Ik ook.quote:
Hopelijk de tien seconden-versie. Die eindigt na de eerste regel.quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Abel komt nog met ik doe de deur dicht!
Vreemd iddquote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Break on Through staat er nog altijd niet in, schande..
Het is gewoon té druk en té flauwquote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelden zo'n zootje in een topic gezien, heerlijk
Niet meer de poetische teksten vanwege de druk van de studio inderdaad. En zijn band begon hem ook wel een beetje zat te geraken...quote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef Moody het volgende:
Jim was bij dit nummer al heel ver heenNiet zijn beste zeg maar gerust....
Die heb ik nog liggen van Dionysos....Ruffneck dus....quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach er missen zo veel mooie nummers van The Doors, kan er zo 10 opnoemen die er in mogenquote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik probeerde een parodie van Johan Derksen neer te zetten. Het is niet mijn mening...quote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Toto één van de beste drummers ter wereld, dus gaat die vlieger niet op.![]()
Geweldige band! Met hun beste nummers helaas niet in de top2000
Die kan ik me ook nog wel herinnerenquote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die heb ik nog liggen van Dionysos....Ruffneck dus....
Maar Break on Through is wel 1 van de bekendste..quote:Op zondag 29 december 2013 14:41 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ach er missen zo veel mooie nummers van The Doors, kan er zo 10 opnoemen die er in mogen
ik krijg het niet eens bijgehouden....quote:Op zondag 29 december 2013 14:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelden zo'n zootje in een topic gezien, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |