Heh? Waarom?quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:55 schreef RoW_0 het volgende:
ENORM maar dan ook ENORM afgeknapt op The Walking Dead. Gatverdamme zeg, heul mijn nieuwjaar verspild.
Even de ondertitel snel aan en uit zetten, dan is dat zo weer wegquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heel vaak
Of ze zijn opeens en een paar zinnen weg en later zijn ze weer terug, of er staat opeens steeds dezelfde zin
Heb gisteren de eerste aflevering gezien. Opzich leuk concept maar wel een hoop foutjes waar ik me een beetje aan erger.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben begonnen aan Suits. Damn
quote:Op woensdag 1 januari 2014 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
Yesss , ze hebben weer wat bijgevuld, Boss, Arrow, Weeds, Nashville staan erop kan weer even mezelf vermaken.
Ik vond seizoen 1 beter/leuker dan 2 eigenlijk. Is ook totaal niet te vergelijken; heeft deels dezelfde acteurs maar in hele andere rollen. Dat vond ik dan wel weer tof.quote:Op donderdag 2 januari 2014 09:32 schreef Spaulding het volgende:
Gister American Horror Story seizoen 1 afgekeken. Wel aardig maar ik vond het een redelijk rommelig verhaal en het is nergens echt eng of bijzonder. Toch wel vermaakt maar hopelijk is seizoen 2 beter.
Binnenkort beginnen aan The Shield denk ik.
Grappig, ik vond seizoen 2 veel en veel leuker dan 1 (wat ik met moeite afgekeken heb).quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 1 beter/leuker dan 2 eigenlijk. Is ook totaal niet te vergelijken; heeft deels dezelfde acteurs maar in hele andere rollen. Dat vond ik dan wel weer tof.
Jessica Lang
Heb die gister ook gezien, erg triest idd en voel me ook schuldig doordat ik met veel vermaak naar de Shamu Show ben geweestquote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef yvonne het volgende:
Blackfish gekeken, triest. Wel indringend en zeker aan te raden.
Vooruit dan. Zo'n prachtige vrouw verdient een correcte naamsvermelding.quote:
Ik ben net klaar met bingewatching seizoen 1. En nu begonnen aan seizoen 2! Wat een geweldige serie. Zo tof dat sommige acteurs terugkomen in een compleet andere rol! En Jessica Lange is fantastisch...quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:56 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Grappig, ik vond seizoen 2 veel en veel leuker dan 1 (wat ik met moeite afgekeken heb).
Seizoen 3 is ook weer erg erg goed kan ik je vertellen
Nopequote:Op donderdag 2 januari 2014 06:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Even de ondertitel snel aan en uit zetten, dan is dat zo weer weg
ja ok, die andere danquote:Op donderdag 2 januari 2014 14:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is een hele andere film![]()
[ afbeelding ]
Je hebt per regio een aparte lijst.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:01 schreef Young_David het volgende:
Zo, begonnen aan m'n proefmaand Netflix. Net Amerikaanse DNS ingesteld op m'n iPad en AppleTV. Jammer alleen dat ik dan ineens geen kijklijst meer heb, die vond ik juist wel handig.
Ik zie anders de optie om een film toe te voegen niet meer op m'n iPad of op m'n appleTVquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:09 schreef Aether het volgende:
[..]
Je hebt per regio een aparte lijst.
Probeer de applicatie opnieuw te starten; dus eerst uit actieve applicaties verwijderen en vervolgens weer starten.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:13 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik zie anders de optie om een film toe te voegen niet meer op m'n iPad of op m'n appleTV
Suits is heel nice.quote:Op donderdag 2 januari 2014 03:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben begonnen aan Suits. Damn
Werkt bij mij in de browser ook gewoon nietquote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef Aether het volgende:
[..]
Probeer de applicatie opnieuw te starten; dus eerst uit actieve applicaties verwijderen en vervolgens weer starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |