punt zeker?quote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
Matig nummer van The Police did
Dat heb ik met Wes als die Alane zingt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Sting is de Engelse Frank Boeijen. Je verstaat hem nooit
Ik plaats ze altijd met tts, makkelijker kan niet.quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit nu zelfs met tabtab spatie, dat heb ik normaal alleen met SR en belangrijke wedstrijden van Nederland
Nou, ik hoor duizend keer liever The Police dan die kwijlbek van een Dinand met z'n nepband. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar op stemmen.quote:
Ja ik voel me dan zo gehaast, daarnaast gaat het niet als je net plaatje hebt gezocht enzquote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik plaats ze altijd met tts, makkelijker kan niet.
quote:
amenquote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, ik hoor duizend keer liever The Police dan die kwijlbek van een Dinand met z'n nepband. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar op stemmen.
Lui-lak hang je jas op...quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat heb ik met Wes als die Alane zingt.
Beter dan Ringoquote:
Dinand is echt totaal talentloos idd.quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, ik hoor duizend keer liever The Police dan die kwijlbek van een Dinand met z'n nepband. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar op stemmen.
Zoiets heet top-40 en dat geldt voor heel veel nummers in de top-2000quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed dat ze Stewart Copeland voor hem uit de band hebben getrapt.quote:
Die kan er HE-LE-MAAL niets van, he, ouwe reus?quote:Op zondag 29 december 2013 14:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dinand is echt totaal talentloos idd.
Ze wilden eerst Ringo Starr bellen maar die zat in een of ander bandje uit Liverpool te jammen....quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Goed dat ze Stewart Copeland voor hem uit de band hebben getrapt.
Tats?quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
No way!quote:Op zondag 29 december 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De originele drumpartij is van Ringo.
Na deze de beste jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Na het zuur komt het zoet gaat hier wel heel erg op. Hier eens een keer wel.quote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef FritsFlits het volgende:
Na die van Kane:
689 -- Jeff Wayne - Forever Autumn
Die LP van War of the Worldsquote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Na het zuur komt het zoet gaat hier wel heel erg op. Hier eens een keer wel.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de hoogste Police in de lijst?Arrest this manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier valt Gijs toch wel erg door de mandquote:
Ik ga toch voor the amazing stroopwafels.quote:Op zondag 29 december 2013 14:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat is nog steeds de Raggende Manne, punt.
Hopelijk was hij sarcastisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Niet eens de beste van Den Haagquote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
"Beste Band van NL"
Ik moest proesten van het lachen.
Oude Maaswegquote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik ga toch voor the amazing stroopwafels.
Ik vind het ook een mysterie. De band schijnt heel veel fans te hebben, maar ik ben er nog nooit één tegen gekomenquote:Op zondag 29 december 2013 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kane... wie stemt daar nou op?
Ik ken geen mensen die dat doen.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik schakel zelfs vrijwillig naar Skyradio nu
Wat kan ze acteren he, die meid.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat kan ze acteren he, die meid.
Bij eerstejaarskamp zaten we gezellig rond een kampvuur.. bleken ze gewoon the amazing stroopwafels te hebben uitgenodigd om bij het kampvuur te komen spelen.quote:
Chantal Janzen toen over dat zingende hockeytrutje..."wat kan ze goed hockeyen, hé?"epische troll.quote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Wat kan ze acteren he, die meid.
Dat geldt voor bijna alles ui NLquote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef Moody het volgende:
Kane is gewoon een doorsnee pop/rock bandje. Omdat ze uit Nederland komen zijn ze bekend in Nederland. In Nederlanden worden de tienduidenden doorsnee pop/rock bandjes uit het buitenland amper gedraaid.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:53 schreef Molurus het volgende:
[..]
Bij eerstejaarskamp zaten we gezellig rond een kampvuur.. bleken ze gewoon the amazing stroopwafels te hebben uitgenodigd om bij het kampvuur te komen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |