Mijn dag is weer goedquote:Op zondag 29 december 2013 19:38 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
een foutje mijnerzijds in de krant stond wel betaalt
Nee ik denk dat die Eibert ECHT zo'n domme lul is die het niet eerlijk vindt dat een roker z'n sigaretje rookt terwijl die gasten een stuk harder werken.quote:
Je staat er van te ijken hoe men protesteerd indien een niet roker evenveel pauze neemt als een roker dat is bij veel bedrijven een taboo!quote:Op zondag 29 december 2013 19:35 schreef sp3c het volgende:
hij kan toch ook gewoon met de rokers mee zonder te roken?
ambtenaren
dat heb ik nu echt nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 29 december 2013 20:29 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Je staat er van te ijken hoe men protesteerd indien een niet roker evenveel pauze neemt als een roker dat is bij veel bedrijven een taboo!
Niet rokers worden geacht meer uren te werken dat is nu eenmaal zo ...
Jawelquote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
overigens heb ik de rookpauze nooit gesnapt, je kunt toch wel een paar uur zonder te roken?
tijdens het sporten steek je er ook niet ff 1 op in de pauze
quote:
ik rook soms zelfs tijden het hardlopenquote:
Ik heb ze meegemaakt hoor bij tenniswedstrijden.quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
Ghe-ghe-ghe.quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Bij de overheid werken en daadwerkelijk iets doen
Eerste wat ik doe in het squatrek is een pijpje stoppen.quote:Op maandag 30 december 2013 14:46 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik rook soms zelfs tijden het hardlopen
en dan de scheidsrechter de schuld geven dat ze iedere keer allerfok!kinglaatste staanquote:Op maandag 30 december 2013 15:03 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik heb ze meegemaakt hoor bij tenniswedstrijden.
Gewoon tussen 2 games even een sigaret opsteken.
Roker (geweest)? Zo niet, dan niet oordelen. Roken is een verslaving en aangezien nicotine vrij snel weer je lichaam uit is, is de impuls om een nieuwe aan te steken binnen een uur vaak wel weer aanwezig! Lastig dus voor de diehards om een werkdag niet te roken.quote:Op zondag 29 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
overigens heb ik de rookpauze nooit gesnapt, je kunt toch wel een paar uur zonder te roken?
Lol!quote:Op maandag 30 december 2013 10:12 schreef HaywoodJablome het volgende:
Bij de overheid werken en daadwerkelijk iets doen
Oh jij bent er dus 1 van dat alleen winnen belangrijk is?quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:17 schreef sp3c het volgende:
of het is van dat meedoen is belangrijker dan winnen volk, die vind ik nog matiger
Zat topsporters die roken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 03:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dan de scheidsrechter de schuld geven dat ze iedere keer allerfok!kinglaatste staan
Oh jij bent er dus 1 die de "verslaving" de schuld geeftquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh jij bent er dus 1 van dat alleen winnen belangrijk is?
Nee dan heb je het verkeerd begrepen, ik denk dat je even die nicotine uit je oren moet verwijderen!quote:Op dinsdag 31 december 2013 09:20 schreef byah het volgende:
[..]
Oh jij bent er dus 1 die de "verslaving" de schuld geeft
ik ben het nog steeds (groot pakje per dag op mijn hoogtepunt) en het mooie aan fok! is dat ik sowieso mag oordelenquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Roker (geweest)? Zo niet, dan niet oordelen. Roken is een verslaving en aangezien nicotine vrij snel weer je lichaam uit is, is de impuls om een nieuwe aan te steken binnen een uur vaak wel weer aanwezig! Lastig dus voor de diehards om een werkdag niet te roken.
Toen ik nog rookte en op kantoor werkte, deelde ik mijn middagpauze op in 6 x 10 minuten en die gebruikte ik de dag door voor de combi; buiten een stukje lopen met een koffie en peuk. Oke het roken was slecht en goor, maar even afstand van je werk nemen en buiten zijn was wel fijn.
nee maar roepen dat meedoen belangrijker is dan winnen vind ik zo matigquote:Op dinsdag 31 december 2013 09:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Oh jij bent er dus 1 van dat alleen winnen belangrijk is?
ja en hoeveel steken er in de pauze ff een sigeretje opquote:
nee in dit geval een gebrek aan (zelf)disciplinequote:Op dinsdag 31 december 2013 09:20 schreef byah het volgende:
[..]
Oh jij bent er dus 1 die de "verslaving" de schuld geeft
176quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en hoeveel steken er in de pauze ff een sigeretje op
0?
ja goed verhaal manquote:
Johan Cruijff rookte tijdens de rust, bijvoorbeeld.quote:
Ok, excuses, zo zie je maar, had ik ook te snel een oordeel!quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben het nog steeds (groot pakje per dag op mijn hoogtepunt) en het mooie aan fok! is dat ik sowieso mag oordelen
vind het altijd echt onzin dat mensen om het uur naar buiten rennen om te paffen, je kunt echt wel een paar uur zonder, dan kun je roken als iedereen pauze heeft
[..]
nee maar roepen dat meedoen belangrijker is dan winnen vind ik zo matig
vorig jaar speelde het oranje ijshockeyteam in het Olympisch Kwalificatietoernooi tegen grootmachten als Duitsland ... gasten stegen echt boven zichzelf uit maar verloren toch alles, zoals verwacht en het was al reuze knap dat ze zover zijn gekomen maar godverdomme wat vond ik het matig
al is dat een beetje offtopic
graag zelfs, ik rook sinds een half jaar ofzo alleen nog maar tijdens het uitgaan en daar wil ik ook eigenlijk wel vanaf maar je zit in een bepaalde kring als het ware en met wat drank op wordt de drempel steeds lagerquote:Op dinsdag 31 december 2013 11:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, excuses, zo zie je maar, had ik ook te snel een oordeel!![]()
Persoonlijk vind ik sporten fijn voor het sporten zelf, meedoen is belangrijker dan winnen, maar vaak wil ik dan wel van mezelf winnen, doelen stellen, verbeteren e.d. Ik doe niet aan teamsports, dan is dat wel anders ja. Dan vern**k je het met je peukjes roken voor de ander.![]()
Persoonlijk ben ik geen fan van de combi sporten en roken, sowieso rook ik al een aantal jaren niet meer. Toen ik nog rookte was ik best verslaafd, een paar uur zonder kon wel, maar ik kon me dan niet meer goed concentreren; lees; afkickverschijnselen. Ben zo blij dat ik er vanaf ben.![]()
Wil jij dan niet stoppen trouwens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |