Teveel tequila is dan weer niet goed.quote:Op zondag 29 december 2013 15:15 schreef IJsblock het volgende:
alles met te ervoor is slecht, behalve tequila...
En tevredenquote:Op zondag 29 december 2013 15:15 schreef IJsblock het volgende:
alles met te ervoor is slecht, behalve tequila...
Bruce heeft maar anderhalf goede nummers.quote:Op zondag 29 december 2013 15:13 schreef laxus13 het volgende:
Mhaw Bruce heeft toch veel beter dan dit
Dat was ie zekerquote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hij was hartstikke fanatiek, iets te denk ik
fixedquote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Gehenna het volgende:
The Eagles
Dit klinkt al Neil Young, maar dan gruwelijk kut
Ik vind jou wel een prima smaak hebben.quote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Gehenna het volgende:
The Eagles
Dit klinkt al Neil Young, maar dan gruwelijk kut
Was dat het seizoen met Yvonne? Marc-Marie is nog steeds een uberbaas, maar Sanne Vogel en Kees Tol waren ook geniaalquote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Homdeck het volgende:
[..]
hij was hartstikke fanatiek, iets te denk ik
met yvon jaspers iddquote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat het seizoen met Yvonne? Marc-Marie is nog steeds een uberbaas, maar Sanne Vogel en Kees Tol waren ook geniaal
Sanne Vogel is een zeikwijf. Vreselijk irritant in ERquote:Op zondag 29 december 2013 15:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Was dat het seizoen met Yvonne? Marc-Marie is nog steeds een uberbaas, maar Sanne Vogel en Kees Tol waren ook geniaal
quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind jou wel een prima smaak hebben.
Ja, dat had ik door, daarom die smiley.quote:
quote:Op zondag 29 december 2013 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
Drive & REM zijn eigenlijk twee tegenstrijdige begrippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |