quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:22 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon na 5 lessen een rijbewijs geven
teorie afschaffen, afrijden ook
nee, er kwam een of andere gozer die er met iemand die reageerde vandoor ging en daarna werd het topic dichtgegooitquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Arjan, heeft er nog een mooie vrouw gereageerd op je oproep in R&P?
Denk dat je meer succes zult hebben als je direct iemand aanspreekt dan via zo'n algemeen topic.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee, er kwam een of andere gozer die er met iemand die reageerde vandoor ging en daarna werd het topic dichtgegooit
Ik vind de verhalen van Arjan beter hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef Webschip het volgende:
Hij ontvangt nu heel goed. Dat bedoel ik
Maar Arjan rookt weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen van Arjan beter hoor.
[Chriet Titulaer]Microchip[/Chriet Titulaer]quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Webschip het volgende:
Het is een piepklein ding. Je snap niet dat zoveel techniek in zo'n klein ding zit. Dat is wel leuk.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Chriet Titulaer]Microchip[/Chriet Titulaer]
De rest is natuurlijk gewoon software heh.. het heet niet voor niets SDR
Mwoh, ik moet zeggen dat ik binnen mijn sector wel bovengemiddeld veel mensen zie roken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:21 schreef arjan1112 het volgende:
het rustgevende o.i.d mja alle getikte mensen roken
Wat een kutserie is dat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteren keek ik naar 'anger management' de vader van charlie rookte nog steeds, maar zijn vriendin die ook terapeute is, die zou hem wel in 5 sessies van het roken afhelpen..
na 1 sessie rookte ze zelf
wheheheheheh
En roken is gewoon cool.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, ik moet zeggen dat ik binnen mijn sector wel bovengemiddeld veel mensen zie roken.
Hoewel 't getikt wel zal meevallen, meer 't ontstressen en af en toe even weg kunnen uit zo'n muf kantoor.
Daarom.quote:
Dat spul merk je niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef Webschip het volgende:
Maar komt het nu door het spul wat erin zit of door het lurken aan een ding? Wat geeft nu de rust bij het roken?
denk dat het meer de handeling is, en het inhalerenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef Webschip het volgende:
Maar komt het nu door het spul wat erin zit of door het lurken aan een ding? Wat geeft nu de rust bij het roken?
Maar dat is niet alles.. Nicotine verhoogt ook dopamine, wat je plezier geeft en je daarom ook rustiger maakt. En als je verslaafd bent verlang je constant naar een nieuwe dosis waardoor het kalmeert als je weer nicotine binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Nicotine werkt op je adrenerge systeem, je wordt er dus eerder actiever van dan rustiger.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is niet alles.. Nicotine verhoogt ook dopamine, wat je plezier geeft en je daarom ook rustiger maakt. En als je verslaafd bent verlang je constant naar een nieuwe dosis waardoor het kalmeert als je weer nicotine binnenkrijgt.
Ik heb dat topic gelezen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Arjan, heeft er nog een mooie vrouw gereageerd op je oproep in R&P?
Gek genoeg verhoogt het wel de bloeddruk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is niet alles.. Nicotine verhoogt ook dopamine, wat je plezier geeft en je daarom ook rustiger maakt. En als je verslaafd bent verlang je constant naar een nieuwe dosis waardoor het kalmeert als je weer nicotine binnenkrijgt.
Dat is ook precies wat ik nodig heb om wakker te worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gek genoeg verhoogt het wel de bloeddruk.
Ik ook, maar ik heb al hypertensie.. dus ik neem s'ochtends een lading koffie en rook wat shaggies weg maar moet ook metoprolol en hydrochloorthiazide slikkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik nodig heb om wakker te worden.
Ja dat ruikt lekker zoet. Mijn opa rookte dat.quote:
Kun je wel lekker mee stunten, maar dat is pas slecht voor je zeg ......quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Ik moet binnenkort mijn waterpijp maar weer eens in de fik steken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
goedenavond, goedenavond
ik ben gewoon weer aan mijn kerstdiner begonnen
#goedetijden
Weet jij het antwoord niet in de AKQ?quote:
Die weet ik!! Een bekend vrachtwagenmerk heeft het als logo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet jij het antwoord niet in de AKQ?
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die weet ik!! Een bekend vrachtwagenmerk heeft het als logo.
Ik kijk er eigenlijk nooit, vergeet het steeds.. het is dat het nu hier werd genoemd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je nu al mee? Of alleen een beetje voor spek en bonen?
quote:
Even tvp'enquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk nooit, vergeet het steeds.. het is dat het nu hier werd genoemd.
[..]
[ afbeelding ]
Oh dat logo ken ik wel, maar ik zie er niet echt een griffioen in eigenlijkquote:
Ja ik wel maar dat komt door het gamenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat logo ken ik wel, maar ik zie er niet echt een griffioen in eigenlijk
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik wel maar dat komt door het gamenZitten ook vaak griffioenen in spellen.
In WoW zitten griffioenen. Als mount.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Doe jij van die fantasy spellen?
Mjah, zal eens kijken. De komende 3 dagen ben ik wel wat druk tussen 1330u en 2130u, heb ik even een klusje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Even tvp'enEn gewoon meedoen joh.
Ik ook niet zo 123 maar ik wist dat Scania een griffioen als logo heeft en daardoor weet ik weer wat een griffioen is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh dat logo ken ik wel, maar ik zie er niet echt een griffioen in eigenlijk
Ik sta eindelijk weer in de armoryquote:
Gelukkig zeg je het zelf alquote:
Nou dat heb ik dus ook. Heel af en toe doe ik in VBL mee met een kwis die ze daar hebben, maar liever niet omdat ik geen vragen weet te verzinnen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef YokiKater het volgende:
Ik vind het lastig om zelf een goede vraag te verzinnen als ik een keer een antwoord weet.
Dit klopt niet helemaal, die pijptabak is ongeveer net zo zwaar als halfzware roltabak.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Kun je wel lekker mee stunten, maar dat is pas slecht voor je zeg ......
Dat moet je dus omdraaien. Flauwe grappen NIET in spoilers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
nee daar voel ik me te goed voor, ik zet alleen flauwe grappen in spoilers
Wat kwam die doen dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:02 schreef YokiKater het volgende:
Deze komt nu even boven Den Haag centrum hangen
[ afbeelding ]
Er was net een vader die moest huilen omdat hij zo ontroerd was toen zijn dochter aan het zingen was. Dat was wel schattig.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar die zingende kinderen... nee kan er niet zo goed tegen.
Was gewoon standaard surveillance. Hij is alweer weg ook, vliegt nu omgeving Rijnsburg. Zal straks wel naar Schiphol gaan.quote:
Mmm ik heb daar niet zoveel meequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Er was net een vader die moest huilen omdat hij zo ontroerd was toen zijn dochter aan het zingen was. Dat was wel schattig.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm ik heb daar niet zoveel mee![]()
Ik zit me te ergeren aan die kinderen EN aan de ouders.
De kinderen die meedoen zijn meestal van die bijdehante...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind de meeste kinderen wel heel schattig eigenlijk. Ouders kunnen wel irritant zijn inderdaad.
Ah ok.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Was gewoon standaard surveillance. Hij is alweer weg ook, vliegt nu omgeving Rijnsburg. Zal straks wel naar Schiphol gaan.
Precies, ik zou het niet doen (dan blijjf ik aan de gang ook).quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:59 schreef Njosnavelin het volgende:
Ach, durf maar eens een topic te maken over je zwakke punten.
Dat moet je niet zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, ik zou het niet doen (dan blijjf ik aan de gang ook).
Ja, hij had heel veel eisen. Ze moest een auto hebben en een huis en een baan en van schoonmaken houden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Dat hosseltopic heb ik gemist trouwens. Soort Arjan zoekt Vrouw?
Helaas, ik heb geen baan, dus ik was sowieso afgevallenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja, hij had heel veel eisen. Ze moest een auto hebben en een huis en een baan en van schoonmaken houden.
Jammer ja. Ik heb helemaal niks daarvanquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen baan, dus ik was sowieso afgevallen
Ik las autiliefhebbers.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef YokiKater het volgende:
Hihi, ik heb nu een vraag in dat AKQ topic die alleen echte autoliefhebbers weten.
Echt een huis heb ik natuurlijk ook niet, het is een huurhuis.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer ja. Ik heb helemaal niks daarvan
R&P / Wie wil met me trouwen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
Dat hosseltopic heb ik gemist trouwens. Soort Arjan zoekt Vrouw?
Dat klinkt lief.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, het is een lastige vraag want bijna niemand weet het.. het betreft een unieke auto, is wel leuk. Vind het leuk als ik mensen iets kan bijbrengen en dat kan met deze vraag, ben reuze benieuwd of iemand het weet, stukje autohistorie.quote:
hij legt het er iets te dik bovenop als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas, ik heb geen baan, dus ik was sowieso afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |