuikentjes is de Schredder gooien."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Die blonde is toch ook wel lekkerGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Claire is bij mij zelfs gezakt naar plek 3."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
O ja, die vreselijke stem....Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Judith en Claire weten prima dat ze het leukst zijn. Zou ik niet alleen laten met zn tweeën, levensgevaarlijk.![]()
quote:Bijna
Prima billen ja.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Judith lijkt mij juist zo'n zoetsappig saai wijf.quote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Ohja, Claire lijkt me wel leuk. Judith is wat meer bitchy![]()
Wel het leukste kopje.![]()
Wat is dit een moeilijk lopend gesprek.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Er kwetteren daar tienduizenden kuikens.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
DIE GAAN VOOR ELKAAR KIEZEN. JUUDJE IS KANSLOOSquote:Op zondag 29 december 2013 20:47 schreef Starlie het volgende:
Jeetje als.ze samen zijn zijn ze wel spraakzaamWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ook zonder kippen is hij niet te verstaan.quote:Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Florence heeft 10 witte shirts met lange mouwen
En een geheime agenda om er een hoop paarden te stallen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Als Leonie nou wat minder make up op zou doen en een ander jurkje had aangetrokken op de foto in haar brief, had ik haar misschien nog wel oké gevonden.![]()
Hij kwam wel een beetje los. Prima. Eindelijk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:49 schreef zeeppaardje het volgende:
Hahah ja dan had ik jou wel even.... werk van gemaaktStop the world, I want to get out.![]()
Warme vlaag door haar heen.....?
Ze slikt dus."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
quote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
Ze slikt dus..
![]()
Pluspuntquote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef OProg het volgende:
Ze slikt dus.But while the earth sinks to its grave
Is hij 24 ?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Precies, opmaakpopje.quote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zonder make up wil ik haar ook nog wel eens ziensig verwijderd door FA![]()
Valt wel mee denk ik.quote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zonder make up wil ik haar ook nog wel eens zien"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dat was smerig inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Eerin het volgende:
Gatverdamme, niet inzoomen op Joheeen zn mond als hij eet. Blegh.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Heeft ie nou buiten moeten slapen?
Er zijn twee kale zonder sikquote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef Eerin het volgende:
Die kale zonder sik lijkt me echt veel te oud voor haar.Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Dat was de haan?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Kale zonder gitaar dan.quote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Er zijn twee kale zonder sik![]()
Uh welke bedoel je nou, ik dacht dat je op die in Frankrijk doelde... ik haal de namen steeds door eklaar, het is ook allemaal met een Jquote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Eerin het volgende:
[..]
Ik vind wel dat hij wat heeft. Snap wel dat hij de leukste heeft.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik bedoel Jos uit Frankrijk, Jan uit Canada is een moron en heeft plofkippen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Uh welke bedoel je nou, ik dacht dat je op die in Frankrijk doelde... ik haal de namen steeds door eklaar, het is ook allemaal met een J![]()
Eerlijk gezegd lijkt mij leven zoals Aletta nu niet direct iets wat ik zou willen![]()
Beetje normaal huis ook wel prettig![]()
![]()
Skip die hele zooi van Aletta manecht totaal niet interessant
Malheureusement le fromage de cacahouète.![]()
Wat een saaie zooi bij Aletta."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Kale met ruitjesbloes vind ik de leukste.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Ik vind het alleen leuk met die gozert met Judith en dat rooie meisje met dikke tetten. De rest is niet zo boeiend idd.quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Skip die hele zooi van Aletta manecht totaal niet interessant
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Die 3 zijn echt veel te leuk voor die saaie lul.But while the earth sinks to its grave
Jan kijkt ook elke keer alsof hij geen idee heeft waar hij is
Eigenlijk zijn alle boeren en boerinnen supersaai. Zijn bijna allemaal compleet wereldvreemd. Snap niet dat er nog van die naieve miepjes zijn die schrijven.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Mister awkward die jan
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jan leeft in een parallel universum."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jan kijkt ook elke keer alsof hij geen idee heeft waar hij is![]()
![]()
Is dit in scène gezet? Deze boer zoekt vrouw...Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Had ze daar nou een flesje met een speen staan?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Johen is echt een playertje hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk zijn alle boeren en boerinnen supersaai. Zijn bijna allemaal compleet wereldvreemd. Snap niet dat er nog van die naieve miepjes zijn die schrijven.
Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje![]()
picturesquote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Paul het volgende:
die met dat rooie haar heeft goede tetten hoor!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef Starlie het volgende:
Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje![]()
![]()
Hij schrikt zich rot.quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef Starlie het volgende:
Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetjeGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Bij Johan is het een beetje niveau "knoop in de zakdoek"."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Buschauffeur in roermond, dan zou ik ook alles aangrijpen om weg te gaan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Claire is wel een beetje 'n naar strebertje hoor. Die moet je niet in je team hebben. Echt het type dat je achter je rug om naait en tegelijkertijd bij de baas aan het slijmen is.Stop the world, I want to get out.![]()
Hij heeft wel een vrouw nodig met een beetje pit.quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef Lkw het volgende:
Claire is wel een beetje naar strebertje hoor. Die moet je niet in je team hebben. Echt het type dat je achter je rug om naait en tegelijkertijd bij de baas aan het slijmen is.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heb je wel eens bij de oom van Rooie Rinus in de bus gezetenquote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef Eerin het volgende:
[..]
In Groningen hebben we die ook een, en die rijdt echt fantastisch.![]()
![]()
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:57:05Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje #bzv reageer retweet
Ze is wel positief deze Ingrid ondanks haar niet zo florisante situatie.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
quote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:57:05Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje #bzv reageer retweet
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.![]()
Gooi jezelf wegquote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
![]()
Wat zou je moeten doen ja? Er zitten 4 dingen aan zo'n ding, waar of waar zouden die nou op moeten?know'm sayin?
word? word.![]()
Huh? Das mijn tekst!quote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
![]()
Wat ben je ook een sneu figuurtjequote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ontdooitquote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Die denken waarschijnlijk dat dat normaal is ofzo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.But while the earth sinks to its grave
quote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Wat ben je ook een sneu figuurtjestory of my life
Dan krijgen we weer de discussie van een aantal jaar geleden over die geitenquote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.![]()
![]()
Wat een droeftoeter ben je ook.quote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Toen met Frank en Berber?quote:Op zondag 29 december 2013 21:00 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer de discussie van een aantal jaar geleden over die geitenBut while the earth sinks to its grave
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij de oom van Rooie Rinus in de bus gezeten![]()
![]()
ontdooidquote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
Stop the world, I want to get out.![]()
Ja, geen een kritische opmerking of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
'Je mag best een beetje kracht zetten'
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Goddomme, die kippen zitten voor Nederlandse normen zelfs "vrij" en ruim.quote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.
Zitten al ruimer dan de scharrelkippen hier
Mooi om mensen altijd te zien zeuren als ze een keer wat op tv zien, terwijl het vaak nog ergen kan en is.![]()
Ja die vegetarier had je het over toch? Die had toen zo gelijk.quote:But while the earth sinks to its grave
Leonie zonder makeup is dus nog steeds lekker."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ja die. Of ze gelijk had, ga ik maar niet op inquote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die vegetarier had je het over toch? Die had toen zo gelijk.![]()
![]()
Wat een manische ogen heeft die willemijn. Ik heb het idee dat na de uitzending een paar doden zijn gevallen.![]()
Marjolein kijkt een beetje scheel.But while the earth sinks to its grave
Trust me, ik zeur niet omdat het nu toevallig op tv is. Ik vind het alleen debiel dat die wijven er niets van zeggen en zeiden "Ah schattig, kuikens" terwijl die beesten daar gewoon voor dood op de grond liggen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Goddomme, die kippen zitten voor Nederlandse normen zelfs "vrij" en ruim.
Zitten al ruimer dan de scharrelkippen hier
Mooi om mensen altijd te zien zeuren als ze een keer wat op tv zien, terwijl het vaak nog ergen kan en is.
Of het nou ruim is voor Nederlandse begrippen of niet. Ik zou mn mond niet hebben gehouden.![]()
Inderdaad, rare oogjes.quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Deckard het volgende:
Wat een manische ogen heeft die willemijn. Ik heb het idee dat na de uitzending een paar doden zijn gevallen.![]()
Prachtige ogen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Deckard het volgende:
Wat een manische ogen heeft die willemijn. Ik heb het idee dat na de uitzending een paar doden zijn gevallen.sig verwijderd door FA![]()
Willemijn is continu verbaast."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zei hij dat?quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Ze mocht wel even op hem oefenen?
wat zei hijBut while the earth sinks to its grave
Ze wist niet dat hij boer was?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Juist mooie ogen die willemijn.
Gezicht met sprekende uitdrukkingen. Beter dan een dooie met nul expressie.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik zou met die blonde alvast even een testritje maken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Beetje schildklierziekte-oogjes. Misschien heeft ze de ziekte van Graves (gehad).quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Deckard het volgende:
Wat een manische ogen heeft die willemijn. Ik heb het idee dat na de uitzending een paar doden zijn gevallen.Stop the world, I want to get out.![]()
Ik was eerst.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou met die blonde alvast even een testritje maken."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Snap wat je bedoelt, of ze vinden het blijkbaar helemaal best of ze durven hun mening er iig niet over uit te laten.quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Eerin het volgende:
[..]
Trust me, ik zeur niet omdat het nu toevallig op tv is. Ik vind het alleen debiel dat die wijven er niets van zeggen en zeiden "Ah schattig, kuikens" terwijl die beesten daar gewoon voor dood op de grond liggen.
Of het nou ruim is voor Nederlandse begrippen of niet. Ik zou mn mond niet hebben gehouden.![]()
Ik vind Leonie wel de mooiste daar, die Willemijn is eng en die andere vind ik helemaal niks.know'm sayin?
word? word.![]()
Nee joh, ze puilen toch niet uit? Ze spert ze gewoon ver open.quote:Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
Beetje schildklierziekte-oogjes. Misschien heeft ze de ziekte van Graves (gehad).But while the earth sinks to its grave
Ik heb het idee dat ze constant je met een mes achterloopt.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Juist mooie ogen die willemijn.
Gezicht met sprekende uitdrukkingen. Beter dan een dooie met nul expressie.![]()
Misschien is het ze ook wel ingefluisterd door de KRO. Ze zitten vast niet te wachten op een discussie over hun boer.quote:Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt, of ze vinden het blijkbaar helemaal best of ze durven hun mening er iig niet over uit te laten.![]()
"De meest makkelijke geit gaat dan moeilijk doen."
Mooi gezegd! Alsof het een diep filosofische uitspraak is.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Leonie is zo porno, met dat witblonde haar, de make-up en die tieten.quote:Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef alors het volgende:
Ik vind Leonie wel de mooiste daar, die Willemijn is eng en die andere vind ik helemaal niks.But while the earth sinks to its grave
Waarom ga je uberhaupt reageren op zo'n boer dan? Of denk je echt dat hij zijn hele bedrijfsvoering gaat omgooien voor jouquote:Op zondag 29 december 2013 21:05 schreef Eerin het volgende:
[..]
Misschien is het ze ook wel ingefluisterd door de KRO. Ze zitten vast niet te wachten op een discussie over hun boer.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik vind het fijnst aan Patrick dat hij niet de hele tijd praat. Zo prettig als iemand zn mond kan houden.![]()
Dat melken dan vlucht je toch zo snel mogelijk naar NederlandGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Hoeveel melk levert dit in godsnaam op? 1 litertje per dag. Dat schiet niet echt op.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Daar heb je machines voor inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2013 21:06 schreef RedFever007 het volgende:
Elke dag handmatig die geiten melken![]()
Wat een kutwerk![]()
Kweenie. In elk geval staan ze niet standaard in haar koppie. Op zich niet erg, maar het valt wel op.quote:Op zondag 29 december 2013 21:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee joh, ze puilen toch niet uit? Ze spert ze gewoon ver open.Stop the world, I want to get out.![]()
Die mannen hebben geen idee dat Aletta met haar handvol geiten geen droog brood verdient. Je kunt het bijna geen werken meer noemenGraag op anoniem![]()
Ze heeft geen elekriciteitquote:Op zondag 29 december 2013 21:06 schreef Deckard het volgende:
[..]
Daar heb je machines voor inderdaad.![]()
Ze heeft er haar droom van gemaaktgoede analyse
But while the earth sinks to its grave
Geneuzel met geiten."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wat saai dit....Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een inefficiente bedrijfsvoering, zo'n geitenboerderij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nog weinig liefde in het spel.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Heb je d'r weer met d'r cameraOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Beetje wel ja
Oh koeien nu! Snel een foto maken!
know'm sayin?
word? word.![]()
Wim zijn weinig beelden van Tanzania is ver bezuiniging publiek oproep.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Drugssmokkel kan er ook goed.quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef svann het volgende:
En wat moeten die heten daar straks de hele dag gaan doen?
Ook melken en kaas maken?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat blonde viswijf had ik allang laten ontvoeren door bosjesmannen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: