https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Maxbet op 28-12-2013 20:10:03 ]
rawr michellescottquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:10 schreef MichaelScott het volgende:
Alweer trolletje
Kan je niet eens een ander meisje zoeken?
Googlebait is verbodenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Even wat gunstige Google-zoekresultaten fabriceren voor TIPS:
............
Oh nu moet ik ze wel kopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Even wat gunstige Google-zoekresultaten fabriceren voor TIPS:
TIPS Fedoracoin Rich Rijk Wealth Wunderbar Encantado Winst Profit Nimmer wieder Arbeiten Unbelievable Profit Buy Buy Buy now or cry me a River Gelukzaligheid Hallelujah Que sorpresa Wow Schön Hot Chicks Tieten Tieten TIPS TIPS Goeie tip ...
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Even zomaar wat typen:
TIPS Fedoracoin Rich Rijk Wealth Wunderbar Encantado Winst Profit Nimmer wieder Arbeiten Unbelievable Profit Buy Buy Buy now or cry me a River Gelukzaligheid Hallelujah Que sorpresa Wow Schön Hot Chicks Tieten Tieten TIPS TIPS Goeie tip ...
ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:19 schreef Spatieloos het volgende:
Sof ga uit dit topic ofzo. Tenzij je ook crypto's gaat traden, maar jij vond het stom.
Het is eigenlijk vrij simpel:quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap er niks van
misschien leer ik hier wat van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is eigenlijk vrij simpel:
- Koop wat coins
- Wacht even
- ???
- ProfitHoeveel kost het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
50 euroquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo veel als je er zelf in wilt steken.
Het kan al vanaf 1 euro, dus stap nu in!quote:
Okay.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik snap er niks van
misschien leer ik hier wat van
https://bitonic.nl/quote:
Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:25 schreef MichaelScott het volgende:
Volgens mij klopt die MLM-marketing vergelijking ook nog.![]()
gvd
ja dag dit is te moeilijkquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
https://bitonic.nl/
Maar eerst heb je een address nodig, een wallet of een exchange. Doe maar gewoon een wallet. Download multibit. https://multibit.org/rele(...)16-windows-setup.exe
TIPS!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke coin gaat binnenkort met 500% stijgen?
ik kan vwo ook niet aan sukkelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je dit al moeilijk vind snap ik niet dat je vwo aankan.
Dan niet hè, wij zijn straks miljonair hoorquote:
Een piramidespel.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dan niet hè, wij zijn straks miljonair hoor
Fedoraquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke coin gaat binnenkort met 500% stijgen?
ja maar dat mocht nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel als je het gewoon op een school deed en niet zo haastig in 1 jaar.
Ach ja, we gaan in ieder geval met z'n allen ten onder in plaats van alleen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Nu verkoopmuur van 27 BTC alvorens TIPS ook maar van de 1 af is [ afbeelding ]
Begin anders hier met lezen:quote:
Ja dat zijn toch al die nieuwe altcoins?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een piramidespel.
De eerste instappers hebben het meeste te winnen. De mensen die daarna komen steeds minder en minder en uiteindelijk zijn vooral de mensen die laat instapten de lul en zijn de eerste mensen al flink binnen.
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, we gaan in ieder geval met z'n allen ten onder in plaats van alleen.
Ach ja, dan zou je iedere riskante belegging wel een piramidespel kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat zijn toch al die nieuwe altcoins?
Alleen bij sommige duurt het een tijdje dat de pyramide stopt. (DOGE)
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nou als ik heel mijn spaarrekening omzet naar BTC en dan grootste buyorder zet ooit bij TIPS bij 1 satoshi , dan denken ze dat de vraag omhoog gaat en dan gaat TIPS omhoog en dan profit.
Ik heb ook gewoon nog BTC in mijn wallet hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.![]()
Poker gaat op dit moment trouwens beter dan traden.![]()
In 1 dag +150%
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nou als ik heel mijn spaarrekening omzet naar BTC en dan grootste buyorder zet ooit bij TIPS bij 1 satoshi , dan denken ze dat de vraag omhoog gaat en dan gaat TIPS omhoog en dan profit.
Nice. Waar poker je? Lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.![]()
Poker gaat op dit moment trouwens beter dan traden.![]()
In 1 dag +150%
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef TimKuik het volgende:
Wtf is TIPS nou weer? Weer een of andere nieuwe gare craptocoin.
Een geweldige nieuwe coin die ons allemaal rijk gaat maken, net zoals Doge.quote:
dankjewelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Begin anders hier met lezen:
BIT / Informatietopic voor dummies: informatie en FAQ
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken
Maar als je er maar 50 euro in gaat stoppen is het wel beetje zonde van je tijd vind ikquote:
Sealswithclubsquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice. Waar poker je? Lijkt me ook wel leuk om te doen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Fedora is de allermooiste coin van de héééééle wereld
hoeveel danquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je er maar 50 euro in gaat stoppen is het wel beetje zonde van je tijd vind ik
Daar begon ik ook mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je er maar 50 euro in gaat stoppen is het wel beetje zonde van je tijd vind ik
Ja dat snap ik, dat deed ik ook met Kittehcoin ( al ging ik het minen, niet kopen). Maar helaas zijn deze nieuwere munten slechtst slechte klonen van DOGE en halen we dat niveau nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
Oké... Ik moet jullie wat toegeven.
FedoraCoin ben ik alleen aan begonnen omdat ik jaloers was op early adopters van DOGE. Maar... Dit betekent niet dat we geen succes gaan boeken! OP NAAR DE MAAN EN WEES EUFORISCH
hij zakte naar 0.9quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
Oké... Ik moet jullie wat toegeven.
FedoraCoin ben ik alleen aan begonnen omdat ik jaloers was op early adopters van DOGE. Maar... Dit betekent niet dat we geen succes gaan boeken! OP NAAR DE MAAN EN WEES EUFORISCH
lekkerquote:
Ik begon ook met 50. En nu :xquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:
Ik heb er in eerste instantie iets van $5 ingestopt. Dus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hamstercoin gaat het wel maken!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben alvast in de stemming voor Hamstercoin
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, dat deed ik ook met Kittehcoin ( al ging ik het minen, niet kopen). Maar helaas zijn deze nieuwere munten slechtst slechte klonen van DOGE en halen we dat niveau nooit.
Ik voel het!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hamstercoin gaat het wel maken!
Ja beginnen is wel goed met laag bedrag, maar je moet daarna wel van plan meer in te steken!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar begon ik ook mee.
Tot ik de smaak te pakken had.Uiteindelijk 210 ingestoken.
neequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
200 lijkt me wel een goed begin.
Ik heb het niet over eerste instantie, ik dacht dat Sof in totaal 50 euro er in wou steken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb er in eerste instantie iets van $5 ingestopt. Dus?
Als je na het inlezen nog steeds wil kopen, doe dat dan vooral met een bedrag wat je kwijt kan raken zonder spijt te hebbenquote:
Nu je het zegt..quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef MissionPhailed het volgende:
In bijvoorbeeld de Verenigde Staten zijn TIPS zeer bekend. Het geven van TIPS tijdens bezoeken aan restaurants, diners en dergelijke is er min of meer de norm.
Oh, ik kan best normaal typen hoor. Maar ik weet dat Spatie een beetje gek in zijn hoofd is en dus geen normaal volledig antwoord verdient op zijn domme constateringenquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Lekkere uitgebreide teksten typ je.
Grote kans dat ik er nog steeds een stuk minder qua ¤ in heb zitten dan veel mensen hier. /carequote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb het niet over eerste instantie, ik dacht dat Sof in totaal 50 euro er in wou steken.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef MissionPhailed het volgende:
In bijvoorbeeld de Verenigde Staten zijn TIPS zeer bekend. Het geven van TIPS tijdens bezoeken aan restaurants, diners en dergelijke is er min of meer de norm.
Jah en mensen met Fedora's staan bekend als nekbaarderige ubernerds die geen chicks kunnen scoren.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef MissionPhailed het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik kan best normaal typen hoor. Maar ik weet dat Spatie een beetje gek in zijn hoofd is en dus geen normaal volledig antwoord verdient op zijn domme constateringen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, ik kan best normaal typen hoor. Maar ik weet dat Spatie een beetje gek in zijn hoofd is en dus geen normaal volledig antwoord verdient op zijn domme constateringen
Ja, ik zie wel. Ik vind 50 euro eigenlijk ook al best veelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als je na het inlezen nog steeds wil kopen, doe dat dan vooral met een bedrag wat je kwijt kan raken zonder spijt te hebben
Ik zeg liever TIPS. Fedora klinkt als één of andere geslachtsziekte.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Jah en mensen met Fedora's staan bekend als nekbaarderige ubernerds die geen chicks kunnen scoren.
Maar hij weet van wie het komt, dus hij vindt het vast niet erg dat ik dit zo zegquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haha. Wat een verandering plots. Helder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |