quote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Jan kijkt ook elke keer alsof hij geen idee heeft waar hij is
Johen is echt een playertje hoorquote:Op zondag 29 december 2013 20:55 schreef Fascination het volgende:
Eigenlijk zijn alle boeren en boerinnen supersaai. Zijn bijna allemaal compleet wereldvreemd. Snap niet dat er nog van die naieve miepjes zijn die schrijven.
picturesquote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Paul het volgende:
die met dat rooie haar heeft goede tetten hoor!
quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef Starlie het volgende:
Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje
Hij schrikt zich rot.quote:Op zondag 29 december 2013 20:56 schreef Starlie het volgende:
Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje
Hij heeft wel een vrouw nodig met een beetje pit.quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef Lkw het volgende:
Claire is wel een beetje naar strebertje hoor. Die moet je niet in je team hebben. Echt het type dat je achter je rug om naait en tegelijkertijd bij de baas aan het slijmen is.
Heb je wel eens bij de oom van Rooie Rinus in de bus gezetenquote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef Eerin het volgende:
[..]
In Groningen hebben we die ook een, en die rijdt echt fantastisch.
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:57:05Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje #bzv reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |