SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Jammer man. Wordt er steeds enthousiaster over de laatste jarenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef Molurus het volgende:
[..]
Sorry, ik heb een grondige ABBA-allergie.
Heeft ook deels te maken met de begrafenis van mijn oma. Die hield eigenlijk helemaal niet van muziek, maar iemand had haar ooit wel eens horen zeggen dat ze dancing queen een leuk liedje vond, dus dat werd gedraaid op de begrafenis. Gruwelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jammer man. Wordt er steeds enthousiaster over de laatste jaren
Mijn Engels leraar in de 6e praatte ook zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sprak hij het nou uit als The Smis?
Bert Smeetsman.
Dan ben je voor het leven getekend.. niet sarcastisch bedoeld. Ik kan ook sommige platen niet meer horen door begrafenissenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef Molurus het volgende:
[..]
Heeft ook deels te maken met de begrafenis van mijn oma. Die hield eigenlijk helemaal niet van muziek, maar iemand had haar ooit wel eens horen zeggen dat ze dancing queen een leuk liedje vond, dus dat werd gedraaid op de begrafenis. Gruwelijk.
quote:
With Mr. George Bush!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet me denken aan die persiflage in Kopspijkers.
Wat een gekkigheid weer van jouquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Bij Willy moet ik nu aan een andere Willy denken.
Gekkahghèedquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Silly Willyquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:21 schreef Stickertje het volgende:
*zet geluid vast harder voor #948
#FreeWillyquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bij het horen van Willy kijk ik altijd even naar beneden.
Kopspijkers heeft deze van Drs P ook gepersifleerd trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Doet me denken aan die persiflage in Kopspijkers.
Je wordt uit de trojka geworpen?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Uccie het volgende:
Drs P...... dit is geen liedje voor mij
Leuk tochquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit nou weer voor aids
ga skyradio luisteren johquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Wat is dit nou weer voor aids
Ook netjes gedaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kopspijkers heeft deze van Drs P ook gepersifleerd trouwens.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]. . . . .[ afbeelding ] . . . . .[ afbeelding ] . . . . .[ afbeelding ]
Dit is altijd geniaal.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef geindoctrineerd het volgende:
Dat nummer is zelfs nog door Bush gedaan als een ballade aan Europa
Het zij zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je wordt uit de trojka geworpen?
Net als Genot, eigenlijk. Dit staat zelfs boven Genot.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is altijd geniaal.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
She Will Be Loved>Dodenrit
[..]
Toch veels te drukquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk tochAlleen de tekst eigenlijk niet.
Geen Dodenrit gelukkigquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef Jovatov het volgende:
Lekkere binnenkomer na het boodschappen doen
[..]
Iedereen is dood.quote:
Ze gaan naar Omsk en komen door een reeks incidenten niet aan.quote:
ditquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Stickertje het volgende:
Volgend jaar moet het gewoon op nr 1
Gaat over de verwensingen naar Blof?quote:
Goede samenvattingquote:
Daar hebben er meer last van. Gewoon onthouden dat elfletterig elfletterig is. Dan komt het vanzelf goed.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees elke keer efteling bij jouw nick
FritsSpits in reincarnatiequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Zaktabak het volgende:
Dat lachje van Bert![]()
"HAA-HAA!!"
en
"HA HA HAHAAAA!"![]()
Sommigen schijnen te denken dat het elflettering is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar hebben er meer last van. Gewoon onthouden dat elfletterig elfletterig is. Dan komt het vanzelf goed.
Dat dacht ik.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel mooi maar ook erg saai
In de oven zit een adelaarquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even heel grondig de oven schoonmaken
quote:
Ligt eraan wat je met DS bedoeltquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef FritsFlits het volgende:
Karina, jij was niet van de DS toch?
Dire Straitsquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met DS bedoelt![]()
Ik denk aan Nintendo als je het over DS hebt.
Een Erniequote:
En geen broek.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga even A gogo kijken. Matthijs dit keer in leren jasje.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Uccie het volgende:
Ik ga even naar agogo en leg mijn laptop weg...rugpijn
Kwijlsequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik ga even A gogo kijken. Matthijs dit keer in leren jasje.
Ik ben ook maar een simpele ziel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cnor heeft een beetje een simpele muzieksmaak.
Dat mag.
Willen we dat allemaal nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nu Don Leo Blokhuis aan het swaffelen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nu Don Leo Blokhuis aan het swaffelen.
(Trojka hier, trojka daar)quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef glittertje39 het volgende:
TMI ... ik wil toch helemaal niet weten wat die mannen achter die desk doen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
(Trojka hier, trojka daar)
Ja, je ziet er veel dit jaar
(Trojka hier, trojka daar)
Kijk daar zit een swaffelaar
Ja, ik hoorde al Cranberriesquote:
Je hebt het goedquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
jij kende dit nummer toch niet? of haal ik nu allerlei dingen door elkaar?
Als jij het zegt geloof ik dat direct.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh de rest van het uur wordt voornamelijk gezeik.
Dit is toch wel vrij redelijk bekend, dacht ik.quote:
Nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
schandalig!!!
zo een mooi nummer
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ode to my Family vind ik ook mooi.
Dat dacht ik welquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het - voor de duidelijkheid over The Cranberries - niet over Mike & The Mechanics. Dat vind ik een zéér Top 1000-waardig nummer.
Jammer, want ik zie het duidelijk andersom.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:40 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had het - voor de duidelijkheid over The Cranberries - niet over Mike & The Mechanics. Dat vind ik een zéér Top 1000-waardig nummer.
John Denverquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even Country Roads opgezocht op youtube voor ik het geval ik die topper morgen mis.
i saw what you did therequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:44 schreef FritsFlits het volgende:
You Took The Words Right Out Of My Mouth
Dat is het al gauw.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
Leuker dan het kapot gedraaide Parrot Dies By The Dasboard Light
Daar is helemaal niks mis mee, behalve dan dat het idd kapotgedraaid is.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
Leuker dan het kapot gedraaide Parrot Dies By The Dasboard Light
Damien Ricequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
Nu nog
943 Damien Rice - 9 Crimes
942 Keane - Silenced By The Night
941 Michael Bublé - Everything
Dat vind ik denk ik ook de mooiste. Mede door het te vaak horen van Paradise by the Dashboard Light.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
I would do anything for love vind ik mooier dan deze trouwens.
Bbbbbbbabyquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
937 Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
Bazennummer.
Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
Nu nog
943 Damien Rice - 9 Crimes
941 Michael Bublé - Everything
Het is een wedstrijd die je niet winnen kan.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
940 The Doors - Love Her Madly![]()
939 Bram Vermeulen - De Wedstrijd
938 The Cure - Friday I'm In Love
937 Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet![]()
![]()
936 Santana - Europa (Earth's Cry Heaven Smile)
935 The Beatles - She's Leaving Home
934 Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
933 Michael Bublé - Feeling Good
932 Iggy Pop & Kate Pierson - Candy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*O*
931 Wings - Mull Of Kintyre
930 The Kinks - Waterloo Sunset![]()
929 Madonna - Like A Prayer
928 Norah Jones - Don't Know Why
Daarom op tijd vertrokkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daar wordt Sinterklaas niet vrolijk van.
Zegt me nog altijd niets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd die je niet winnen kan.
Beetje zoals PSV.
Misschien wel het mooiste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
939 Bram Vermeulen - De Wedstrijd
Met feeling good ben ik weer terug, Everything sla ik overquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef D. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Op tijd
Voor de uuropener van volgend uur, waar ik op heb gestemd
Mee eens. Echt prachtig nummerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Misschien wel het mooiste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Koffie, welteverstaanquote:
Love D Medlyquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef D. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Op tijd
Voor de uuropener van volgend uur, waar ik op heb gestemd
Jij mag dat zeggen, net zo goed als dat ik het er niet mee eens hoef te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Misschien wel het mooiste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
denk je aan je uiquote:
Je vindt er, net als ik, niks aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Erg generiek, dit nummer. Gevoelig zingen kan niet verhullen hoe afgezaagd de akkoorden zijn.
942 Keane - Silenced By The Nightquote:
Ah tnxquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Middelmatig. Nu gelukkig Keanequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je vindt er, net als ik, niks aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |