SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Earth Song niet zijn beste maar die overdreven haat op die plaat snap ik echt niet. Prima thema, zit zo'n heerlijke grommende bas in, koortje erbij, ik hou ervanquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Spies het volgende:
[..]
Treurig inderdaad. Dit is toch echt veel beter.
Oh, ik vind het geen slecht nummer hoor, maar hij valt wat mij betreft gewoon in het niet bij Wanna Be Startin' Something.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Earth Song niet zijn beste maar die overdreven haat op die plaat snap ik echt niet. Prima thema, zit zo'n heerlijke grommende bas in, koortje erbij, ik hou ervan
Ik had zelf op Will You Be There gestemd, maar die heeft het niet gehaald.
Ik haat 'm niet, maar het is gewoon 1 van zijn minstequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind Earth Song niet zijn beste maar die overdreven haat op die plaat snap ik echt niet. Prima thema, zit zo'n heerlijke grommende bas in, koortje erbij, ik hou ervan
Ik had zelf op Will You Be There gestemd, maar die heeft het niet gehaald.
Zag gisteren ergens een foto van die zogenaamde zoon van hem. Die jongen is echt met geen mogelijkheid een biologische zoon van MJ...quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth Song hoogste MJ dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je het raam dichtdoen.quote:
Dankje Albert. Heb je nog meer nieuwtjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zag gisteren ergens een foto van die zogenaamde zoon van hem. Die jongen is echt met geen mogelijkheid een biologische zoon van MJ...
Als ik een Feyenoord sjaaltje zou hebben zou ik hem nu pakkenquote:
Er naast, niet erinquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
en weg is mijn momentje...zie nu D. weer in zijn O'Neill jas staan
Rubber soul misschien?quote:
Ja. Het schijnt dat Onno Hoes zoenend met een toyboy is gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef alors het volgende:
[..]
Dankje Albert. Heb je nog meer nieuwtjes?
Nee, die jas had ik ook niet aan, maar die stond wel op de fotoquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef glittertje39 het volgende:
[..]eerst was het verhaal dat je je jas aanhad met verder weinig
stoot je hoofd niet aan die dobbelstenen die aan de spiegel hangenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef IJsblock het volgende:
*feyenoord shaaltje uit de opel manta pakt*
2 lijkt me, of The Unforgiven moet erin staan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Black Album van Metallica denk ik ook wel zoiets.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die jas had ik ook niet aan, maar die stond wel op de foto
vossestaart ook goed?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
stoot je hoofd niet aan die dobbelstenen die aan de spiegel hangen
Ik de bril met de blauwe glazen.quote:
Precies, covers zijn zo simpelquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Toch jammer dat dit door anderen zo vaak is verkracht. Dit origineel blijft het best
Gisteren gedaan, was erg lekker, wokking on the moon volgende weekquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Toch jammer dat dit door anderen zo vaak is verkracht. Dit origineel blijft het best
Het origineel staat op nummer 633.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Mansjester het volgende:
Liverpool toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef laxus13 het volgende:
Al die Feyenoorders hebben hier zeker op gestemt
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het origineel staat op nummer 633.
Dit zijn de Beatles nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Uccie het volgende:
* Uccie heeft Liverpool sjaaltje gevonden....ook goed
Geintje zeker.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ik haalde wat dingen door elkaarquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef Martinello het volgende:
[..]
uh, okéquote:
Zo vond ik Kleine Jongen altijd geweldig....totdat Dreetje Hazes in beeld kwamquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef IJsblock het volgende:
Zo Raggel, weer 25 cent aan royalties binnen
was toch ook voor zijn andere zoon?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo vond ik Kleine Jongen altijd geweldig....totdat Dreetje Hazes in beeld kwam
Melvinquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch ook voor zijn andere zoon?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef asco het volgende:
Wij zongen in het leger gedurende diensttijd altijd een beetje anaal als deze tune de avond afsloot.
Eigenlijk best vreemd zo achteraf gezien.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst Lee Towers en dan Andre Hazes![]()
Wacht maar tot het 5 voor 3 is, dan piep je wel anders hihihi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Eerst Lee Towers en dan Andre Hazes
ik hoef verder niet te weten wat je nog meer in het leger deedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef asco het volgende:
Wij zongen in het leger gedurende diensttijd altijd een beetje anaal als deze tune de avond afsloot.
Eigenlijk best vreemd zo achteraf gezien.
weet je in ieder geval dat er niet gesjoemeld is met de playlist door de playlistmakers van Radio 2quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Treurig inderdaad, bedankt voor het melden lieve muis.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja, die uit zijn eerste huwelijk...maar in mijn hoofd zie ik die kwijlebabbel nu voor me.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch ook voor zijn andere zoon?
In the army nowquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ik hoef verder niet te weten wat je nog meer in het leger deed
Platjequote:
De Top 2000 zou er baat bij hebben als inferieure covers uit de lijst werden geweerd. Er zijn tientallen nummers die er twee keer in staan. Daarvoor kun je ook originele, andere nummers een plek geven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef laxus13 het volgende:
Al die Feyenoorders hebben hier zeker op gestemt
Maar dan kunnen we er geen slechte grappen meer over makenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De Top 2000 zou er baat bij hebben als inferieure covers uit de lijst werden geweerd. Er zijn tientallen nummers die er twee keer in staan. Daarvoor kun je ook originele, andere nummers een plek geven.
Nou, ze gaat er vanavond lekker van uit eten. Het is toch al gauw goed voor één doperwt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:39 schreef IJsblock het volgende:
Zo Raggel, weer 25 cent aan royalties binnen
met zijn ode aan Jan Boskamp?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
Ik kan niet wachten tot Raymond Van Het Groenewoud komt![]()
Ben je nog steeds boos op me vanwege Maria?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar dan kunnen we er geen slechte grappen meer over maken
Beminde gelovigen..quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
Het tweede deel van de artiest viel steeds buiten mijn kolom....mijn turkse pizza ging bijna op z'n retour.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Wacht maar tot het 5 voor 3 is, dan piep je wel anders hihihi.
Jij wilde weten welke single hij hadquote:
Laat dat mens maar schuiven, ze krijgt zat....quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou, ze gaat er vanavond lekker van uit eten. Het is toch al gauw goed voor één doperwt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:40 schreef NaturalScience het volgende:
Toch wel een beetje guilty pleasure dat ik er van baalde toen ik zag dat het nummer Waiting for a Star to Fall niet in de lijst staat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JE VEUX L'AMOUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef IJsblock het volgende:
Nee hoor, maar ik ga je nu wel even voor een uurtje of 2 verlatenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ben je nog steeds boos op me vanwege Maria?
owja......jeetje dat was ik alweer bijna vergeten...wel een goeie singlequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij wilde weten welke single hij had
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga je nu wel even voor een uurtje of 2 verlaten
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
owja......jeetje dat was ik alweer bijna vergeten...wel een goeie single
Ik vind Papaoutai erger, die komt ook nogquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef asco het volgende:
Straks komt "formidable" wie vindt dat nou ook een Afschuwelijk nummer?
Als ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
JE VEUX L'AMOUUUUUUUUUUUUURRRRRRRR
en dan zo hard als mogelijk
Moppersmurfquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef Uccie het volgende:
Zoveel vrolijkheid in een liedje...ik word er chagrijnig van.
Pepquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef IJsblock het volgende:
Waarom klinkt Brand New Day altijd zo goed met Ritalin?
Wil je de jas ook nog zien, zijn we daar ook vanafquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:43 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
owja......jeetje dat was ik alweer bijna vergeten...wel een goeie single
Heb ik niet vaak hoor, misschien komt het door Diana Ross.quote:
Dat is een geldige reden weliswaarquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb ik niet vaak hoor, misschien komt het door Diana Ross.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Wil je de jas ook nog zien, zijn we daar ook vanaf
Oh die heb ik ook nogquote:
MDquote:
Is toch geweest?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef IJsblock het volgende:
Toegegeven, hij had wel hoger gemogen, hoe hoog staat The Joker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Weg ermee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef Elfletterig het volgende:
Slaat dit op die adelaar-mascotte die laatst uit het stadion wegvloog?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef D. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanmorgen geweestquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:47 schreef IJsblock het volgende:
Toegegeven, hij had wel hoger gemogen, hoe hoog staat The Joker?
Fly Like An Eagle staat gemiddeld op 697 in de Top 2000 allertijden. De hoogste notering van het nummer is ook 697, namelijk in 2000. Het nummer is twee jaar op rij gezakt. In 2011 stond het nog op plaats 871.
als kind verstond ik het zelfsquote:
Niet te serieus nemen hoorquote:
Ik bespeur sarcasme in deze postquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Mansjester het volgende:
Jaaaaa Coldplay TOETERTJES TOETERTJES![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laten we idd maar vast vooruit kijkenquote:
Jaren maar dan ook jaren op vakantie daar, nu versta ik er weinig meer van hoor.quote:
Topuurtje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
1317 Je Veux De L'amour Raymond van het Groenewoud
1316 Time Is On My Side The Rolling Stones
1315 In The Year 2525 Zager & Evans
1314 Formidable Stromae
1313 Stay With Me Till The Morning Vicki Brown & New London Chorale
1312 More Than Words Extreme
1311 Gangnam Style PSY
1310 Night Fever Bee Gees
1309 Let It Grow Eric Clapton
1308 Gimme Gimme Gimme ABBA
1307 Cambodia Kim Wilde
1306 Daydream Believer The Monkees
1305 Wouldn't It Be Nice The Beach Boys
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 ziet weer allemaal papieren vlindertjes en hartjes naar beneden dwarrelen
maar je weet wel wat grummele mit pudding isquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jaren maar dan ook jaren op vakantie daar, nu versta ik er weinig meer van hoor.
quote:
Vlaaiquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maar je weet wel wat grummele mit pudding is
Omdat men die niet kent. Goede nieuwe nummers moeten groeien over de tijd, zoals Plug in Baby van Muse.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Waarom staan er bijna alleen commerciële crap nieuwe nummers in? En niet gewoon de goede platen uit de laatste jaren....
Omdat die nauwelijks op de radio worden gedraaid dus niemand die kent.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Waarom staan er bijna alleen commerciële crap nieuwe nummers in? En niet gewoon de goede platen uit de laatste jaren....
AH, beter uurtje dan afgelopen uur zo te zienquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef Karina het volgende:
Je Veux De L'amour Raymond van het Groenewoud 1980
Time Is On My Side The Rolling Stones 1965
In The Year 2525 Zager & Evans 1969
Formidable Stromae 2013
Stay With Me Till The Morning Vicki Brown & New London Chorale 1986
More Than Words Extreme 1991
Gangnam Style Psy 2012
Night Fever Bee Gees 1978
Let It Grow Eric Clapton 1974
Gimme Gimme Gimme ABBA 1979
Cambodia Kim Wilde 1981
Daydream Believer The Monkees 1967
Wouldn't It Be Nice The Beach Boys 1966
Ik ben bijna klaar dus dit uurtje kan ik even meepikken
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eindigde 1e kerstdag als hoofdkok in de keuken met mijn moeder....wat een drama is datik was steeds alles kwijt omdat zij het dan weer had opgeruimd.
Ja, toch gewoon die kruimelvlaai met pudding/custard...is sws mijn favo vlaai.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:51 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
maar je weet wel wat grummele mit pudding is
Hoi sp3.... ik bedoel Karinaquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
Haha jullie wisten dat dit Gers was, ik niet.
2000xquote:
D'accordquote:
Kruimels met pudding.. zat ik toch goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja duh..zeker vlaai (eigenlijk gewoon vla )
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef Karina het volgende:
Haha jullie wisten dat dit Gers was, ik niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok Gers, maar ik zit op YT, dus zeker weten doe ik het niet
Hater! Dit is poëzie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef BatMutsje het volgende:
Bahbah wat een bagger muziek, niet echt top 2000 materiaal als je het mij vraagt.
Vla is toch wat anders dan vlaaiquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:53 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja duh..zeker vlaai (eigenlijk gewoon vla )
Ten koste van True hèquote:
Mwah. Ik bedoelde meer dat de stemmers op de Top 2000 dus kennelijk op nummers als Gangnam Style stemmen. Dat verbaast me opzich wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat men die niet kent. Goede nieuwe nummers moeten groeien over de tijd, zoals Plug in Baby van Muse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |