quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:22 schreef arjan1112 het volgende:
Gewoon na 5 lessen een rijbewijs geven
teorie afschaffen, afrijden ook
nee, er kwam een of andere gozer die er met iemand die reageerde vandoor ging en daarna werd het topic dichtgegooitquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Arjan, heeft er nog een mooie vrouw gereageerd op je oproep in R&P?
Denk dat je meer succes zult hebben als je direct iemand aanspreekt dan via zo'n algemeen topic.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:51 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nee, er kwam een of andere gozer die er met iemand die reageerde vandoor ging en daarna werd het topic dichtgegooit
Ik vind de verhalen van Arjan beter hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef Webschip het volgende:
Hij ontvangt nu heel goed. Dat bedoel ik
Maar Arjan rookt weer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind de verhalen van Arjan beter hoor.
[Chriet Titulaer]Microchip[/Chriet Titulaer]quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:17 schreef Webschip het volgende:
Het is een piepklein ding. Je snap niet dat zoveel techniek in zo'n klein ding zit. Dat is wel leuk.
Klopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[Chriet Titulaer]Microchip[/Chriet Titulaer]
De rest is natuurlijk gewoon software heh.. het heet niet voor niets SDR
Mwoh, ik moet zeggen dat ik binnen mijn sector wel bovengemiddeld veel mensen zie roken.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:21 schreef arjan1112 het volgende:
het rustgevende o.i.d mja alle getikte mensen roken
Wat een kutserie is dat.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:19 schreef arjan1112 het volgende:
Gisteren keek ik naar 'anger management' de vader van charlie rookte nog steeds, maar zijn vriendin die ook terapeute is, die zou hem wel in 5 sessies van het roken afhelpen..
na 1 sessie rookte ze zelf
wheheheheheh
En roken is gewoon cool.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwoh, ik moet zeggen dat ik binnen mijn sector wel bovengemiddeld veel mensen zie roken.
Hoewel 't getikt wel zal meevallen, meer 't ontstressen en af en toe even weg kunnen uit zo'n muf kantoor.
Daarom.quote:
Dat spul merk je niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef Webschip het volgende:
Maar komt het nu door het spul wat erin zit of door het lurken aan een ding? Wat geeft nu de rust bij het roken?
denk dat het meer de handeling is, en het inhalerenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:23 schreef Webschip het volgende:
Maar komt het nu door het spul wat erin zit of door het lurken aan een ding? Wat geeft nu de rust bij het roken?
Maar dat is niet alles.. Nicotine verhoogt ook dopamine, wat je plezier geeft en je daarom ook rustiger maakt. En als je verslaafd bent verlang je constant naar een nieuwe dosis waardoor het kalmeert als je weer nicotine binnenkrijgt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef YokiKater het volgende:
Nicotine werkt op je adrenerge systeem, je wordt er dus eerder actiever van dan rustiger.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is niet alles.. Nicotine verhoogt ook dopamine, wat je plezier geeft en je daarom ook rustiger maakt. En als je verslaafd bent verlang je constant naar een nieuwe dosis waardoor het kalmeert als je weer nicotine binnenkrijgt.
Ik heb dat topic gelezen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Arjan, heeft er nog een mooie vrouw gereageerd op je oproep in R&P?
Gek genoeg verhoogt het wel de bloeddruk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dat is niet alles.. Nicotine verhoogt ook dopamine, wat je plezier geeft en je daarom ook rustiger maakt. En als je verslaafd bent verlang je constant naar een nieuwe dosis waardoor het kalmeert als je weer nicotine binnenkrijgt.
Dat is ook precies wat ik nodig heb om wakker te worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gek genoeg verhoogt het wel de bloeddruk.
Ik ook, maar ik heb al hypertensie.. dus ik neem s'ochtends een lading koffie en rook wat shaggies weg maar moet ook metoprolol en hydrochloorthiazide slikkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik nodig heb om wakker te worden.
Ja dat ruikt lekker zoet. Mijn opa rookte dat.quote:
Kun je wel lekker mee stunten, maar dat is pas slecht voor je zeg ......quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:03 schreef Specularium het volgende:
Ik moet binnenkort mijn waterpijp maar weer eens in de fik steken.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
goedenavond, goedenavond
ik ben gewoon weer aan mijn kerstdiner begonnen
#goedetijden
Weet jij het antwoord niet in de AKQ?quote:
Die weet ik!! Een bekend vrachtwagenmerk heeft het als logo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet jij het antwoord niet in de AKQ?
Oh dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die weet ik!! Een bekend vrachtwagenmerk heeft het als logo.
Ik kijk er eigenlijk nooit, vergeet het steeds.. het is dat het nu hier werd genoemd.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe je nu al mee? Of alleen een beetje voor spek en bonen?
quote:
Even tvp'enquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kijk er eigenlijk nooit, vergeet het steeds.. het is dat het nu hier werd genoemd.
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |