Volgens mij is de Angst&Beven van brouwerij de Molen een Gose bier. Die is in ieder geval bij hun bierwinkel te vinden.quote:Op zondag 29 december 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
Ik wilde een keer een Gose biertje proberen eigenlijk, maar ik kan nergens iets vinden. Heeft iemand tips om eraan te komen?
Ah tof, dankje! Had er niet aan gedacht dat er ook wel eens een Nederlandse brouwer zou kunnen zijn die het brouwt.quote:Op zondag 29 december 2013 22:27 schreef drexciya het volgende:
[..]
Volgens mij is de Angst&Beven van brouwerij de Molen een Gose bier. Die is in ieder geval bij hun bierwinkel te vinden.
Daar heb ik een tijdje geleden de Peated Whisky editie van op. Geen hop of zoetigheid meer te bekennen, deze was bijna nog rokeriger dan de 100% Peated van Nøgne Ø...quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:38 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij is niet echt bitter van de hop. Dat bier is mierzoet.
Ik zag de gewone versie staan op de site van biernavigatie voor nog geen ¤8 euro.
Dat is een stout van dik 14% met koffie, vanillie en donkere suiker erin. Maar ik vond hem smaken naar citrusachtige hop. Geen idee hoe dat kan maar goed. De tequila versie die ik eerder had heeft een hele aparte harsachtige vruchten smaak.
Maar goed dat bier is dus ongelofelijk zoet en machtig. Dus als je de Hel & Verdoemenis al erg vind moet je die zien te regelen.
las dit net, heb het even opgezocht, klinkt interessantquote:Op zaterdag 28 december 2013 18:43 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hahaha.
Als je ooit nog toekomt aan Black Hole van Mikkeller laat me je bevindingen maar weten.
(En dan de tequila versie voor extra waanzin.)
biernavigatie.nl zag ik hem net staan. En tot en met morgen gratis verzenden bij bestellingen van +20 euro.quote:Op maandag 30 december 2013 09:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
las dit net, heb het even opgezocht, klinkt interessantergens in Nederland te verkrijgen?
11 nog wat, vond het ook al prijzig. Op MP staan ze voor 8quote:Op maandag 30 december 2013 10:07 schreef Mgolovic het volgende:
Ze verkopen zelfs Westvleteren zie ik. Stevig aan de prijs, dat wel.
Vind het sowieso apart dat een Speciaalzaak er zo open mee adverteert terwijl ze toch ook op de hoogte zijn van de voorschriften m.b.t. Westvleteren.quote:Op maandag 30 december 2013 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
11 nog wat, vond het ook al prijzig. Op MP staan ze voor 8
dus bij twee flesjes al gratis verzendingquote:Op maandag 30 december 2013 09:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
biernavigatie.nl zag ik hem net staan. En tot en met morgen gratis verzenden bij bestellingen van +20 euro.
http://www.biernavigatie.nl/winkel/danemark/mikkeller/black-hole/
Ik heb mijn eerste Westvleteren voor ¤7 bij een chocoladewinkel in Ieper gekochtquote:Op maandag 30 december 2013 10:14 schreef Mgolovic het volgende:
[..]
Vind het sowieso apart dat een Speciaalzaak er zo open mee adverteert terwijl ze toch ook op de hoogte zijn van de voorschriften m.b.t. Westvleteren.
Neemt niet weg dat ik zelf waarschijnlijk ook op een dergelijke manier mijn eerste Westvleteren zal drinken
Er is ook helemaal geen echte definitie van Kerst- of winterbier. Officieus is het meestal wat zwaarder en met een meer kruidige smaak, maar het is geen "vast" type bier.quote:Op dinsdag 31 december 2013 05:10 schreef OMG het volgende:
Ik zit eens aan de Three Floyds' Alpha Klaus. Kerstbier, alleen is er helemaal niks kerstigs aan dit bier. Lekker hoppig.
WV12!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
Waarmee gaan we proosten vanavond?
K3 kinderchampagnequote:Op dinsdag 31 december 2013 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
Ergens had ik dat kruidige dus juist verwacht, maar dat zat er niet in.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:00 schreef drexciya het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen echte definitie van Kerst- of winterbier. Officieus is het meestal wat zwaarder en met een meer kruidige smaak, maar het is geen "vast" type bier.
Bier en/of wijn. Zometeen eerst brunchen, daarna door om wat te drinken te halen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
Das het betere werkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |