terwijl je ook gewoon in de rij kunt gaan staan bij het top 2000 caféquote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is echt de treurigheid ten top...een vrije dag zo verneuken
Succesquote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Daarom volgend jaar Dingetje erin
Ik las Elf...quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet bij de Efteling, gelukkig
quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
terwijl je ook gewoon in de rij kunt gaan staan bij het top 2000 café
plundra....quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Ferdo het volgende:
Is het zondag halve prijs bij de IKEA Delft of zo?
Staan zeker ook van die borden, net als bij de Efteling...Vanaf hier nog 60 minuten om een half uurtje naar binnen te mogen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
terwijl je ook gewoon in de rij kunt gaan staan bij het top 2000 café
Je hebt schaapgelekquote:
welke afstanden vandaag?quote:
Plannen genoeg. En vijf jaar later hangt hij waarschijnlijk aan het zuurstof te wachten op de dag dat hij aan de beurt is voor het toilet.quote:Op zondag 29 december 2013 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
mijnpensioenoverzicht.nl![]()
Ik word echt schijtziek van die reclame
1500 v en 1000 mquote:
Jupquote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Plannen genoeg. En vijf jaar later hangt hij waarschijnlijk aan het zuurstof te wachten op de dag dat hij aan de beurt is voor het toilet.
Die is inderdaad ook irritant.quote:Op zondag 29 december 2013 15:04 schreef datismijnmening het volgende:
mijnpensioenoverzicht.nl![]()
Ik word echt schijtziek van die reclame
Die trouwens niet echt garen spinnen bij die musical, qua Top 2000. Eén notering slechts.quote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef laxus13 het volgende:
Alle reclames![]()
Behalve van de Four Seasons
Ik vind dat we moeten proberen om echte kwaliteit die ontbreekt de lijst in te krijgenquote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best een goed idee. Kaplaarzen. Fijne rubberen kaplaarzen!
ik ga kijkenquote:Op zondag 29 december 2013 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1500 v en 1000 m
1000 m kan heel belangrijk worden voor Hospes en zelfs Smeekens
Een goede automatisering doet datquote:Op zondag 29 december 2013 15:06 schreef Gehenna het volgende:
Hoorde ik nu net dat de DJ werd afgekapt door de reclame?
Ik doe mee!quote:Op zondag 29 december 2013 15:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat we moeten proberen om echte kwaliteit die ontbreekt de lijst in te krijgen
overdag meer reclame dan s'avonds sowiesoquote:
quote:
maar zoooooo kapot gedraaid.quote:
Tegen die tijd even een topic openen, met 2 stemmen komt hij niet ver....quote:Op zondag 29 december 2013 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Begin november er maar vast eens induiken
Samen staan we sterk
Het was even leuk. Toen werd het huppelkutterig.quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Won't Cry en Plug It In vond ik beter
Play This Game is de enige die luisterbaar is.quote:
Hij?quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tegen die tijd even een topic openen, met 2 stemmen komt hij niet ver....
Leo Blokhuisquote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef glittertje39 het volgende:
wie was dat ook alweer gisteren die zei dat het 18 euro kostte om bij het cafe binnen te komen?
iemand met een depressiequote:Op zondag 29 december 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar serieus, je kunt je favoriete nummer kiezen, wie kiest dan.. dit?
Nee die kiest REMquote:
Datzelfde geldt voor Gers, Ali B, Marco Borsato et cetera.quote:Op zondag 29 december 2013 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar serieus, je kunt je favoriete nummer kiezen, wie kiest dan.. dit?
Je verwacht het nietquote:
En Herman van Veen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Het is sowieso een mager middagje, met slechts een handvol écht goede nummers.
Gelukkig komt Supertramp straks weer voorbij.
Mijn eerste gedachte ging uit naar Manic Street Preachersquote:
Good Lord, would u hit him whit a Mercedez Benzquote:
Mijn Lavalamp dan!quote:Op zondag 29 december 2013 15:10 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ging uit naar Manic Street Preachers
Die noemde ik onlangs, en kreeg best veel bijval, dus een goede keuze lijkt me
God straft meteenquote:
Waarheid!quote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander is echt slechter dan Ringo.
Ze was dan wel weer de enige met nog een vleugje uitstralingquote:Op zondag 29 december 2013 15:11 schreef Gehenna het volgende:
Ik vind het bij Krezip altijd wel ironisch dat de lelijkste meid van de band, zo sexy wil overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |