Mijn dag is weer goedquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een foutje mijnerzijds in de krant stond wel betaalt
Nee ik denk dat die Eibert ECHT zo'n domme lul is die het niet eerlijk vindt dat een roker z'n sigaretje rookt terwijl die gasten een stuk harder werken.quote:
Je staat er van te ijken hoe men protesteerd indien een niet roker evenveel pauze neemt als een roker dat is bij veel bedrijven een taboo!quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
hij kan toch ook gewoon met de rokers mee zonder te roken?
ambtenaren
dat heb ik nu echt nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Je staat er van te ijken hoe men protesteerd indien een niet roker evenveel pauze neemt als een roker dat is bij veel bedrijven een taboo!
Niet rokers worden geacht meer uren te werken dat is nu eenmaal zo ...
Jawelquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
overigens heb ik de rookpauze nooit gesnapt, je kunt toch wel een paar uur zonder te roken?
tijdens het sporten steek je er ook niet ff 1 op in de pauze
quote:
ik rook soms zelfs tijden het hardlopenquote:
Ik heb ze meegemaakt hoor bij tenniswedstrijden.quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
Ghe-ghe-ghe.quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Bij de overheid werken en daadwerkelijk iets doen
Eerste wat ik doe in het squatrek is een pijpje stoppen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik rook soms zelfs tijden het hardlopen
en dan de scheidsrechter de schuld geven dat ze iedere keer allerfok!kinglaatste staanquote:Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik heb ze meegemaakt hoor bij tenniswedstrijden.
Gewoon tussen 2 games even een sigaret opsteken.
Roker (geweest)? Zo niet, dan niet oordelen. Roken is een verslaving en aangezien nicotine vrij snel weer je lichaam uit is, is de impuls om een nieuwe aan te steken binnen een uur vaak wel weer aanwezig! Lastig dus voor de diehards om een werkdag niet te roken.quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
overigens heb ik de rookpauze nooit gesnapt, je kunt toch wel een paar uur zonder te roken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |