What have we done to the world. Look what we've done.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth Song hoogste MJ dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:23 schreef Cee het volgende:
Mental note: volgend jaar bij essnhills gaan eten met de kerst.
Thriller 'maar' 4 keer volgens mijquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thriller en Rumours zullen wel de meeste platen in de Top afleveren
Zonde, volgend jaar meet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja wij wilden 2de kerstdag gaan maar is er niet van gekomen
Ja Gers Pardoel de top 2000 in gestemdquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Cee het volgende:
[..]
What have we done to the world. Look what we've done.
Deze, Billie, Beat It, Human Nature en de titeltrack.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef D. het volgende:
[..]
Thriller 'maar' 4 keer volgens mij
Net als Graceland
Da's zelfs een van de minste MJ nummers, imhoquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Earth Song hoogste MJ dit jaar![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit nog vol van gisterquote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
moet je wel 1ste kerstdag doen dan kun je rustig blijven zitten..nu moet je na een half uur weg
Ik eindigde 1e kerstdag als hoofdkok in de keuken met mijn moeder....wat een drama is datquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Mijn opa en oma werden door heel veel mensen uitgenodigd voor met de Kerst
Maar na hun kennismaking met mijn kookkunsten van vorig jaar zijn ze toch weer teruggekomen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |