Ik hoor het vanzelf welquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nina Hagen ken je wel, en The Fray ook.
Deze bedoeld ik Frits!quote:
nee dank je.. jij hebt vanmiddag de dode moeder van Sam Brown gezien... dat vertrouw ik niet helemaal...quote:
Ik ook zelden, maar ik kan me wel herinneren dat dit een paar jaar terug geregeld langskwam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is nou Radio 2 muziek eigenlijk? Ik heb die zender echt nooit op. Alleen met de T2000.
Ken je `m niet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
echt serieus... wat is dit voor nummer
Ik krijg altijd hele awkward gevoelens bij dit nummer. Alsof ik in een foute tvshow zit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee dank je.. jij hebt vanmiddag de dode moeder van Sam Brown gezien... dat vertrouw ik niet helemaal...
Ik heb 'm ff opgeslagenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
Voor wie trouwens eens een radicaal andere cover van dit nummer wil horen: zoek de versie van Liza Minnelli op, geproduceerd door Pet Shop Boys. Liza coverde dit in 1989, toen ze zelf net een ernstige verslaving achter de rug had. Wel radicaal anders, dus wees gewaarschuwd.
Dit is fantastisch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
dit noemen wij BAGGERquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef Onnoman het volgende:
Ik geloof dat ik van jou hou.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:52 schreef FritsFlits het volgende:
1226 -- The Mavericks - Dance The Night Away![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |