Anders werd het Nick & Simon-quotum ook niet gehaald.quote:Op zondag 29 december 2013 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. En dat is best kwalijk.
en dan ga JIJ NIET naar het concertquote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef FritsFlits het volgende:
Tering, ik krijg tranen hiervanmooi
quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Dankzij een post van glittertje heb ik mijn vader kaartjes voor Ennio kado kunnen doen
Ik zou gaan als ik niet ging verhuizenquote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en dan ga JIJ NIET naar het concert
Hij start vooral wat sloomquote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de videoclip wel wat aan de lange kant
quote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de videoclip wel wat aan de lange kant
Vind ik ook. Veeeeeeel leuker zelfs. Pet Shop Boys hebben trouwens ooit ook een stukje muziek van Ennio Morricone gebruikt. Namelijk in het nummer "It Couldn't Happen Here" uit 1987. Cirkeltje weer rond.quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Origineel van Pet Shop Boys is leuker
Waarheid.quote:
Sick & Niemonquote:Op zondag 29 december 2013 14:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Anders werd het Nick & Simon-quotum ook niet gehaald.
Minste van PSBquote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Origineel van Pet Shop Boys is leuker
Zij was echt knap.. Nu is ze echt lelijk verbouwdquote:
Aan Jody Bernal denken is nooit grappigquote:Op zondag 29 december 2013 14:21 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Bij dit nummer moet ik immer en altijd aan Jody Bernal denken.Vanwege dit (vanaf ca. 3.35):
Dit klinkt bijna heel erg fout...quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
O jee het nummer waarop gestemd wordt omdat die jongens zo schattig waren
Ze hebben inderdaad veel betere nummers gemaakt. Maar die ga ik nu niet allemaal uittypen, want dan ben ik over een kwartier nog niet klaar.quote:
Ja het komt er in de buurt maar deze is leukquote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit nummer niet zo, ik zou bijna zeggen dat het disco was
quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook en meteen als eerste gedraaid toen ik mijn collectie verhuisd had
Net als de Kelly Familyquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
Ze bestaan nog steeds overigens, alleen verandert de samenstelling van het groepje steeds.
Als er eentje nog minder is ,dan mag je die noemenquote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad veel betere nummers gemaakt. Maar die ga ik nu niet allemaal uittypen, want dan ben ik over een kwartier nog niet klaar.
Neuh.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit de beste Franstalige plaat ooit? Misschien wel, stiekem...
Het scoort in elk geval hoog.
Ne me quittez pasquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Gilbert Becaud-Nathalie!quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Kids in America stond ook in de top 100 in 1983, maar dat was zo te zien eenmalig.quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen 2000 en 2008. Ook Never Trust A Stranger en Chequered Love stonden er ooit in.
Nee, dat zeker niet hoorquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Dat is wel een hele boude opmerking Elf.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Nee, dat was Lenny Kuhr en dat was bij 'Visite'quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Ferdo het volgende:
Er zong ook nog een Nederlands jochie mee.
Plastic Bertrand is ook wel tofquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
En nog zonder Jokes Karaoke toen.quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat was Lenny Kuhr en dat was bij 'Visite'
Kost me ook veel typwerk. Ik zou Go West ongeveer in de middenmoot plaatsen. De single ervoor, het Top 2000-waardige Can You Forgive Her, vind ik veel en veel beter. Maar goed, we gaan weer over Franse kinderen praten.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef D. het volgende:
[..]
Als er eentje nog minder is ,dan mag je die noemen
Ik weet er geen
Veel stemmen vanuit de hoek van de Stichting Martijn dus?quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Bos81 het volgende:
O jee het nummer waarop gestemd wordt omdat die jongens zo schattig waren
Zouk Machine - Maldònquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mij betreft is er geen leuker frans plaatje dan dit.
quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Plastic Bertrand is ook wel tofCa Plane Pour Moi, Eurotrip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
dit ....quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef waxmask het volgende:
De eerste 2 gekkies met kekke glowstaafjes in het haar zijn weer gesignaleerd....
Hoezo? Het is toch een fijn nummer.quote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel een hele boude opmerking Elf.
In de middenmootquote:Op zondag 29 december 2013 14:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kost me ook veel typwerk. Ik zou Go West ongeveer in de middenmoot plaatsen. De single ervoor, het Top 2000-waardige Can You Forgive Her, vind ik veel en veel beter. Maar goed, we gaan weer over Franse kinderen praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |