Ik doe het juist rustig aan.quote:Op zondag 29 december 2013 14:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij hebt een sneltoets voor die grappen, kan niet anders
Of een groot stuk open water...of valt die er net buiten?quote:
Disturbing noticequote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Geef James Taylor een tondeuse en neem zijn scheermes weg en t is net Leo Blokhuis
onder mequote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wou zeggen, er zat net een elmo onder je
Waar moet ik beginnen?quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef D. het volgende:
The Lizard King, he can do anything
Touch me
Nee, de schrijfster van dit nummer dus, Carole King.quote:
Abel komt nog met ik doe de deur dicht!quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Cee het volgende:
Ik wil hier een grap maken maar ik zal die open deur niet intrappen.
Kom maar hoor Ceequote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Cee het volgende:
Ik wist niet dat dit uit een musical kwam..quote:Op zondag 29 december 2013 14:37 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Dag jongens en meisjes, zitten jullie er al klaar voor? Ik wel. Het titelnummer uit mijn favoriete musical komt eraan! Doen jullie allemaal gezellig mee?
Van de pepermunt?quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, de schrijfster van dit nummer dus, Carole King.
Het nummer hierna pas, sorryquote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dit uit een musical kwam..
gewoon doen...quote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef Cee het volgende:
Gelukkig heeft Toto één van de beste drummers ter wereld, dus gaat die vlieger niet op.quote:Op zondag 29 december 2013 14:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het bijschrift mist nog. Waarschijnlijk zoiets als:
Persoonlijk ben ik niet zo onder de indruk van de muzikale vaardigheden van deze heren. Ze mogen dan vrij redelijk kunnen samenspelen, maar dan ben je nog geen topartiest.
[..]
Nee
Laat maar, ik zat ernaast.quote:
Dan lig ik op bed met de deur dichtquote:Op zondag 29 december 2013 14:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Abel komt nog met ik doe de deur dicht!
Ik vind het wel hun bestequote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef Moody het volgende:
Jim was bij dit nummer al heel ver heenNiet zijn beste zeg maar gerust....
Kun je nagaan hoe ver hij heen was bij the Alabama Songquote:Op zondag 29 december 2013 14:39 schreef Moody het volgende:
Jim was bij dit nummer al heel ver heenNiet zijn beste zeg maar gerust....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |