Een piramidespel.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dan niet hè, wij zijn straks miljonair hoor
Fedoraquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Welke coin gaat binnenkort met 500% stijgen?
ja maar dat mocht nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wel als je het gewoon op een school deed en niet zo haastig in 1 jaar.
Ach ja, we gaan in ieder geval met z'n allen ten onder in plaats van alleen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef MissionPhailed het volgende:
Nu verkoopmuur van 27 BTC alvorens TIPS ook maar van de 1 af is [ afbeelding ]
Begin anders hier met lezen:quote:
Ja dat zijn toch al die nieuwe altcoins?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een piramidespel.
De eerste instappers hebben het meeste te winnen. De mensen die daarna komen steeds minder en minder en uiteindelijk zijn vooral de mensen die laat instapten de lul en zijn de eerste mensen al flink binnen.
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, we gaan in ieder geval met z'n allen ten onder in plaats van alleen.
Ach ja, dan zou je iedere riskante belegging wel een piramidespel kunnen noemen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat zijn toch al die nieuwe altcoins?
Alleen bij sommige duurt het een tijdje dat de pyramide stopt. (DOGE)
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nou als ik heel mijn spaarrekening omzet naar BTC en dan grootste buyorder zet ooit bij TIPS bij 1 satoshi , dan denken ze dat de vraag omhoog gaat en dan gaat TIPS omhoog en dan profit.
Ik heb ook gewoon nog BTC in mijn wallet hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.![]()
Poker gaat op dit moment trouwens beter dan traden.![]()
In 1 dag +150%
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:30 schreef Spatieloos het volgende:
Wat nou als ik heel mijn spaarrekening omzet naar BTC en dan grootste buyorder zet ooit bij TIPS bij 1 satoshi , dan denken ze dat de vraag omhoog gaat en dan gaat TIPS omhoog en dan profit.
Nice. Waar poker je? Lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.![]()
Poker gaat op dit moment trouwens beter dan traden.![]()
In 1 dag +150%
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef TimKuik het volgende:
Wtf is TIPS nou weer? Weer een of andere nieuwe gare craptocoin.
Een geweldige nieuwe coin die ons allemaal rijk gaat maken, net zoals Doge.quote:
dankjewelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Begin anders hier met lezen:
BIT / Informatietopic voor dummies: informatie en FAQ
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |