Nee kreeg even telefoontje met vervelend nieuws....maar ik ben er weer.quote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nu hoor je Uccie niet over de sax
Ik kies The Day Before You Came.quote:Op zondag 29 december 2013 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
SOS is de beste van ABBA. Full stop.
Zijn solowerk vind ik vaak leukerquote:
is veel zeikerigerderquote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn solowerk vind ik vaak leuker
Nee, daar zit die fijne bas niet inquote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn solowerk vind ik vaak leuker
punt zeker?quote:Op zondag 29 december 2013 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
Matig nummer van The Police did
Dat heb ik met Wes als die Alane zingt.quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Sting is de Engelse Frank Boeijen. Je verstaat hem nooit
Ik plaats ze altijd met tts, makkelijker kan niet.quote:Op zondag 29 december 2013 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit nu zelfs met tabtab spatie, dat heb ik normaal alleen met SR en belangrijke wedstrijden van Nederland
Nou, ik hoor duizend keer liever The Police dan die kwijlbek van een Dinand met z'n nepband. Ik snap echt niet dat er mensen zijn die daar op stemmen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |