Wat een mooie dag voor de dood.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
bijna dood kan dus toch mooi zijn..
en je zit op je imacquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
nee, ik zie maar 2 reacties tegelijkertijd en er gaan 10 per keer
ik ken echt goede nummersquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Je kent best veel bekende dingen niet valt me op
D'r dooie moeder kwam vanmiddag voorbijquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Onnoman het volgende:
wat ik ook echt niet snap dat er niet op zn minst 1 nummer van sam brown in staat
Het is een beetje gezapig iddquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
Ohja deze ken ik wel![]()
Maar weer zo'n sloom nummer
Nee, ik lag in bed op m'n zij met mijn macbookquote:
Druk ben je.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik heb wel meer kanten dan alleen indieMaar kom snel weer eens naar het indietopic, na de top 2000 want ik ben nu druk
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even ophouden nog. Zometeen komt Kane, Mooie gelegenheid om even te kakken
bij jullie in de straat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
D'r dooie moeder kwam vanmiddag voorbij
Facebook, twitter, mail, e-reader, spelletjes...quote:
Alleen Stop is bij het grote publiek bekend, denk ik. Vorig jaar helaas eruit gevallen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Onnoman het volgende:
wat ik ook echt niet snap dat er niet op zn minst 1 nummer van sam brown in staat
Het een sluit het ander niet uit?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Druk ben je.
Gewoon Sky Radio luisteren, dan kun je het hele jaar deze lijst aanhoren
Bij PhD ga ik sentimenteel doen. Ik waarschuw vast. Jullie kunnen nog vluchten of onderduiken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef D. het volgende:
PHD en Groce zijn de toppers van het volgende uur
zo doe ik het de hele dag...op de bank met macbook...2 reacties per keerquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, ik lag in bed op m'n zij met mijn macbook
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
1224 Damn Those Eyes Kane![]()
1223 Girl On Fire Alicia Keys![]()
1222 I'm A Believer The Monkees
1221 Eres Tu Mocedades![]()
1220 I Won't Let You Down PHD![]()
1219 The Eyes Of Jenny Sandy Coast
1218 Unbeschreiblich Weiblich Nina Hagen
1217 Mooier Dan Nu De Dijk![]()
1216 Durgerdam Slaapt Zijlstra![]()
1215 Fairground Simply Red
1214 Easy Lover Phil Collins & Philip Bailey
1213 How To Save A Life The Fray![]()
1212 I'll Have To Say I Love You In A Song Jim Croce![]()
1211 White Flag Dido![]()
Pet Shop Boys moet al hint genoeg zijn, wat betreft die waarschuwing.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie trouwens eens een radicaal andere cover van dit nummer wil horen: zoek de versie van Liza Minnelli op, geproduceerd door Pet Shop Boys. Liza coverde dit in 1989, toen ze zelf net een ernstige verslaving achter de rug had. Wel radicaal anders, dus wees gewaarschuwd.
succes met huntenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef FritsFlits het volgende:
Nu zit ik weer achter de computer..
Maar wat doe jij hier als het zo onindie is?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Druk ben je.
Gewoon Sky Radio luisteren, dan kun je het hele jaar deze lijst aanhoren
over smaak valt niet te twisten :pquote:
Nee dat willen we zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij PhD ga ik sentimenteel doen. Ik waarschuw vast. Jullie kunnen nog vluchten of onderduiken.
Nina Hagen ken je wel, en The Fray ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Onnoman het volgende:
[..]
over smaak valt niet te twisten :p
wellicht vinden wel elkaar wel mooi
Maar het is wel een bijzondere, beluisterenswaardige versie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Pet Shop Boys moet al hint genoeg zijn, wat betreft die waarschuwing.
We kunnen hier inmiddels tegen een stootjequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij PhD ga ik sentimenteel doen. Ik waarschuw vast. Jullie kunnen nog vluchten of onderduiken.
Ook prachtig nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor PSB hequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Pet Shop Boys moet al hint genoeg zijn, wat betreft die waarschuwing.
Iemand die zich zo:quote:
Ik hoor het vanzelf welquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nina Hagen ken je wel, en The Fray ook.
Deze bedoeld ik Frits!quote:
nee dank je.. jij hebt vanmiddag de dode moeder van Sam Brown gezien... dat vertrouw ik niet helemaal...quote:
Ik ook zelden, maar ik kan me wel herinneren dat dit een paar jaar terug geregeld langskwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is nou Radio 2 muziek eigenlijk? Ik heb die zender echt nooit op. Alleen met de T2000.
Ken je `m niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
echt serieus... wat is dit voor nummer
Ik krijg altijd hele awkward gevoelens bij dit nummer. Alsof ik in een foute tvshow zit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dank je.. jij hebt vanmiddag de dode moeder van Sam Brown gezien... dat vertrouw ik niet helemaal...
Ik heb 'm ff opgeslagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie trouwens eens een radicaal andere cover van dit nummer wil horen: zoek de versie van Liza Minnelli op, geproduceerd door Pet Shop Boys. Liza coverde dit in 1989, toen ze zelf net een ernstige verslaving achter de rug had. Wel radicaal anders, dus wees gewaarschuwd.
Dit is fantastisch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
dit noemen wij BAGGERquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
Ik geloof dat ik van jou hou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef FritsFlits het volgende:
1226 -- The Mavericks - Dance The Night Away![]()
Ik kan hem prima hebbenquote:
Dat zou knap zijn. Die had al een jaar of tien een tuintje op zijn buik ten tijde van dit liedje.quote:
Lijkt wel een beetje op hun liedjequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Will and the Poeple dit had gemaakt had de rest het ook slecht gevonden
quote:
12 en 13 ken je echt welquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
Meerdere nummers die ik niet ken. Dat belooft wat.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
1224 Damn Those Eyes Kane [ afbeelding ] (ben inmiddels door de kots heen)
Ooit gecoverd dit. In meiquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:54 schreef FritsFlits het volgende:
1225 -- Band Aid - Do They Know It's Christmas
nou, lijkt me logisch. Kerst is voorbij
nou ik word er knap depri van.quote:
een liedje waar obesitas mensen op dansen.. en die hun kont kwabben laten schudden op het ritme zodat je nog net niet moet kokhalzenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ik krijg altijd hele awkward gevoelens bij dit nummer. Alsof ik in een foute tvshow zit.
En ik vind het een voorbeeld van een stukgedraaid nummer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:54 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit echt zo'n nummer dat je tijdens een bruiloft hoort, een beetje aan het begin van de avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |