Zegt me nog altijd niets.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een wedstrijd die je niet winnen kan.
Beetje zoals PSV.
Misschien wel het mooiste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
939 Bram Vermeulen - De Wedstrijd
Met feeling good ben ik weer terug, Everything sla ik overquote:
goed bezigquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef D. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Op tijd
Voor de uuropener van volgend uur, waar ik op heb gestemd
Mee eens. Echt prachtig nummerquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Misschien wel het mooiste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Koffie, welteverstaanquote:
Love D Medlyquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:48 schreef D. het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa
Op tijd
Voor de uuropener van volgend uur, waar ik op heb gestemd
Jij mag dat zeggen, net zo goed als dat ik het er niet mee eens hoef te zijnquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:49 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Misschien wel het mooiste Nederlandstalige nummer ooit gemaakt. Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
denk je aan je uiquote:
Je vindt er, net als ik, niks aan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:50 schreef Elfletterig het volgende:
Erg generiek, dit nummer. Gevoelig zingen kan niet verhullen hoe afgezaagd de akkoorden zijn.
942 Keane - Silenced By The Nightquote:
Ah tnxquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
942 Keane - Silenced By The Night
Middelmatig. Nu gelukkig Keanequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je vindt er, net als ik, niks aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |