Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij de oom van Rooie Rinus in de bus gezeten
ontdooidquote:Op zondag 29 december 2013 20:58 schreef Paul het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 29-12-2013 om 20:57:05Ik.denk dat Claire haar tongpiercing maar eens over Jan.zijn Jantje moet laten gaan dan ontdooid die gozer misschien een beetje #bzv reageer retweet
Ja, geen een kritische opmerking of zo.quote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.
Goddomme, die kippen zitten voor Nederlandse normen zelfs "vrij" en ruim.quote:Op zondag 29 december 2013 20:59 schreef Eerin het volgende:
Ik hoop nog steeds dat iemand bij Jan zich ineens ontmaskert als Wakker Dier-strijder en die daar een scene gaat trappen over de plofkippen. Dat lijkt me heerlijk. Het irriteert me mateloos dat die wijven het maar gewoon oké vinden hoe die beesten daar zitten.
Ja die vegetarier had je het over toch? Die had toen zo gelijk.quote:
Ja die. Of ze gelijk had, ga ik maar niet op inquote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die vegetarier had je het over toch? Die had toen zo gelijk.
Trust me, ik zeur niet omdat het nu toevallig op tv is. Ik vind het alleen debiel dat die wijven er niets van zeggen en zeiden "Ah schattig, kuikens" terwijl die beesten daar gewoon voor dood op de grond liggen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:01 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Goddomme, die kippen zitten voor Nederlandse normen zelfs "vrij" en ruim.
Zitten al ruimer dan de scharrelkippen hier
Mooi om mensen altijd te zien zeuren als ze een keer wat op tv zien, terwijl het vaak nog ergen kan en is.
Inderdaad, rare oogjes.quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Deckard het volgende:
Wat een manische ogen heeft die willemijn. Ik heb het idee dat na de uitzending een paar doden zijn gevallen.
Prachtige ogen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Deckard het volgende:
Wat een manische ogen heeft die willemijn. Ik heb het idee dat na de uitzending een paar doden zijn gevallen.
Zei hij dat?quote:Op zondag 29 december 2013 21:02 schreef Paxcon het volgende:
Ze mocht wel even op hem oefenen?
wat zei hij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |