SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger mochten we van vreemden geen snoepjes aannemen. Zou ik nu ook niet doen.quote:Op zondag 29 december 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
Doet me denken aan die Werters Echte reclame.
Wat een achterdochtig vriendje trouwens
Nee, nu bied jij ze aan.quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger mochten we van vreemden geen snoepjes aannemen. Zou ik nu ook niet doen.
Kan me niet herinneren dat mijn ouders dat ooit gezegd hebben, gek genoeg. Of ik was oostindisch doof toen, kan ook.quote:Op zondag 29 december 2013 16:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroeger mochten we van vreemden geen snoepjes aannemen. Zou ik nu ook niet doen.
Vieze zakkenvullers zijn het.quote:Op zondag 29 december 2013 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik vind het een beetje asociaal eigenlijk
Je mag er gedownloade films en muziek opzetten omdat downloaden van films en muziek (kopieën maken voor eigen gebruik) nog steeds niet strafbaar is in Nederland ......... Niet zeuren dus.quote:Op zondag 29 december 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
wtf is deze nu weer, waarom moet ik verdorie 2 euro 50 ofzo betalen als ik een gegevensdrager koop van 2gig
mag ik het nu volzetten met illegaal gedownloade mp3's of wat?
ik heb er immers voor betaald!
Da's een thuiskopie heffing .......quote:Op zondag 29 december 2013 20:22 schreef sp3c het volgende:
waarom moet ik dan die fucking heffing betalen
die zet hij niet daarop....quote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
En je download nooit een filmpje hè .......
Ja, want die heffing zit/zat ook op cassetebandjesquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
Dat is zo krom als wat natuurlijk.
Toen ik vroeger liedjes opnam van de radio op mijn cassetterecorder betaalde ik dat ook niet.
Nee heel vroeger niet volgens mij... dat kwam pas later. TOen ze geld roken waarschijnlijk.quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, want die heffing zit/zat ook op cassetebandjes
Op alle gegevensdragers ja en wees er maar blij mee of wil je bijvoorbeeld Duitse wetgeving. Daar moet je toch zeer, zeer uitkijken bij het downloaden van een filmpje of muziek, want dat is sowieso illegaal daar.quote:Op zondag 29 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
die zet hij niet daarop....
Zit er op laptops/pc's ook zo een heffing?
vooral seriesquote:Op zondag 29 december 2013 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
En je download nooit een filmpje hè .......
Dat is ook pas recent en was tijdelijk:quote:Op zondag 29 december 2013 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Op alle gegevensdragers ja en wees er maar blij mee of wil je bijvoorbeeld Duitse wetgeving. Daar moet je toch zeer, zeer uitkijken bij het downloaden van een filmpje of muziek, want dat is sowieso illegaal daar.
Ja op harde schijven is het recenter dan op cassettebandjes videobanden, cd's dvd's etc.quote:Op zondag 29 december 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is ook pas recent en was tijdelijk:
berichtje uit 2012
De overheid zal volgend jaar een tijdelijke thuiskopieheffing van 5 euro op elke nieuwe pc en laptop invoeren.
En wat denk je van supermarkten? Jattende klanten betaal je ook voor...quote:Op zondag 29 december 2013 20:28 schreef sp3c het volgende:
het is net zoiets als iedereen een euro extra belasting te laten betalen in het resteaurant omdat sommige mensen wegrennen zonder te betalen
ik vind het niet kunnen, tijd voor revolutie
Die heffing is maar 1 jaar geweest, alleen dit jaar. Dit ging dus over laptops..quote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
Ja op harde schijven is het recenter dan op cassettebandjes videobanden, cd's dvd's etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |