Ik heb er over getwitterd, dit kan toch nietquote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Viel me al op dat hij fucking zong. Gewaagd.
Ja, dat kwam in die tijd inderdaad niet bar veel voor.quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Viel me al op dat hij fucking zong. Gewaagd.
quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb er over getwitterd, dit kan toch niet![]()
Dat bedoel ik idd, nu is het vrij 'normaal'. Al denk ik dat het bij bijv. de BBC misschien ook nog wel wordt weggepiept.quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, dat kwam in die tijd inderdaad niet bar veel voor.
Deze hoort er wel in.quote:
Ik dacht meer aan de top 10 van Kim Hollandquote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
"Binnen Zonder Kloppen", kennen we natuurlijk in het origineel van: Inbreker
Nooit geweten. Wel een heel terecht eerbetoon. Ik vond het prachtig dat "Imagine" zo'n centrale rol had bij de sluitingsceremonie van de Olympische Spelen vorig jaar. Queen trouwens ook.quote:Op zondag 29 december 2013 17:17 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Een dag na de dood speelde Queen Imagine live. Zo gaaf
en beide categorieën zijn vertegenwoordigd.quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef laxus13 het volgende:
Gemiddeld nummer van De Dijk, ze hebben betere maar ook zeker slechtere
quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ik kom even binnen zonder kloppen hoor
en nu vergeet er eentje om te kokenquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werk in de gehandicaptenzorg, vandaag op een woning waar jongeren leren om zelfstandig te gaan wonen
Je haalde de plaat uit de hoes als baby?quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht met smacht op Dansen op de Vulkaan, peuter/baby sentiment voor mij
Ik ben er ook weerquote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2013 17:18 schreef essnhills het volgende:
Ruimt ze het zelf ook even op?quote:
Stond er op te swingen in de box.quote:Op zondag 29 december 2013 17:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je haalde de plaat uit de hoes als baby?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |