quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben gister dit gegeten met 10 manEen salade met kiprollade, sinaasappeldressing en amandelschaafsel
Pas je op dat hij geen velletje op zijn water laat kokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zo basic vanaf het begin gemaakt dat ik voor de paprikapesto begon met een rode paprika![]()
Dus vandaag ben ik vrij van koken![]()
En nu allen even m'n broertje aanwijzingen geven voor wat hij moet doen, en m'n broer kookt vanavon
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Compenseren niet echt, maar het verzacht de pijnquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Doet Station To Station van Bowie het compenseren?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Pas je op dat hij geen velletje op zijn water laat koken
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hebben gister dit gegeten met 10 manEen salade met kiprollade, sinaasappeldressing en amandelschaafsel
Ziet er goed uit..ik heb het even gecopy-paste naar mijn ideeen bestandjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles zo basic vanaf het begin gemaakt dat ik voor de paprikapesto begon met een rode paprika![]()
Dus vandaag ben ik vrij van koken![]()
En nu allen even m'n broertje aanwijzingen geven voor wat hij moet doen, en m'n broer kookt vanavon
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik vind er echt weinig bijzonders aan, zal wel aan mij liggen danquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gewoon een top artiest voor de standaarden van deze tijd.
lol, je staat versteld van jezelf?quote:
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
lol, je staat versteld van jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |