SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Yep!!quote:
En terecht. Een Queen klassieker verkrachtenquote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Chantal Janzen toen over dat zingende hockeytrutje..."wat kan ze goed hockeyen, hé?"epische troll.
quote:
ik heb ze een keertje live gezien in het theaterquote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef Molurus het volgende:
[..]
Yep!!![]()
Echt heel bizar. Ik gok dat de helft van de eerstejaars niet eens wist wie ze waren.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef Gehenna het volgende:
Ook al zo'n bazenhoes
[ afbeelding ]
De hele LP zit trouwens vol met mooie tekeningen
Dank je, ik dacht dat er nog iemand moest posten.....quote:
Drive is ook wel mooi.quote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef IJsblock het volgende:
678 Appleknockers Flophouse Cuby & The Blizzards
677 If You Leave Me Now Chicago
676 Apache The Shadows
675 Jailhouse Rock Elvis Presley
Dit is te doen, de rest hiervoor is eigenlijk
Apachequote:Op zondag 29 december 2013 14:55 schreef IJsblock het volgende:
678 Appleknockers Flophouse Cuby & The Blizzards
677 If You Leave Me Now Chicago
676 Apache The Shadows
675 Jailhouse Rock Elvis Presley
Dit is te doen, de rest hiervoor is eigenlijk
Zelfde nummer als altijdquote:Op zondag 29 december 2013 14:56 schreef Tijn het volgende:
Hmmm... Ik dach eerst dat het een Mellotron-fluit () was, maar nu twijfel of ik of het toch niet een of andere synthesizer is
Wel een beetje deprimerendquote:
Gelukkig, het gezeur van mijn vriendin om af te wassen ook niet.....quote:
Wat nou als er eentje dood gaat?quote:Op zondag 29 december 2013 14:57 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nop nooit never...in ieder geval nooit vanzelf
Dat is juist mooi.quote:
Beetje vingerverf erbij en je komt al een heel eindquote:
Het is geen feest als je niet eerst langs de EHBO ben geweestquote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat nou als er eentje dood gaat?
Als je een beetje goedmikt heb je een discobalquote:
Hij is al dood, dat kan Antonie niet nog een keer doenquote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar in de top 100 minstens ?
tenzij je hertrouwd, dan kun je weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 29 december 2013 14:59 schreef glittertje39 het volgende:
[..]dat is DE oplossing...dan houdt het eindelijk wel op
Nee, bedanktquote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar in de top 100 minstens ?
SEH heet dat tegenwoordigquote:Op zondag 29 december 2013 14:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het is geen feest als je niet eerst langs de EHBO ben geweest
Te weinigquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die grap nou al gemaakt?
Net als Katja Schuurman met haar PC-hit "maar nu heb ik er een"......quote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moet volgend jaar ook maar in de lijst.
I am a calendar girlquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die moet volgend jaar ook maar in de lijst.
Goed voor de plaatjes hierquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Net als Katja Schuurman met haar PC-hit "maar nu heb ik er een"......
He, Ademnood staat er ook niet inquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Mooi.quote:
Oh er komen nu trauma's naar bovenquote:Op zondag 29 december 2013 15:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Schumacher doet een Verstappen?quote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef glittertje39 het volgende:
michael schumacher ook gewond met off piste skieen
Leuk he, de jaren 90 bewust meemaken......quote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh er komen nu trauma's naar boven
It's all coming backquote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Leuk he, de jaren 90 bewust meemaken......
maar dan met een grote steen en geen gridquote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schumacher doet een Verstappen?
Flauwquote:Op zondag 29 december 2013 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schumacher doet een Verstappen?
Ik las Walibiquote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bij de Efteling, gelukkig
terwijl je ook gewoon in de rij kunt gaan staan bij het top 2000 caféquote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is echt de treurigheid ten top...een vrije dag zo verneuken
Succesquote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Daarom volgend jaar Dingetje erin
Ik las Elf...quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bij de Efteling, gelukkig
quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
terwijl je ook gewoon in de rij kunt gaan staan bij het top 2000 café
plundra....quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Ferdo het volgende:
Is het zondag halve prijs bij de IKEA Delft of zo?
Staan zeker ook van die borden, net als bij de Efteling...Vanaf hier nog 60 minuten om een half uurtje naar binnen te mogen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
terwijl je ook gewoon in de rij kunt gaan staan bij het top 2000 café
Je hebt schaapgelekquote:
welke afstanden vandaag?quote:
Plannen genoeg. En vijf jaar later hangt hij waarschijnlijk aan het zuurstof te wachten op de dag dat hij aan de beurt is voor het toilet.quote:Op zondag 29 december 2013 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
mijnpensioenoverzicht.nl![]()
Ik word echt schijtziek van die reclame
1500 v en 1000 mquote:
Jupquote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Plannen genoeg. En vijf jaar later hangt hij waarschijnlijk aan het zuurstof te wachten op de dag dat hij aan de beurt is voor het toilet.
Die is inderdaad ook irritant.quote:Op zondag 29 december 2013 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
mijnpensioenoverzicht.nl![]()
Ik word echt schijtziek van die reclame
Die trouwens niet echt garen spinnen bij die musical, qua Top 2000. Eén notering slechts.quote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef laxus13 het volgende:
Alle reclames![]()
Behalve van de Four Seasons
Ik vind dat we moeten proberen om echte kwaliteit die ontbreekt de lijst in te krijgenquote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een goed idee. Kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen!
ik ga kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1500 v en 1000 m
1000 m kan heel belangrijk worden voor Hospes en zelfs Smeekens
Een goede automatisering doet datquote:Op zondag 29 december 2013 15:06 schreef Gehenna het volgende:
Hoorde ik nu net dat de DJ werd afgekapt door de reclame?
Ik doe mee!quote:Op zondag 29 december 2013 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat we moeten proberen om echte kwaliteit die ontbreekt de lijst in te krijgen
overdag meer reclame dan s'avonds sowiesoquote:
quote:
maar zoooooo kapot gedraaid.quote:
Tegen die tijd even een topic openen, met 2 stemmen komt hij niet ver....quote:Op zondag 29 december 2013 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Begin november er maar vast eens induiken
Samen staan we sterk
Het was even leuk. Toen werd het huppelkutterig.quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Won't Cry en Plug It In vond ik beter
Play This Game is de enige die luisterbaar is.quote:
Hij?quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tegen die tijd even een topic openen, met 2 stemmen komt hij niet ver....
Leo Blokhuisquote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef glittertje39 het volgende:
wie was dat ook alweer gisteren die zei dat het 18 euro kostte om bij het cafe binnen te komen?
iemand met een depressiequote:Op zondag 29 december 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar serieus, je kunt je favoriete nummer kiezen, wie kiest dan.. dit?
Nee die kiest REMquote:
Datzelfde geldt voor Gers, Ali B, Marco Borsato et cetera.quote:Op zondag 29 december 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar serieus, je kunt je favoriete nummer kiezen, wie kiest dan.. dit?
Je verwacht het nietquote:
En Herman van Veen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het is sowieso een mager middagje, met slechts een handvol écht goede nummers.
Gelukkig komt Supertramp straks weer voorbij.
Mijn eerste gedachte ging uit naar Manic Street Preachersquote:
Good Lord, would u hit him whit a Mercedez Benzquote:
Mijn Lavalamp dan!quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ging uit naar Manic Street Preachers
Die noemde ik onlangs, en kreeg best veel bijval, dus een goede keuze lijkt me
God straft meteenquote:
Waarheid!quote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander is echt slechter dan Ringo.
Ze was dan wel weer de enige met nog een vleugje uitstralingquote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind het bij Krezip altijd wel ironisch dat de lelijkste meid van de band, zo sexy wil overkomen
Dat heeft mijn magnetron ook.quote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ze was dan wel weer de enige met nog een vleugje uitstraling
En ego, vergeet haar ego nietquote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar keer gezien, in het begin een leuk bandje. De laatste keer was het echt Jacqueline + Band. De rest stond ineens achterin weggemoffeld op het podiumquote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
O ja?quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef laxus13 het volgende:
Mhaw Bruce heeft toch veel beter dan dit
Was die in het water gevallen dan?quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Talking about Bruce...zn nieuwe album is vandaag uitgelekt.
De bezetting is toch ook een paar keer gewijzigd?quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb ze een paar keer gezien, in het begin een leuk bandje. De laatste keer was het echt Jacqueline + Band. De rest stond ineens achterin weggemoffeld op het podium
Sander Lantinga.quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Elfletterig het volgende:
Poll: Welke Sander is flauwer?
• Sander Guis
• Sander de Heer
• Ze zijn allebei even flauw
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Duhhh...quote:
Was mn favoriet toenquote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander de Heer was naadje bij WIDM 05.
Dezelfde 3 dames speelde wel mee elke keer, de rest heb ik niet zo op gelet eigenlijkquote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De bezetting is toch ook een paar keer gewijzigd?
Mijn favoriet was Staverman toentertijd.quote:
hij was hartstikke fanatiek, iets te denk ikquote:Op zondag 29 december 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander de Heer was naadje bij WIDM 05.
Teveel tequila is dan weer niet goed.quote:Op zondag 29 december 2013 15:15 schreef IJsblock het volgende:
alles met te ervoor is slecht, behalve tequila...
En tevredenquote:Op zondag 29 december 2013 15:15 schreef IJsblock het volgende:
alles met te ervoor is slecht, behalve tequila...
Bruce heeft maar anderhalf goede nummers.quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef laxus13 het volgende:
Mhaw Bruce heeft toch veel beter dan dit
Dat was ie zekerquote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hij was hartstikke fanatiek, iets te denk ik
fixedquote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Gehenna het volgende:
The Eagles
Dit klinkt al Neil Young, maar dan gruwelijk kut
Ik vind jou wel een prima smaak hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Gehenna het volgende:
The Eagles
Dit klinkt al Neil Young, maar dan gruwelijk kut
Was dat het seizoen met Yvonne? Marc-Marie is nog steeds een uberbaas, maar Sanne Vogel en Kees Tol waren ook geniaalquote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hij was hartstikke fanatiek, iets te denk ik
met yvon jaspers iddquote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat het seizoen met Yvonne? Marc-Marie is nog steeds een uberbaas, maar Sanne Vogel en Kees Tol waren ook geniaal
Sanne Vogel is een zeikwijf. Vreselijk irritant in ERquote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat het seizoen met Yvonne? Marc-Marie is nog steeds een uberbaas, maar Sanne Vogel en Kees Tol waren ook geniaal
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een prima smaak hebben.
Ja, dat had ik door, daarom die smiley.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Drive & REM zijn eigenlijk twee tegenstrijdige begrippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |