Blackfish is inderdaad echt mooi en ontroerend. Prima docuquote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn filmlijstje is ondertussen 200 geworden dus ik ben voorlopig wel zoet.
Aanrader als docu, Blackfish, na het zien van deze films ga ik nooit meer naar dolfinariums , deze vissen zijn veel te intelligent om in gevangenschap te leven
Ik ben blij dat ik al in SeaWorld geweest ben. Als ik dit toen allemaal geweten had...quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Aanrader als docu, Blackfish, na het zien van deze films ga ik nooit meer naar dolfinariums , deze vissen zijn veel te intelligent om in gevangenschap te leven
quote:Helemaal nieuw voor de Nederlandse markt is de serie Nashville. In deze serie wordt een countryster die al wat ouder wordt gevolgd. De hoofdpersoon geraakt in een conflict met een rijzende tienerster. In eerste instantie zullen seizoen 1 en 2 beschikbaar komen. Enkele dagen nadat nieuwe afleveringen in Amerika op televisie komen zullen ze op Netflix verschijnen.
De verhalen echt van de mensen die er ook gewerkt hebben, het is allemaal niet positief... het zette me zo aan het denken.quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al in SeaWorld geweest ben. Als ik dit toen allemaal geweten had...
Ik ben blij dat ik helemaal nooit geweest ben. Ga dat soort misdadige bedrijven niet sponsoren.quote:Op zondag 29 december 2013 19:24 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik al in SeaWorld geweest ben. Als ik dit toen allemaal geweten had...
Ik heb vroeger een abonnement op het Dolfinarium gehad toen ik nog kind wasquote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik helemaal nooit geweest ben. Ga dat soort misdadige bedrijven niet sponsoren.
Nee, tot en met de eerste helft van het laatste seizoen. Staat wel volledig op UK.quote:Op zondag 29 december 2013 21:17 schreef videonatic het volgende:
breaking bad staat niet compleet in de nl netflix ... ?
Inderdaad, heb ook nergens last van.quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees veel over haperingen, maar ik heb hier totaal geen last van. Hele dag gekeken en 0 haperingen gehad.
Als het niet stiekem advertenties in de extensie zou doen wel.quote:
vissen?quote:Op zondag 29 december 2013 18:51 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kijk behoorlijk veel Netflix en heb nooit last. Eens in de zoveel weken valt er iets uit, maar dat wijt ik gewoon aan UPC. En Netflix vangt dat prima op door me te laten hervatten vanaf het moment van uitvallen.quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik lees veel over haperingen, maar ik heb hier totaal geen last van. Hele dag gekeken en 0 haperingen gehad.
-squote:
Kleine kanttekening; dat artikel betreft de Amerikaanse collectie.quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.digitaltrends.(...)purge-new-years-day/
Mooi!quote:In addition to the films, Netflix will also remove a collection of television shows from the service. However, Netflix will be adding 70+ titles to Netflix on January 1 which includes popular titles such as American Psycho, Breakfast at Tiffany’s, Planes, Trains and Automobiles, Raging Bull, Spaceballs and Thelma & Louise.
Waar velen hier ook gebruik van maken.quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Breuls het volgende:
Kleine kanttekening; dat artikel betreft de Amerikaanse collectie.
Hmm ja goeie. Echter kijkt volgens mij 80% van de mensen hier US Netflix.quote:Op maandag 30 december 2013 23:56 schreef Breuls het volgende:
[..]
Kleine kanttekening; dat artikel betreft de Amerikaanse collectie.
Da's waar.quote:Op maandag 30 december 2013 23:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar velen hier ook gebruik van maken.
http://support.unblock-us(...)nd-unsupported-sitesquote:Op dinsdag 31 december 2013 00:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen die Unblock-us gebruiken, kun je er ook bijv andere kanalen dan Netflix op kijken? Bijv een Engels kanaal?
Heeft iemand een zelfde lijst voor de NL versie?quote:Op maandag 30 december 2013 23:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.digitaltrends.(...)purge-new-years-day/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |