Blackfish is inderdaad echt mooi en ontroerend. Prima docuquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn filmlijstje is ondertussen 200 geworden dus ik ben voorlopig wel zoet.
Aanrader als docu, Blackfish, na het zien van deze films ga ik nooit meer naar dolfinariums , deze vissen zijn veel te intelligent om in gevangenschap te leven
Ik ben blij dat ik al in SeaWorld geweest ben. Als ik dit toen allemaal geweten had...quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Aanrader als docu, Blackfish, na het zien van deze films ga ik nooit meer naar dolfinariums , deze vissen zijn veel te intelligent om in gevangenschap te leven
quote:Helemaal nieuw voor de Nederlandse markt is de serie Nashville. In deze serie wordt een countryster die al wat ouder wordt gevolgd. De hoofdpersoon geraakt in een conflict met een rijzende tienerster. In eerste instantie zullen seizoen 1 en 2 beschikbaar komen. Enkele dagen nadat nieuwe afleveringen in Amerika op televisie komen zullen ze op Netflix verschijnen.
De verhalen echt van de mensen die er ook gewerkt hebben, het is allemaal niet positief... het zette me zo aan het denken.quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al in SeaWorld geweest ben. Als ik dit toen allemaal geweten had...
Ik ben blij dat ik helemaal nooit geweest ben. Ga dat soort misdadige bedrijven niet sponsoren.quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al in SeaWorld geweest ben. Als ik dit toen allemaal geweten had...
Ik heb vroeger een abonnement op het Dolfinarium gehad toen ik nog kind wasquote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik helemaal nooit geweest ben. Ga dat soort misdadige bedrijven niet sponsoren.
Nee, tot en met de eerste helft van het laatste seizoen. Staat wel volledig op UK.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef videonatic het volgende:
breaking bad staat niet compleet in de nl netflix ... ?
Inderdaad, heb ook nergens last van.quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees veel over haperingen, maar ik heb hier totaal geen last van. Hele dag gekeken en 0 haperingen gehad.
Als het niet stiekem advertenties in de extensie zou doen wel.quote:
vissen?quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kijk behoorlijk veel Netflix en heb nooit last. Eens in de zoveel weken valt er iets uit, maar dat wijt ik gewoon aan UPC. En Netflix vangt dat prima op door me te laten hervatten vanaf het moment van uitvallen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees veel over haperingen, maar ik heb hier totaal geen last van. Hele dag gekeken en 0 haperingen gehad.
-squote:
Kleine kanttekening; dat artikel betreft de Amerikaanse collectie.quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.digitaltrends.(...)purge-new-years-day/
Mooi!quote:In addition to the films, Netflix will also remove a collection of television shows from the service. However, Netflix will be adding 70+ titles to Netflix on January 1 which includes popular titles such as American Psycho, Breakfast at Tiffany’s, Planes, Trains and Automobiles, Raging Bull, Spaceballs and Thelma & Louise.
Waar velen hier ook gebruik van maken.quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Breuls het volgende:
Kleine kanttekening; dat artikel betreft de Amerikaanse collectie.
Hmm ja goeie. Echter kijkt volgens mij 80% van de mensen hier US Netflix.quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kleine kanttekening; dat artikel betreft de Amerikaanse collectie.
Da's waar.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar velen hier ook gebruik van maken.
http://support.unblock-us(...)nd-unsupported-sitesquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen die Unblock-us gebruiken, kun je er ook bijv andere kanalen dan Netflix op kijken? Bijv een Engels kanaal?
Heeft iemand een zelfde lijst voor de NL versie?quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.digitaltrends.(...)purge-new-years-day/
Had je deze documentaire nodig om tot dat inzicht te komen?quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
ja we kunnen niet allemaal zo intelligent zijn als jij , overigens vind ik dit zelf een sneue reactiequote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Had je deze documentaire nodig om tot dat inzicht te komen?
De documentaire gaat trouwens over orca's en dat zijn net (net als dolfijnen) geen vissen, maar zoogdieren.
Dat vind ik niet zo vreemd, hoor. Dolfinaria komen toch altijd in beeld als een plek waar die dieren vrolijk aan het spelen zijn en het prima naar hun zin hebben. Des te schokkender is dan deze docu, die iedereen eigenlijk zou moeten zien.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:45 schreef 16meter het volgende:
[..]
Had je deze documentaire nodig om tot dat inzicht te komen?
Lijkt me niet dat Nederland nu al iets weghaalt, alle content is net aangekocht.quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:56 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heeft iemand een zelfde lijst voor de NL versie?
Je hebt nog genoeg redenen om pissig te worden als je verder gaatquote:Op dinsdag 31 december 2013 13:34 schreef delano.888 het volgende:
Als Lost weg gaat voordat ik er doorheen ben word ik echt pissig
Zoals?quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg redenen om pissig te worden als je verder gaat
Spoiler alert!quote:
Zo dan. Wat werd dat slecht en stom.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:37 schreef Ceased2Be het volgende:
Je hebt nog genoeg redenen om pissig te worden als je verder gaat
nee kijkt vrolijk verderquote:
Ah zo ik dacht dat je bedoelde verder gaan met Netflix.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nee kijkt vrolijk verder![]()
Het is nog steeds 1 van m'n favo series, maar het verloop ervan heeft genoeg commotie veroorzaakt. laten we het daar maar even op houden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Potverdorie zeg, dat Unblock-US is wel heel fijn op de laptop. .exe even downloaden van hen, op de site even kiezen welk land, update en ik kan kijken. Is zeker het geld waard zeg.
TV / Netflix #11 Met Suits, Mad Men en Battlestar Galacticaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
Yesss , ze hebben weer wat bijgevuld, Boss, Arrow, Weeds, Nashville staan erop kan weer even mezelf vermaken.
Ondertitels zijn sowieso niet geweldig bij Netflixquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Vinture het volgende:
Hebben meer mensen last van dat de ondertitels bij Spartacus niet werken?
Ik heel vaakquote:
Ook bij de US Netflix?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heel vaak
Of ze zijn opeens en een paar zinnen weg en later zijn ze weer terug, of er staat opeens steeds dezelfde zin
Inderdaad, zo veel spelfoutenquote:
Kan je het beter skippen. Sowieso een beetje langdradig en vooral veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef yvonne het volgende:
Blackfish gekeken, triest. Wel indringend en zeker aan te raden.
Ik ben met Spartacus begonnen, maar ik kom er ( nog) niet helemaal in, die vertraagde opnames als er weereens hoofden, armen en benen afgehakt worden. Neh, nog niet mijn genre, wordt het nog beter of kan ik beter skippen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef kawa4 het volgende:
dat met die ondertiteling heb ik ook last van,
soms zijn ze ff weg , en af en toe blijft hij hangen,
dan moet ik ff pauzeren en weer op play drukken dan doen ze het weer goed,
die spel faudten is mij nog niet echt opgevallen ( ik heb er in ieder geval geen last van )
De facebook pagina van de nederlandse netflix even een prive berichtje sturen. Zij hebben op die manier veel van mijn vragen beantwoord en reageren altijd snel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef RichardRichard het volgende:
Doet netflix niet aan email support? Iemand heeft zich met mijn email adres aangemeld. Deze persoon heeft dus ook creditcard info ingevuld.
Heh? Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:55 schreef RoW_0 het volgende:
ENORM maar dan ook ENORM afgeknapt op The Walking Dead. Gatverdamme zeg, heul mijn nieuwjaar verspild.
Even de ondertitel snel aan en uit zetten, dan is dat zo weer wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heel vaak
Of ze zijn opeens en een paar zinnen weg en later zijn ze weer terug, of er staat opeens steeds dezelfde zin
Heb gisteren de eerste aflevering gezien. Opzich leuk concept maar wel een hoop foutjes waar ik me een beetje aan erger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben begonnen aan Suits. Damn
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
Yesss , ze hebben weer wat bijgevuld, Boss, Arrow, Weeds, Nashville staan erop kan weer even mezelf vermaken.
Ik vond seizoen 1 beter/leuker dan 2 eigenlijk. Is ook totaal niet te vergelijken; heeft deels dezelfde acteurs maar in hele andere rollen. Dat vond ik dan wel weer tof.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef Spaulding het volgende:
Gister American Horror Story seizoen 1 afgekeken. Wel aardig maar ik vond het een redelijk rommelig verhaal en het is nergens echt eng of bijzonder. Toch wel vermaakt maar hopelijk is seizoen 2 beter.
Binnenkort beginnen aan The Shield denk ik.
Grappig, ik vond seizoen 2 veel en veel leuker dan 1 (wat ik met moeite afgekeken heb).quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 beter/leuker dan 2 eigenlijk. Is ook totaal niet te vergelijken; heeft deels dezelfde acteurs maar in hele andere rollen. Dat vond ik dan wel weer tof.
Jessica Lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |