Nice. Waar poker je? Lijkt me ook wel leuk om te doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:29 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jij wel ja, ik heb nog 0,3 BTC in mijn wallet.![]()
Poker gaat op dit moment trouwens beter dan traden.![]()
In 1 dag +150%
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef TimKuik het volgende:
Wtf is TIPS nou weer? Weer een of andere nieuwe gare craptocoin.
Een geweldige nieuwe coin die ons allemaal rijk gaat maken, net zoals Doge.quote:
dankjewelquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Begin anders hier met lezen:
BIT / Informatietopic voor dummies: informatie en FAQ
BIT / Beginnersvragen over bitcoin en dergelijken
Maar als je er maar 50 euro in gaat stoppen is het wel beetje zonde van je tijd vind ikquote:
Sealswithclubsquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice. Waar poker je? Lijkt me ook wel leuk om te doen.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef MissionPhailed het volgende:
Fedora is de allermooiste coin van de héééééle wereld
hoeveel danquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je er maar 50 euro in gaat stoppen is het wel beetje zonde van je tijd vind ik
Daar begon ik ook mee.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je er maar 50 euro in gaat stoppen is het wel beetje zonde van je tijd vind ik
Ja dat snap ik, dat deed ik ook met Kittehcoin ( al ging ik het minen, niet kopen). Maar helaas zijn deze nieuwere munten slechtst slechte klonen van DOGE en halen we dat niveau nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
Oké... Ik moet jullie wat toegeven.
FedoraCoin ben ik alleen aan begonnen omdat ik jaloers was op early adopters van DOGE. Maar... Dit betekent niet dat we geen succes gaan boeken! OP NAAR DE MAAN EN WEES EUFORISCH
hij zakte naar 0.9quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:32 schreef robin007bond het volgende:
Oké... Ik moet jullie wat toegeven.
FedoraCoin ben ik alleen aan begonnen omdat ik jaloers was op early adopters van DOGE. Maar... Dit betekent niet dat we geen succes gaan boeken! OP NAAR DE MAAN EN WEES EUFORISCH
lekkerquote:
Ik begon ook met 50. En nu :xquote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
quote:
Ik heb er in eerste instantie iets van $5 ingestopt. Dus?quote:Op zaterdag 28 december 2013 19:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |