Ja wat een overdreven ding was dat zeg, ik werd er na 5 sec. al moe van.quote:
Neuh dat niet hoor. Ik denk dat ik 'Help' de leukste vind.quote:Op zondag 29 december 2013 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dit de leukste Beatle zeker?
Dat kan, ik heb zelfmeer met de latere liedjes, maar Help! is wel grappigquote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh dat niet hoor. Ik denk dat ik 'Help' de leukste vind.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[lennonmode] je mag geen KUT zeggen [/lennonmode]
Ik kan geen enkel nummer noemen dat naar mijn mening onterecht in de Top 2000 staat.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
the Beatles zijn naar mijn mening sowieso een beetje overgewaardeerd.
Vond het wel een leuke vrouw.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ja wat een overdreven ding was dat zeg, ik werd er na 5 sec. al moe van.
En dan te bedenken dat ze vroeger veel vaker op tv is geweest
Op basis van alles vanaf 65 is dat niet terecht hoor.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
the Beatles zijn naar mijn mening sowieso een beetje overgewaardeerd.
Het enige Beatle-nummer waarin ik de drummer kan waarderen is Yesterday.quote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het ook niet zo'n ramp. Keurig gedrumd ook.
Misschien was Ringo ziek?quote:
Ik kan wel een aantal noemen die er naar mijn mening onterecht niet in de top2000 staanquote:Op zondag 29 december 2013 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel nummer noemen dat naar mijn mening onterecht in de Top 2000 staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |