abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_156264639
Wat een smileys... Rubje terug?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  maandag 21 september 2015 @ 09:39:27 #77
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156264666
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:35 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Op mijn verzoek hier verder met afspraken over hoe je elkaar al dan niet kunt noemen, en wat je wel of niet kunt zeggen.

"Bierslurpende soldaatjes" vind ik een mooie tegenhanger voor "koffieslurpende toetsenbordridders", als je burgers zo noemt.

En dan ben ik nog bijzonder mild naar de slechtmikkende watjes denk ik, ik heb een flink arsenaal beschikbaar dat een stuk duidelijker is.

[..]

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Ook hier is het de toon die de muziek maakt.
Kom niet janken over mijn "toon" zoals je deed, ik ben niet degene die arrogant en uit totaal misplaatst uit de hoogte doet..

:W :W :W :W :W :W :W :W
Kijk, je gedraagt jezelf als een klein kind.
Je wil niet met mij afspreken deze toon van jezelf aan te passen. Ik ben niet persoonlijk met je in discussie gegaan waarbij ik je namen toebedeel of consequent aanspreek op een dergelijke manier dat je heeft doen veranderen in een defensie troll.

Ik wil hetzelfde zeggen als ik tegen je in de DM heb gedaan.

Pas je gedrag aan, dit komt de discussie ten goede.
Op het moment ben je niets meer dan een troll in zowel het openen van topics als het plaatsen van commentaar. Je hebt praktisch elke vaste DEF user geirriteerd, ik krijg hier berichten over, en Topic alerts.

Dus nogmaals.

Je past je gedrag aan , dan kunnen we een kant op en krijgen we een betere sfeer. Zo niet gaan we zien hoeveel posts van je overeind blijven en hoeveel topics open. Je huidige manier van communiceren is denigrerend en voegt niets toe. We houden het graag schoon hier.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_156264738
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:39 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Kijk, je gedraagt jezelf als een klein kind.
Je wil niet met mij afspreken deze toon van jezelf aan te passen.
"Bierslurpende soldaatjes" vind ik een mooie tegenhanger voor "koffieslurpende toetsenbordridders", als je burgers zo noemt.

Als je soldaatjes niet denigrerend doen over burgers, zullen burgers vast niet denigrerend reageren tegen de soldaattjes.

En dan ben ik nog bijzonder mild naar de slechtmikkende watjes denk ik, ik heb een flink arsenaal beschikbaar dat een stuk duidelijker is.

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 08:57 schreef Pumatje het volgende:

Je leeft niet in de realiteit knul. Wat voor drugs gebruik je dagelijks?
Ook hier is het de toon die de muziek maakt.

Kom niet janken over mijn "toon" zoals je deed, ik ben niet degene die arrogant en uit totaal misplaatst uit de hoogte doet..

*)

Dus....

Samenvatting :

Ik kwam jou niet in topics vertellen dat je niet weet waar je over praat
Ik kwam jou niet in topics vertellen dat goed onderbouwde feiten "kul" zijn.

Weet je nog?

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Klopt, maar die Amerikanen mikken zo slecht, dat hebben ze in Irak wel laten zien.

Zowel eigen troepen zwaar in de pan gehakt tijdens tank-slagen, maar ook mensen van de pers keihard neergemaaid omdat een tele-lens werd aangezien voor raketwerper.
Beide feiten zijn ruimschoots onderbouwd.
Jij reageert als volgt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 03:37 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Man man man wat een hoop kul hier zeg.
Echt, vent..als je geen idee hebt waar je over praat, is het soms wijs je mond erover te houden.

:')
Als je zaait kun je ook de oogst verwachten.
bivd kijkt met u mee.
  maandag 21 september 2015 @ 09:51:46 #79
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156264820
quote:
16s.gif Op maandag 21 september 2015 09:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

"Bierslurpende soldaatjes" vind ik een mooie tegenhanger voor "koffieslurpende toetsenbordridders", als je burgers zo noemt.

Als je soldaatjes niet denigrerend doen over burgers, zullen burgers vast niet denigrerend reageren tegen de soldaattjes.

En dan ben ik nog bijzonder mild naar de slechtmikkende watjes denk ik, ik heb een flink arsenaal beschikbaar dat een stuk duidelijker is.

[..]

Ook hier is het de toon die de muziek maakt.

Kom niet janken over mijn "toon" zoals je deed, ik ben niet degene die arrogant en uit totaal misplaatst uit de hoogte doet..

*)

Dus....

Samenvatting :

Ik kwam jou niet in topics vertellen dat je niet weet waar je over praat
Ik kwam jou niet in topics vertellen dat goed onderbouwde feiten "kul" zijn.

Weet je nog?

[..]

Als je zaait kun je ook de oogst verwachten.
Het blijkt ook dat je niet weet waarover je spreekt.
Je speelt elke keer dezelfde plaat af, valt in herhaling en bent daarnaast hier de nieuwe user die binnen komt vallen in een subforum alsof je iedereen hebt geknikkerd.

Je voorbeelden zijn prachtig, ze laten echter niet zien wat hier allemaal aan vooraf is gegaan.
Mijn voorstel is dat je je toon aanpast en eens wat aanneemt van anderen. Als je daadwerkelijk in discussie wilt over bepaalde zaken kies je een verkeerde approach.

Je zult zien dat iedereen dan vanzelf nuchter gaat reageren en er ruimte is om je ei kwijt te kunnen in ditzelfde subforum.

Bij deze spreken we dit af.

Bedankt.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_156264882
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:39 schreef Pumatje het volgende:
Zo niet gaan we zien hoeveel posts van je overeind blijven en hoeveel topics open.
Probleem ? ....Oplossing ;)

quote:
We houden het graag schoon hier.
Kom dan ook niet over NWS pissen als je je niet inleest en je feiten niet op een rijtje hebt. :')
bivd kijkt met u mee.
  maandag 21 september 2015 @ 10:00:30 #81
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156264969
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:54 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Probleem ? ....Oplossing ;)

[..]

Kom dan ook niet over NWS pissen als je je niet inleest en je feiten niet op een rijtje hebt. :')
Naar ik me herinner ging dat over je rare opmerkingen m.b.t de precisie van lasergeleide wapens, munitie en geschut en efficiente van het Amerikaanse leger. Zoals ik daar al aangaf, welke van de drie ben je?

1. Gebruiker van deze wapensystemen
2. Bommenmaker
3. Wikipedia held

Ik gok niet de bovenste twee. Je begrijpt niets van deze systemen, bent geen militair en hebt geen enkele ervaring hiermee. Daarnaast vindt ik het voor zichzelf spreken dat je niet ingaat op mijn vorige post, maar een discussie uit NWS begint aan te halen.

Je snapt de militaire wereld niet, maar trekt allerlei slecht onderbouwde conclusies met argumenten die in een militaire wereld zo van tafel worden geveegd. Je neemt daarnaast ook nul komma nul aan van anderen.

Wat verwacht je? Daarnaast is je manier van aanspreken verkeerd, je insteek in discussies is vooringenomen en kent geen enkel respect voor het vak wat zo ongeveer alle vaste users hier uitvoeren.

Dat kan allemaal prima, maar verwacht dan geen gespreid bed.

Ik vind het wel fijn dat we bij deze hebben afgesproken dat je hier iedereen normaal aanspreekt en stopt met denigrerend taalgebruik.

Top! Ik kijk uit naar je nieuwe manier van reageren in Def!
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_156265025
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 09:51 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Het blijkt ook dat je niet weet waarover je spreekt.
Je speelt elke keer dezelfde plaat af, valt in herhaling en bent daarnaast hier de nieuwe user die binnen komt vallen in een subforum alsof je iedereen hebt geknikkerd.
Lees even terug hierboven,
Ik heb alles wat ik aangaf in het NWS topic volledig onderbouwd.

Een excuus van jou zou op z'n plaats zijn, en sportief.
quote:
Je voorbeelden zijn prachtig, ze laten echter niet zien wat hier allemaal aan vooraf is gegaan.

Lees je even mee terug hierboven ?
Ik zie het namelijk wel staan....

quote:
Mijn voorstel is dat je je toon aanpast en eens wat aanneemt van anderen. Als je daadwerkelijk in discussie wilt over bepaalde zaken kies je een verkeerde approach.
We zijn hier niet om dingen van elkaar aan te nemen, we laten elkaar zien wat we bedoelen en verwijzen daarbij even naar de feiten, als ik dingen aan wilde nemen zou ik wel in een kerk gaan zitten.
quote:
Je zult zien dat iedereen dan vanzelf nuchter gaat reageren en er ruimte is om je ei kwijt te kunnen in ditzelfde subforum.
Het boeite me werkelijk geen seconde of mensen nuchter reageren of niet, ik verwacht hier ook niet echt meer dan ik langs heb zien komen.
quote:
Bij deze spreken we dit af.

Bedankt.
Hier op FOK! hebben we al afspraken, die staan in de policy.
Die afspraken werken tot nu tot prima, ik zie niet in waarom dat hier anders zou zijn.

Als je voor DEF een afwijkende policy wilt, dan stel ik voor dat je dat even regelt met de mensen die dat ding schrijven.

Graag gedaan.
bivd kijkt met u mee.
  maandag 21 september 2015 @ 10:10:01 #83
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156265074
fijn dat we dit hebben kunnen afspreken.
Een fijn verblijf in Def gewenst.


Oja, je topic heb ik in Pol gezet.

dag, :W
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  maandag 21 september 2015 @ 10:15:24 #84
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156265156
quote:
99s.gif Op zondag 20 september 2015 16:53 schreef Awsom het volgende:
Kan iemand de offtopic berichten in dit topic weghalen? Dit kan een leuk en serieus topic zijn IMO, maar dan moet er wel serieus gereageerd worden :P

DEF / DEF/SIM De Russen komen!
Hier ben ik het mee eens, misschien kun jij er iets van maken.
Een goede OP doet wonderen. Laat maar weten zodra je iets in elkaar hebt gezet.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_156265224
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:00 schreef Pumatje het volgende:

Naar ik me herinner ging dat over je rare opmerkingen m.b.t de precisie van lasergeleide wapens, munitie en geschut en efficiente van het Amerikaanse leger.
slecht geheugen dan:

Lees je even mee terug?
Hier staan mijn post, en jouw reactie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:00 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Klopt, maar die Amerikanen mikken zo slecht, dat hebben ze in Irak wel laten zien.

Zowel eigen troepen zwaar in de pan gehakt tijdens tank-slagen, maar ook mensen van de pers keihard neergemaaid omdat een tele-lens werd aangezien voor raketwerper.
Beide feiten zijn ruimschoots onderbouwd.

Jij reageert als volgt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 03:37 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Man man man wat een hoop kul hier zeg.
Echt, vent..als je geen idee hebt waar je over praat, is het soms wijs je mond erover te houden.

:')
quote:
Zoals ik daar al aangaf, welke van de drie ben je?

1. Gebruiker van deze wapensystemen
2. Bommenmaker
3. Wikipedia held

Zoals ik je al heb verteld, dat doet er geen flikker toe.

quote:
Ik gok niet de bovenste twee. Je begrijpt niets van deze systemen, bent geen militair en hebt geen enkele ervaring hiermee.

Je hoeft geen systeem te begrijpen als de beelden voor zich spreken, en of ik al dan niet militair ben heeft er geen flikker mee te maken, en is totaal niet relavant.
quote:
Daarnaast vindt ik het voor zichzelf spreken dat je niet ingaat op mijn vorige post, maar een discussie uit NWS begint aan te halen.

In NWS kom jij me vertellen dat ik niet weet waar ik het over heb.
Ik heb je beide feiten herhaaldelijk aangetoond.

Ze mikken slecht, en slachten ongewapende burgers en pers af.

Daar begint dit verhaal,... niet hier.

quote:
Je snapt de militaire wereld niet, maar trekt allerlei slecht onderbouwde conclusies met argumenten die in een militaire wereld zo van tafel worden geveegd. Je neemt daarnaast ook nul komma nul aan van anderen.

Ik begrijp wat ik in de filmpjes langs zie komen, die beelden zijn heel duidelijk.

Ik hoef dus niets van niemand aan te nemen, ik bekijk de feiten, en die zijn schokkend.
quote:
Wat verwacht je? Daarnaast is je manier van aanspreken verkeerd, je insteek in discussies is vooringenomen en kent geen enkel respect voor het vak wat zo ongeveer alle vaste users hier uitvoeren.

Jij begint met arrogant en uit de hoogte doen, ik reageer er alleen maar op.

Respect is iets dat je eerst moet verdienen, en niet een recht omdat je een groen jasje aantrekt.
quote:
Ik vind het wel fijn dat we bij deze hebben afgesproken dat je hier iedereen normaal aanspreekt en stopt met denigrerend taalgebruik.

"We" hebben helemaal niets afgesproken, hier op FOK! vertellen we elkaar niet eenzijdig wat de afspraken zijn.

Dit is FOK! .... niet het leger.

Jij begint met arrogant en uit de hoogte doen, ik reageer op gelijke manier.
quote:
Top! Ik kijk uit naar je nieuwe manier van reageren in Def!

Dan kijk ik uit naar een excuus of onderbouwing voor wat jij in NWS kwam roepen, en zal ik jouw nieuwe manier van reageren vast en zeker volgen.

;)
bivd kijkt met u mee.
  maandag 21 september 2015 @ 10:22:14 #86
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156265276
Ssssst
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 10:22:15 #87
257132 crew  Awsom
pi_156265277
Van wie bent u trouwens een kloontje, generaal?
  maandag 21 september 2015 @ 10:22:39 #88
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_156265287
Negeren, hij past zichzelf vanzelf aan of gaat weer weg. Tot die tijd puinruimen als er wederom onzin uit voortvloeit. Indien het normal gedrag is, is hier alle ruimte.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_156265728
Tot de volgende keer, het was gezellig ;)

:W

bivd kijkt met u mee.
  Moderator maandag 21 september 2015 @ 14:38:14 #90
257132 crew  Awsom
pi_156270395
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 10:15 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens, misschien kun jij er iets van maken.
Een goede OP doet wonderen. Laat maar weten zodra je iets in elkaar hebt gezet.
Ik zal er deze week / aankomende weekend wel even naar kijken.
  Moderator vrijdag 25 september 2015 @ 21:04:24 #92
257132 crew  Awsom
pi_156382495
quote:
99s.gif Op maandag 21 september 2015 14:38 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ik zal er deze week / aankomende weekend wel even naar kijken.
Herstel: ik maak er wat moois van zodra ik vakantie heb. Soon.
  Moderator zaterdag 9 april 2016 @ 19:40:52 #93
257132 crew  Awsom
pi_161310157
Schopje
  zaterdag 19 mei 2018 @ 11:30:11 #94
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 19 mei 2018 @ 20:35:13 #95
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_179272718
PR-afdeling van provincie Zeeland.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  Moderator zaterdag 19 mei 2018 @ 20:35:38 #96
257132 crew  Awsom
pi_179272733
quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 20:35 schreef Rave_NL het volgende:
PR-afdeling van provincie Zeeland.
_O- _O-

quote:
14s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 11:30 schreef AchJa het volgende:
Nog een kick...

Wat is dat de laatste tijd met al die "ik wil bij de mariniers" topics? Allemaal geopend en erin gereageerd door eendagsvliegen zoals:

flamingau
devect
kraltje
blackshadow020
Somethingsometh

Is het weer Rubje en Galt verzamelmaand?
Zal het eens bekijken.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 20:41:35 #97
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_181821425
DEF / Rusland showt nieuwste drone!!!!!

wat? waarom zijn mijn posts hier verwijderd? wat is dezen?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  Moderator maandag 10 september 2018 @ 18:58:13 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_181821928
dat was ik toen het nog in NWS stond, TS wilde het eigenlijk in DEF dus => DEF

die post en de reacties daarop zijn weg want ik maak het altijd ff schoon voor ik het over het hek gooi
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_181824659
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2018 18:58 schreef sp3c het volgende:
dat was ik toen het nog in NWS stond, TS wilde het eigenlijk in DEF dus => DEF

die post en de reacties daarop zijn weg want ik maak het altijd ff schoon voor ik het over het hek gooi
wat heeft dat voor nut? Stel dat ik een lange reactie had geplaatst, dan kon ik die helemaal opnieuw typen. :{
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')