Ze hebben inderdaad veel betere nummers gemaakt. Maar die ga ik nu niet allemaal uittypen, want dan ben ik over een kwartier nog niet klaar.quote:
Ja het komt er in de buurt maar deze is leukquote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit nummer niet zo, ik zou bijna zeggen dat het disco was
quote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ook en meteen als eerste gedraaid toen ik mijn collectie verhuisd had
Net als de Kelly Familyquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Karina het volgende:
Ze bestaan nog steeds overigens, alleen verandert de samenstelling van het groepje steeds.
Als er eentje nog minder is ,dan mag je die noemenquote:Op zondag 29 december 2013 14:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben inderdaad veel betere nummers gemaakt. Maar die ga ik nu niet allemaal uittypen, want dan ben ik over een kwartier nog niet klaar.
Neuh.quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit de beste Franstalige plaat ooit? Misschien wel, stiekem...
Het scoort in elk geval hoog.
Ne me quittez pasquote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Gilbert Becaud-Nathalie!quote:Op zondag 29 december 2013 14:23 schreef Elfletterig het volgende:
Kids in America stond ook in de top 100 in 1983, maar dat was zo te zien eenmalig.quote:Op zondag 29 december 2013 14:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tussen 2000 en 2008. Ook Never Trust A Stranger en Chequered Love stonden er ooit in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |