Nee, dat zeker niet hoorquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit de beste Franstalige plaat ooit? Misschien wel, stiekem...
Het scoort in elk geval hoog.
Dat is wel een hele boude opmerking Elf.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, dat was Lenny Kuhr en dat was bij 'Visite'quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Ferdo het volgende:
Er zong ook nog een Nederlands jochie mee.
Plastic Bertrand is ook wel tofquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
En nog zonder Jokes Karaoke toen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was Lenny Kuhr en dat was bij 'Visite'
Kost me ook veel typwerk. Ik zou Go West ongeveer in de middenmoot plaatsen. De single ervoor, het Top 2000-waardige Can You Forgive Her, vind ik veel en veel beter. Maar goed, we gaan weer over Franse kinderen praten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als er eentje nog minder is ,dan mag je die noemen
Ik weet er geen
Veel stemmen vanuit de hoek van de Stichting Martijn dus?quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
O jee het nummer waarop gestemd wordt omdat die jongens zo schattig waren
Zouk Machine - Maldònquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mij betreft is er geen leuker frans plaatje dan dit.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Plastic Bertrand is ook wel tofCa Plane Pour Moi, Eurotrip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
dit ....quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef waxmask het volgende:
De eerste 2 gekkies met kekke glowstaafjes in het haar zijn weer gesignaleerd....
Hoezo? Het is toch een fijn nummer.quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een hele boude opmerking Elf.
In de middenmootquote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kost me ook veel typwerk. Ik zou Go West ongeveer in de middenmoot plaatsen. De single ervoor, het Top 2000-waardige Can You Forgive Her, vind ik veel en veel beter. Maar goed, we gaan weer over Franse kinderen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |