Ja wat een overdreven ding was dat zeg, ik werd er na 5 sec. al moe van.quote:
Neuh dat niet hoor. Ik denk dat ik 'Help' de leukste vind.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dit de leukste Beatle zeker?
Dat kan, ik heb zelfmeer met de latere liedjes, maar Help! is wel grappigquote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat niet hoor. Ik denk dat ik 'Help' de leukste vind.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[lennonmode] je mag geen KUT zeggen [/lennonmode]
Ik kan geen enkel nummer noemen dat naar mijn mening onterecht in de Top 2000 staat.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
the Beatles zijn naar mijn mening sowieso een beetje overgewaardeerd.
Vond het wel een leuke vrouw.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja wat een overdreven ding was dat zeg, ik werd er na 5 sec. al moe van.
En dan te bedenken dat ze vroeger veel vaker op tv is geweest
Op basis van alles vanaf 65 is dat niet terecht hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
the Beatles zijn naar mijn mening sowieso een beetje overgewaardeerd.
Het enige Beatle-nummer waarin ik de drummer kan waarderen is Yesterday.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n ramp. Keurig gedrumd ook.
Misschien was Ringo ziek?quote:
Ik kan wel een aantal noemen die er naar mijn mening onterecht niet in de top2000 staanquote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel nummer noemen dat naar mijn mening onterecht in de Top 2000 staat.
Die is echt heel goed ja. Golden Slumbers - The End staat er ook niet in meen ik.quote:Op zondag 29 december 2013 17:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal noemen die er naar mijn mening onterecht niet in de top2000 staan
Tomorrow Never Knows bijv.![]()
![]()
Versie van yo-yo ma is zo mooi!quote:Op zondag 29 december 2013 17:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind Here comes the sun wel een heel mooi nummer
wat doe je voor werk als ik vragen mag?quote:Op zondag 29 december 2013 17:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Een cliënt moet voor ons koken, maar hij is er niet, denk dat ik 'm zo moet gaan bellen
Ik was vier, en mijn bloed kookt nu nóg van woede als ik eraan terugdenk.quote:
Een dag na zijn dood speelde Queen Imagine live. Zo gaafquote:
Ik heb er over getwitterd, dit kan toch nietquote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Viel me al op dat hij fucking zong. Gewaagd.
Ja, dat kwam in die tijd inderdaad niet bar veel voor.quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Viel me al op dat hij fucking zong. Gewaagd.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb er over getwitterd, dit kan toch niet![]()
Dat bedoel ik idd, nu is het vrij 'normaal'. Al denk ik dat het bij bijv. de BBC misschien ook nog wel wordt weggepiept.quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat kwam in die tijd inderdaad niet bar veel voor.
Deze hoort er wel in.quote:
Ik dacht meer aan de top 10 van Kim Hollandquote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
"Binnen Zonder Kloppen", kennen we natuurlijk in het origineel van: Inbreker
Nooit geweten. Wel een heel terecht eerbetoon. Ik vond het prachtig dat "Imagine" zo'n centrale rol had bij de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen vorig jaar. Queen trouwens ook.quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een dag na de dood speelde Queen Imagine live. Zo gaaf
en beide categorieën zijn vertegenwoordigd.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef laxus13 het volgende:
Gemiddeld nummer van De Dijk, ze hebben betere maar ook zeker slechtere
quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kom even binnen zonder kloppen hoor
en nu vergeet er eentje om te kokenquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werk in de gehandicaptenzorg, vandaag op een woning waar jongeren leren om zelfstandig te gaan wonen
Je haalde de plaat uit de hoes als baby?quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht met smacht op Dansen op de Vulkaan, peuter/baby sentiment voor mij
Ik ben er ook weerquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ruimt ze het zelf ook even op?quote:
Stond er op te swingen in de box.quote:Op zondag 29 december 2013 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je haalde de plaat uit de hoes als baby?
Ik dacht van "bedpartner"quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
"Binnen Zonder Kloppen", kennen we natuurlijk in het origineel van: Inbreker
Nou, ik heb het idee dat het de laatste jaren juist normaler is geworden om zulke taal op de één of andere manier weg te poetsen. Zowel op de tv als op de radio.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik idd, nu is het vrij 'normaal'. Al denk ik dat het bij bijv. de BBC misschien ook nog wel wordt weggepiept.
Frietquote:
Koude-oorlogplaat.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht met smacht op Dansen op de Vulkaan, peuter/baby sentiment voor mij
quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten. Wel een heel terecht eerbetoon. Ik vond het prachtig dat "Imagine" zo'n centrale rol had bij de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen vorig jaar. Queen trouwens ook.
Zou ook kunnen!quote:
Ja ok, ik werk dan wel in het Zuiderzeemuseum, maar ik hoef gelukkig niet de hele dag op klompen te lopen hoorquote:
Op Youtube staan amateur opnamen.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten. Wel een heel terecht eerbetoon. Ik vond het prachtig dat "Imagine" zo'n centrale rol had bij de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen vorig jaar. Queen trouwens ook.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:19 schreef FritsFlits het volgende:
Nu, aardappelen, spruiten en gehaktballen![]()
Hierna gaat het nog leuker wordenquote:Op zondag 29 december 2013 17:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Cliënt is inmiddels binnen en vindt de muziek leuk
quote:
Nooit gezien. Ik zal straks even luisteren als Radio 2 een boutnummer draait.quote:
Nee, kaassoufle, frikandel en satekroetquote:
subwayquote:Op zondag 29 december 2013 17:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben er ook weer
Was even naar de subway
Lekker, een kroetquote:Op zondag 29 december 2013 17:21 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, kaassoufle, frikandel en satekroet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |