nee kijkt vrolijk verderquote:
Ah zo ik dacht dat je bedoelde verder gaan met Netflix.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
nee kijkt vrolijk verder![]()
Het is nog steeds 1 van m'n favo series, maar het verloop ervan heeft genoeg commotie veroorzaakt. laten we het daar maar even op houden
quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Potverdorie zeg, dat Unblock-US is wel heel fijn op de laptop. .exe even downloaden van hen, op de site even kiezen welk land, update en ik kan kijken. Is zeker het geld waard zeg.
TV / Netflix #11 Met Suits, Mad Men en Battlestar Galacticaquote:Op woensdag 1 januari 2014 14:06 schreef formerjellybean het volgende:
Yesss , ze hebben weer wat bijgevuld, Boss, Arrow, Weeds, Nashville staan erop kan weer even mezelf vermaken.
Ondertitels zijn sowieso niet geweldig bij Netflixquote:Op woensdag 1 januari 2014 16:42 schreef Vinture het volgende:
Hebben meer mensen last van dat de ondertitels bij Spartacus niet werken?
Ik heel vaakquote:
Ook bij de US Netflix?quote:Op woensdag 1 januari 2014 18:36 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heel vaak
Of ze zijn opeens en een paar zinnen weg en later zijn ze weer terug, of er staat opeens steeds dezelfde zin
Inderdaad, zo veel spelfoutenquote:
Kan je het beter skippen. Sowieso een beetje langdradig en vooral veel van hetzelfde.quote:Op woensdag 1 januari 2014 23:59 schreef yvonne het volgende:
Blackfish gekeken, triest. Wel indringend en zeker aan te raden.
Ik ben met Spartacus begonnen, maar ik kom er ( nog) niet helemaal in, die vertraagde opnames als er weereens hoofden, armen en benen afgehakt worden. Neh, nog niet mijn genre, wordt het nog beter of kan ik beter skippen?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 00:17 schreef kawa4 het volgende:
dat met die ondertiteling heb ik ook last van,
soms zijn ze ff weg , en af en toe blijft hij hangen,
dan moet ik ff pauzeren en weer op play drukken dan doen ze het weer goed,
die spel faudten is mij nog niet echt opgevallen ( ik heb er in ieder geval geen last van )
De facebook pagina van de nederlandse netflix even een prive berichtje sturen. Zij hebben op die manier veel van mijn vragen beantwoord en reageren altijd snel.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:35 schreef RichardRichard het volgende:
Doet netflix niet aan email support? Iemand heeft zich met mijn email adres aangemeld. Deze persoon heeft dus ook creditcard info ingevuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |