SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger mochten we van vreemden geen snoepjes aannemen. Zou ik nu ook niet doen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
Doet me denken aan die Werters Echte reclame.
Wat een achterdochtig vriendje trouwens
Nee, nu bied jij ze aan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger mochten we van vreemden geen snoepjes aannemen. Zou ik nu ook niet doen.
Kan me niet herinneren dat mijn ouders dat ooit gezegd hebben, gek genoeg. Of ik was oostindisch doof toen, kan ook.quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger mochten we van vreemden geen snoepjes aannemen. Zou ik nu ook niet doen.
Vieze zakkenvullers zijn het.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik vind het een beetje asociaal eigenlijk
Je mag er gedownloade films en muziek opzetten omdat downloaden van films en muziek (kopieën maken voor eigen gebruik) nog steeds niet strafbaar is in Nederland ......... Niet zeuren dus.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze nu weer, waarom moet ik verdorie 2 euro 50 ofzo betalen als ik een gegevensdrager koop van 2gig
mag ik het nu volzetten met illegaal gedownloade mp3's of wat?
ik heb er immers voor betaald!
Da's een thuiskopie heffing .......quote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
waarom moet ik dan die fucking heffing betalen
die zet hij niet daarop....quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
En je download nooit een filmpje hè .......
Ja, want die heffing zit/zat ook op cassetebandjesquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Dat is zo krom als wat natuurlijk.
Toen ik vroeger liedjes opnam van de radio op mijn cassetterecorder betaalde ik dat ook niet.
Nee heel vroeger niet volgens mij... dat kwam pas later. TOen ze geld roken waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, want die heffing zit/zat ook op cassetebandjes
Op alle gegevensdragers ja en wees er maar blij mee of wil je bijvoorbeeld Duitse wetgeving. Daar moet je toch zeer, zeer uitkijken bij het downloaden van een filmpje of muziek, want dat is sowieso illegaal daar.quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
die zet hij niet daarop....
Zit er op laptops/pc's ook zo een heffing?
vooral seriesquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
En je download nooit een filmpje hè .......
Dat is ook pas recent en was tijdelijk:quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Op alle gegevensdragers ja en wees er maar blij mee of wil je bijvoorbeeld Duitse wetgeving. Daar moet je toch zeer, zeer uitkijken bij het downloaden van een filmpje of muziek, want dat is sowieso illegaal daar.
Ja op harde schijven is het recenter dan op cassettebandjes videobanden, cd's dvd's etc.quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook pas recent en was tijdelijk:
berichtje uit 2012
De overheid zal volgend jaar een tijdelijke thuiskopieheffing van 5 euro op elke nieuwe pc en laptop invoeren.
En wat denk je van supermarkten? Jattende klanten betaal je ook voor...quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef sp3c het volgende:
het is net zoiets als iedereen een euro extra belasting te laten betalen in het resteaurant omdat sommige mensen wegrennen zonder te betalen
ik vind het niet kunnen, tijd voor revolutie
Die heffing is maar 1 jaar geweest, alleen dit jaar. Dit ging dus over laptops..quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
Ja op harde schijven is het recenter dan op cassettebandjes videobanden, cd's dvd's etc.
Haha of even kijken of je een recenter artikel kunt vinden. Dit is uit 2012.quote:Op zondag 29 december 2013 20:34 schreef sp3c het volgende:
al ga ik wel voor de zekerheid mijn bestelling annuleren want ik kan best 2 dagen wachten
Zoals ik reeds zei, een thuiskopieerheffing betalen wil zeggen een kopie voor eigen gebruik mogen maken en dat is een sterk argument om te mogen downloaden (niet verspreiden dus) Viva de thuiskopieerheffing en Brein mag inderdaad deaud!quote:Op zondag 29 december 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
Onze zin is geen heffing en wel mogen downloaden
Brein kan de pot op.
Tim Kuik mogen ze best kielhalen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
Brein zou zich helemaal suf lachen als jullie je zin kregen, dan konden ze pas echt hun gang kunnen gaan!
Ja maar ik WIL Die heffing heul neit betalen.quote:Op zondag 29 december 2013 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei, een thuiskopieerheffing betalen wil zeggen een kopie voor eigen gebruik mogen maken en dat is een sterk argument om te mogen downloaden (niet verspreiden dus) Viva de thuiskopieerheffing en Brein mag inderdaad deaud!
Onee, de gangbang van Yvon met haar boeren tussen de hooibalen gemist!quote:Op zondag 29 december 2013 20:51 schreef Jian het volgende:
Kreeg net telefoon, nu mis ik gewoon een heel stuk Boer zoekt vrouw
Ik wil überhaupt geen belasting betalenquote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik WIL Die heffing heul neit betalen.
Yvon is een irritante doos, maar als ze haar muil houdt wil ik haar best doenquote:Op zondag 29 december 2013 20:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Onee, de gangbang van Yvon met haar boeren tussen de hooibalen gemist!
Ze kunnen me kont kussen met hun heffing. Als ik een oude HDD terugbreng wil ik de 2,50 ook wel terug.quote:Op zondag 29 december 2013 20:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil überhaupt geen belasting betalen
quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze kunnen me kont kussen met hun heffing. Als ik een oude HDD terugbreng wil ik de 2,50 ook wel terug.
Ga ze slaan sp3c!quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben nog steeds stomend kwaad over die onterechte heffing
ik vind het niet kunnen namelijk
Ga een film downloaden dan heb je het eruit en kun je het verder laten rustenquote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef sp3c het volgende:
nee ik ben nog steeds stomend kwaad over die onterechte heffing
ik vind het niet kunnen namelijk
SBS6 FTW!!quote:Op zondag 29 december 2013 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga ze slaan sp3c!
En denken dat ik BzV kijk_________
Misschien heeft sp3c wel Netflix en betaalt hij op die manier alquote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga een film downloaden dan heb je het eruit en kun je het verder laten rusten
op een 2gb kaartje???quote:Op zondag 29 december 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga een film downloaden dan heb je het eruit en kun je het verder laten rusten
Een goeie divx blijft daar wel onder hoorquote:Op zondag 29 december 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
op een 2gb kaartje???
wat voor kwaliteit zal dat dan wel niet zijn?????????????//?????/?
Oh dat kan bij UPC wel. Maar dat scheelt volgens mij amper iets. Plus ik kijk best veel tvquote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef sp3c het volgende:
ik heb allang netflix
en NHL gamecenter live
en dergelijke
ik wilde mijn tv abo wegbezuinigen maar dat kan niet bij mijn provider, die komt gewoon bij mijn internet
das ook zoiets
Ik doe alleen .mkv, 1080p AC3 DTS dit dat alles en zo.quote:Op zondag 29 december 2013 21:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Een goeie divx blijft daar wel onder hoor
Mijn laptop kan sommige formaten niet aan, is hij te traag voor. Dan krijg je van die 'blokjes'.quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe alleen .mkv, 1080p AC3 DTS dit dat alles en zo.
Ik download alles via mijn NAS en kijk via een mediaspeler.quote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn laptop kan sommige formaten niet aan, is hij te traag voor. Dan krijg je van die 'blokjes'.
Dat kan ik allemaal niet betalen johquote:Op zondag 29 december 2013 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik download alles via mijn NAS en kijk via een mediaspeler.
het gaat om het principe corrie!quote:Op zondag 29 december 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kan bij UPC wel. Maar dat scheelt volgens mij amper iets. Plus ik kijk best veel tv
Ja dan moet je naar UPC overstappen, maar dat kan natuurlijk weer niet, ook zoiets trouwens... hier heb je alleen UPC.quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
het gaat om het principe corrie!
de revolutie is aan hoor
Als ik zomaar een filmpje of een serie download dan vind ik een goede divx prima, x264 is kwalitatief natuurlijk ook meestal top en relatief klein.quote:Op zondag 29 december 2013 21:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik doe alleen .mkv, 1080p AC3 DTS dit dat alles en zo.
Doe ik een uniform aanquote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
ik noem mezelf el commandante
jij mag el stagaire zijn
Mjah, ik moet ook weer sparen voor meer opslagruimte. Maar het is goedkoper dan films en series kopen. En aansluiten is een makkiequote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat kan ik allemaal niet betalen joh![]()
En geen idee hoe ik dat allemaal moet aansluiten ook.
gewoon dat mantelpakje met dat korte rokje is genoegquote:
Moet wel een pet bij dan eigenlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon dat mantelpakje met dat korte rokje is genoeg
Don Quichot en Sancho Panza ......quote:Op zondag 29 december 2013 21:16 schreef sp3c het volgende:
ik noem mezelf el commandante
jij mag el stagaire zijn
Arjan mag bij mij in de tank, voor als ik een rookgordijn nodig heb.quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef sp3c het volgende:
arjan krijgt ook een rang
die geven we de schuld van dingen die misgaan
Slavendrijven.quote:Op zondag 29 december 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Zo'n beetje boeren in Tanzania lijkt me toch wel wat
Hmja, maakt je wel een lui mens als je niks meer zelf hoeft te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft van die Masai die al het werk doen, best tof
Ik hou wel van lui, werken is noodzaak hè, geen hobbyquote:Op zondag 29 december 2013 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hmja, maakt je wel een lui mens als je niks meer zelf hoeft te doen.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet wel een pet bij dan eigenlijk.
Fred Guevaraquote:Op zondag 29 december 2013 21:27 schreef Specularium het volgende:
Teeven is tenminste een voorvechter van vrijheid.
Met zijn kale kkhoofd. /hugomodus
ook onmogelijke dromen zijn goede dromenquote:
Dat bedoel ikquote:Op zondag 29 december 2013 21:28 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen hoer zoekt boer gekeken vandaag.
Ik heb een groene bivakmuts, die is lekker warm. Sjaaltje er bij om en het is helemaal goed.quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lekker warm![]()
Want zo een panty is maar koud.
Ik heb wel een ijsmuts, maar die bewaar ik als ik ga schaatsen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb een groene bivakmuts, die is lekker warm. Sjaaltje er bij om en het is helemaal goed.
Die had vroeger reisprogramma's o.a.quote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
Kees Brusse is dood, who the fuck is Kees Brusse?
Ja, nu ik m zie ken ik 'm wel, ..... nou ja hij is dood dusquote:Op zondag 29 december 2013 21:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Die had vroeger reisprogramma's o.a.
Ik kan zelfs een beetje SQL en DTP'en maar moet ik wel weer even oefenen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
jammer dat niemand dat stagaire verhaal inkopt
dat gaat me natuurlijk niet om Corrie dr skills als tekstverwerker mensen!
Nee, je wilt samen schaatsen, dat snapten we wel.quote:Op zondag 29 december 2013 21:36 schreef sp3c het volgende:
jammer dat niemand dat stagaire verhaal inkopt
dat gaat me natuurlijk niet om Corrie dr skills als tekstverwerker mensen!
Brein moet echt helemaal kapot, met hun zogenaamd opkomen voor de belangen van artiesten.quote:Op zondag 29 december 2013 20:46 schreef Jian het volgende:
Brein zou zich helemaal suf lachen als jullie je zin kregen, dan konden ze pas echt hun gang kunnen gaan!
precies, beetje schuiven op glad ijsquote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je wilt samen schaatsen, dat snapten we wel.
Ik las lulquote:
ja hier: http://www.coolstebaanvannederland.nl/quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, je wilt samen schaatsen, dat snapten we wel.
quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan zelfs een beetje SQL en DTP'en maar moet ik wel weer even oefenen.
1 | UPDATE Corrie |
Brein is er niet voor de artiesten, maar voor de muziek- en filmmaatschappijen ..... en bovenal vooral voor zichzelf!quote:Op zondag 29 december 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Brein moet echt helemaal kapot, met hun zogenaamd opkomen voor de belangen van artiesten.
Ja, coolquote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef Karina het volgende:
[..]
ja hier: http://www.coolstebaanvannederland.nl/
quote:Op zondag 29 december 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet eens Hello World? Al is dat niet SQL.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | /* Hello.java Prints "Hello Corrie!" */ public class Hello { public static void main( String[] args ) { System.out.println( "Hello Corrie!" ); } } |
Precies, wie welke winsten krijgt staat al contractueel vastgelegd en artiesten zien echt geen cent meer of minder door downloaden.quote:Op zondag 29 december 2013 21:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Brein is er niet voor de artiesten, maar voor de muziek- en filmmaatschappijen ..... en bovenal vooral voor zichzelf!
Ja joh ziet er echt tof uit op die 'foto'. Zal wel hartstikke druk worden en het parkeerterrein bij het Olympisch Stadion ligt nu helemaal open, vraag me af of ze dat nog aan afmaken voor die tijd.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]In Java heb ik die een keer gemaakt ja.
En nog vroegerder batchfiles.
Kun je dat nog? Ik ben alles vergeten. Maar ik DENK dat als ik het weer eventjes een paar uur doe dat het wel weer terugkomt. Alleen dat DTP niet, tegenwoordig heb je hele andere programma's daarvoor.quote:Op zondag 29 december 2013 21:44 schreef Specularium het volgende:
Ik deed wel eens iets met qbasic ofzo.
Zo'n blokjesslang maken die door het scherm gaat.
Of een oneindige teller.
Ging nergens over maar toen was er nog geen FOK! natuurlijk.
Nee, ben dat echt allemaal vergeten.quote:Op zondag 29 december 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je dat nog? Ik ben alles vergeten. Maar ik DENK dat als ik het weer eventjes een paar uur doe dat het wel weer terugkomt. Alleen dat DTP niet, tegenwoordig heb je hele andere programma's daarvoor.
Oh dat heb ik ook nog wel gedaan toen the internetz een beetje opkwam.quote:Op zondag 29 december 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
Oh en wat ik ook nog heb gedaan is HTML in notepadKwam wel een redelijk toonbare website uit dat wel.
Ik zit te denken, misschien staat hij nog wel op mijn webspace bij UPCquote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook nog wel gedaan toen the internetz een beetje opkwam.
Op Ned 1 zIjn ze al allemaal doodquote:Op zondag 29 december 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
Bij Van God Los gaat zo iedereen dood.
Leeft die nog dan ....quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt, Paul Witteman heeft ook niet lang meer.
wij vinden ze leukquote:Op zondag 29 december 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
Dan maar minder fokken, nerdjes vind niemand leuk.
Hij schijnt inmiddels soms uit zijn luier te eten.quote:Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef Latert het volgende:
[..]
Klopt, Paul Witteman heeft ook niet lang meer.
Tijdens de preek van de dominee / priester / whatever in de kerk, begon ie met een quote uit een gedicht van Nelson. Vervolgens noemde hij hem een profeet van deze tijdquote:Op zondag 29 december 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
wanneer is zijn wederopstanding eigenlijk?
arjan heeft gelijkquote:Op zondag 29 december 2013 22:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Tijdens de preek van de dominee / priester / whatever in de kerk, begon ie met een quote uit een gedicht van Nelson. Vervolgens noemde hij hem een profeet van deze tijd
quote:Op zondag 29 december 2013 21:45 schreef Specularium het volgende:
Bat. files maken was handig als je Mortal Kombat wilde starten zonder steeds die cheats erbij te zetten achter de .exe.
Geen Bloody Maries meer voor jou tante Corrie.quote:
Ik zit wijn te drinken schatquote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen Bloody Maries meer voor jou tante Corrie.
Ach dat zegt niet zoveel. Van die codetaal weet ik niks.quote:Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat jij de enige slimme was hier met je studie en alles
wij zijn maar dom arbeidersvolk
Heeft iets met IQ te maken, zeggen ze.quote:
Hey Voorvocht.quote:Op zondag 29 december 2013 22:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen Bloody Maries meer voor jou tante Corrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die dat zeggen zijn ook dom.quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft iets met IQ te maken, zeggen ze.
Ah de neurobioloog weerquote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen zijn ook dom.
Meh, ik heb een hoog IQ. Maar ik zou mijzelf niet superslim willen noemen, ook niet dom trouwens.quote:Op zondag 29 december 2013 22:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft iets met IQ te maken, zeggen ze.
Vorig jaar bij die IQ test op tv was er ook iets in een bouwmarkt. Dat je zo een traject aflegde en dan moest je op de kaart zeggen waar je uitkwam. Dat was echt niet te doen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
Geen idee wat mijn IQ is. Zal niet al te hoog zijn, want al die puzzeltjes en zo die je moet doen daar snap ik al geen moer van.
Oh ja ik weet wat je bedoelt. Was ook een keer met een supermarkt. Dat kan ik dus ook ECHT niet.quote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorig jaar bij die IQ test op tv was er ook iets in een bouwmarkt. Dat je zo een traject aflegde en dan moest je op de kaart zeggen waar je uitkwam. Dat was echt niet te doen.
Het schijnt dat de meeste mensen zichzelf slimmer vinden dan de mensen om zich heenquote:Op zondag 29 december 2013 22:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, ik heb een hoog IQ. Maar ik zou mijzelf niet superslim willen noemen, ook niet dom trouwens.
Nee was echt moeilijk, ik snapte ook steeds niet of die camera naar links of rechts gingquote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja ik weet wat je bedoelt. Was ook een keer met een supermarkt. Dat kan ik dus ook ECHT niet.
Daar ben ik heel goed in, fotografisch geheugen en zoquote:Op zondag 29 december 2013 22:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vorig jaar bij die IQ test op tv was er ook iets in een bouwmarkt. Dat je zo een traject aflegde en dan moest je op de kaart zeggen waar je uitkwam. Dat was echt niet te doen.
Heb ik geen last van.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het schijnt dat de meeste mensen zichzelf slimmer vinden dan de mensen om zich heen
Ik ook niet echt, hoewel mensen op mijn studie wel eens vrij dom kunnen zijn. Maar dan meer in de zin van egoistisch en oppervlakkig.quote:
Ligt er maar net aan wat voor mensen je om je heen hebt denk ik dan.quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het schijnt dat de meeste mensen zichzelf slimmer vinden dan de mensen om zich heen
quote:Op zondag 29 december 2013 22:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ook niet echt, hoewel mensen op mijn studie wel eens vrij dom kunnen zijn. Maar dan meer in de zin van egoistisch en oppervlakkig.
Dat ja. Daarom heb ik meestal het omgekeerde denk ik.quote:Op zondag 29 december 2013 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor mensen je om je heen hebt denk ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh I'm sorry, did I break your concentration?
Nerdtaal zeker?quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Karina het volgende:
Hoi Kentoet.
Of zal ik zeggen:
SG9pIEtlbnRvZXQuDQo=
148/150quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Latert het volgende:
Ik wist wat er onder die spoiler zat, zo slim ben ik.
Ik kan lezen wat er boven staat, ... ook niet slecht, dacht ik zoquote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef Latert het volgende:
Ik wist wat er onder die spoiler zat, zo slim ben ik.
Dat is zonder Wim T. veel minder leuk dan vroeger.quote:Op zondag 29 december 2013 22:40 schreef Kentoet het volgende:
Eckte nerds kijken nu wetenschapsquiz.
Moeilijke vragen altijd.quote:Op zondag 29 december 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is zonder Wim T. veel minder leuk dan vroeger.
35dc3c14c31a5b1142f20c58d85acd03quote:Op zondag 29 december 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet zelden een te beantwoorden.
Daar komt bij mij iets onbegrijpelijks uit hoorquote:Op zondag 29 december 2013 22:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
35dc3c14c31a5b1142f20c58d85acd03
Ik snap jouw codes ook niet hoor, er gaat een belletje rinkelen maar ik kan het niet zo snel plaatsen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar komt bij mij iets onbegrijpelijks uit hoor
Dit:
ß\ÝÍxs}ZåuãgöÑÎ|wÎZqÝ7
Herken je het nu?quote:Op zondag 29 december 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik snap jouw codes ook niet hoor, er gaat een belletje rinkelen maar ik kan het niet zo snel plaatsen.
quote:Op zondag 29 december 2013 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
QWgsICJDcmFja2VkIiBpdCEhIEhhY2sgdGhlIHBsYW5ldCEgTE9MWiE=
Wat oud zeg
"Hallo vriendjes en vriendinnetjes van de NWS SC"quote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat het morse is maar geen idee wat.
Ah leukquote:Op zondag 29 december 2013 23:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"Hallo vriendjes en vriendinnetjes van de NWS SC"
Morsesleutel. Een beetje zendapparatuur heeft dat er wel standaard opzitten.quote:Op zondag 29 december 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah leuk![]()
Een neefje (inmiddels neef) van mij had zo een morseapparaat? Weet niet hoe het heet en die zat er dan mee te 'kletsen' met andere morsegekken.
Ja dat. Geen bloedverwant maar ook hij was een nerdje, heeft nu een ICT bedrijf.quote:Op zondag 29 december 2013 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Morsesleutel. Een beetje zendapparatuur heeft dat er wel standaard opzitten.
NERDPOWERRRR!!!quote:Op zondag 29 december 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat. Geen bloedverwant maar ook hij was een nerdje, heeft nu een ICT bedrijf.
Blits!!!quote:Op zondag 29 december 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn oom, zijn vader dus, had ook een van de eerste pong 'consoles'.
Een Atari hadden ze vast ook wel jaquote:
Hepie & Hepie.quote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Rara welk liedje is dit?
http://vocaroo.com/i/s0wU58wvrDFo
quote:Op maandag 30 december 2013 00:12 schreef Modus het volgende:
Die gaan gewoon in bed verder, elkaar pikante foto's wappen.Is dat groot of klein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Top 100 van zondag 29 december 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 1592 FritsFlits
002. 1189 Mexicanobakker
003. 0715 Uccie
004. 0624 supersof
005. 0461 Elfletterig
quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Modus het volgende:
Kan je zo groot maken als je zelf wilt..
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2013 00:21 schreef Modus het volgende:
Kan je zo groot maken als je zelf wilt..
[ afbeelding ]
Wat is Uccie toch allemaal aan het doen...quote:
Ik las dat Slayer er niet meer in staat, dan moeten ze gewoon kapot met hun Queen.quote:Op maandag 30 december 2013 01:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet wie er op 1 staat, maar no worries, ik spoiler niet
Och, in heel Slayer zit natuurlijk net zoveel muzikaliteit als in de pink van Brian May en Bohemian Rhapsody is natuurlijk een geniaal nummer, maar ik kan het zo langzamerhand ook niet meer horen. Een beetje meer originaliteit zou de mensen die stemmen wel sieren.quote:Op maandag 30 december 2013 01:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik las dat Slayer er niet meer in staat, dan moeten ze gewoon kapot met hun Queen.
quote:Op maandag 30 december 2013 01:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, in heel Slayer zit natuurlijk net zoveel muzikaliteit als in de pink van Brian May en Bohemian Rhapsody is natuurlijk een geniaal nummer
Ja nou, het is gewoon waar hoor, ik zeg niet dat Slayer niet een paar leuke raggertjes heeft gemaakt, maar het is natuurlijk niet echt vergelijkbaar ........quote:
Nee het is totaal niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 30 december 2013 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja nou, het is gewoon waar hoor, ik zeg niet dat Slayer niet een paar leuke raggertjes heeft gemaakt, maar het is natuurlijk niet echt vergelijkbaar ........
Rustig nu maar, het klinkt zo nu en dan best lekker, maar wat Kerry King op een gitaar doet kan mijn buurvrouw natuurlijk ook, niks mis mee verder, maar toch .......quote:Op maandag 30 december 2013 01:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee het is totaal niet vergelijkbaar.
Ik heb weer in Utopia gepost. /nohomoquote:Op maandag 30 december 2013 01:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Rustig nu maar, het klinkt zo nu en dan best lekker, maar wat Kerry King op een gitaar doet kan mijn buurvrouw natuurlijk ook, niks mis mee verder, maar toch .......![]()
Ik zag 'tquote:Op maandag 30 december 2013 01:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb weer in Utopia gepost. /nohomo
quote:Op maandag 30 december 2013 02:07 schreef Jian het volgende:
Nah, die top 2000 is echt een beetje raar, ik doe het zelf wel, hop, voor het slapen gaan;
Je hebt volledig gelijk.quote:Op maandag 30 december 2013 05:01 schreef sp3c het volgende:
nou dit is ook niet echt een topshow meer he s'nachts?
dat moet beter hoor hommeltjes
Het is nou niet dat ik mij nu gespoilerd voel ofzo.quote:Op maandag 30 december 2013 05:16 schreef arjan1112 het volgende:
top2000 van 2013 staat gewoon op de site van radio2
Jezus mensen.quote:Op maandag 30 december 2013 05:16 schreef arjan1112 het volgende:
top2000 van 2013 staat gewoon op de site van radio2
Ziet er uit als een 3FM mannetje.quote:Op maandag 30 december 2013 05:23 schreef Latert het volgende:
Tevens het eerste wat je ziet op de site van radio2:
[ afbeelding ]
Jij als een vuurwapengevaarlijke, wat is je punt?quote:Op maandag 30 december 2013 05:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er uit als een 3FM mannetje.
Ik heb alleen een puddingbuks.quote:Op maandag 30 december 2013 05:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij als een vuurwapengevaarlijke, wat is je punt?
Precies, een kneus met een Tinco jasje aan.quote:Op maandag 30 december 2013 05:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ziet er uit als een 3FM mannetje.
Mag ik bedanken?quote:Op maandag 30 december 2013 05:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb alleen een puddingbuks.
Dit klinkt als een goed verhaal.quote:Op maandag 30 december 2013 05:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mag ik bedanken?
2 nachten in een Antilliaans homohotel waren genoeg.
Je kon in het vliegtuig zeker niet meer zitten?quote:Op maandag 30 december 2013 05:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mag ik bedanken?
2 nachten in een Antilliaans homohotel waren genoeg.
Tinco moet echt een nitraat in zijn anus.quote:Op maandag 30 december 2013 05:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Precies, een kneus met een Tinco jasje aan.
Goed idee voor mijn oud en nieuw UI.quote:Op maandag 30 december 2013 05:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tinco moet echt een nitraat in zijn anus.
Floris Suites. Aan de receptie staat naar ik deze keer wist man (de vorige keer Curacao, 1 nachtje afgelopen juli toen ik over de rand van het zwembad kotste -joint na teveel alcohol gaat altijd fout- dacht ik nog dat het een vrouw was) Aron. Wij kwamen aan met het standaard homo happy hour op vrijdag. Mijn miss Escobar dacht dat alle Nederlanders zo waren... Er zitten ook 2 Floris Duitsers in dit hotel... En meer Floris hier op het eiland.quote:Op maandag 30 december 2013 05:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit klinkt als een goed verhaal.
Vertel eens.
Dat vertrekt volgend jaar ergens...quote:Op maandag 30 december 2013 05:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kon in het vliegtuig zeker niet meer zitten?
Miss Escobar ligt net te knorren. Ik ga ook zo.quote:Op maandag 30 december 2013 06:04 schreef Drugshond het volgende:
Slapen doen jullie niet echt is het wel.
Gewoon een geweldige acteur ook.quote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
Op Rutger Hauer was ik vroeger wel een beetje verliefdNog steeds een charmante man overigens.
Inderdaad, hij hoeft het niet alleen van zijn uiterlijk te hebben. En hij is niet te beroerd ook wat 'apartere' rollen te spelen, zoals deze (hadden we het een poosje terug nog over hier):quote:
Maar daarom niet minder leuk joh.quote:Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef 3-voud het volgende:
Lijkt me wel een onmeunige B-film zeg...
Gewoon enorm over the top, niets mis mee.quote:A homeless vigilante blows away crooked cops, pedophile Santas, and other scumbags with his trusty pump-action shotgun.
Begon leuk met de intro in dat ziekenhuis. Tot ik de rest zag.quote:Op maandag 30 december 2013 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar daarom niet minder leuk joh.
Van IMDB:
[..]
Gewoon enorm over the top, niets mis mee.
Ach ik houd wel van 'foute' films. Maar ik snap wel dat de meesten er niks aan zullen vinden inderdaad.quote:Op maandag 30 december 2013 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Begon leuk met de intro in dat ziekenhuis. Tot ik de rest zag.
Niet mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |